NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Ja dat is waar! Normaal ben ik vrij nuchter, maar nu! :( Thx, voor je geruststelling.

Hoe gaat het nu met jou hoofpijn? Jij was toch ook niet zo lekker de afgelopen dagen?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha Terese, ik heb maar niet te veel nagedacht over alles dat er (tegenwoordig) bij een zwangerschap komt kijken, Ik val flauw als ik naalden zie, maar ik wil toch ook wel erg graag een kindje, dus daar moet ik me maar over heen zetten ben ik bang.

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    me2 en loeki gefeliciteeeeeeeeerd meiden.
    leuk man.

loeki kan jij lekker je mooie schilderij gaan op hangen.
    waren het voor bodes.

dit forum lijkt wel een boek man als je even niet geweest ben. maar wel een heel leuk boek dan he

nou bij mij word het ook weer een beetje spannend. kijken wat deze week of weken voor mij brengt.
    ga zo werken lekker afleiding.

liefs esther

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen.. :D

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ha hairdresser, volgens mij MOEST het idd zo zijn en die trap was ook nesteldrang ;)

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemorgen iedereen,

allemaal goed geslapen? Ben vanmorgen opgestaan met beetje keelpijn en gevoel dak aan het opbranden ben denk eerder dak ziek ga worden en mij daardoor zo mottig voel!!! hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik er zeker van ben dat de uitslag van de ha negatief zal zijn...en het mijn lichaam is die met mijn voeten speelt! :(

toch bedankt voor jullie positieve steun allemaal, het odet echt deugd om hier op deze site te kunnen tetteren en even de gal uitspuwen, nogmaals bedankt daarvoor.

Annabel

7. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Nou net ff getest en weer negatief! :cry: Laat nu a.j.b. snel die :evil: :evil: komen!?! Dan kunnen we verder.

Zijn er nog mensen met goed nieuws? Er zijn er veel op hen NOD vandaag! Ik ben al aan het duimen hoor!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Bij mij heel vreemd FF heb mijn ei een dag verplaatst, moet ik nog een dag langer wachten tot mijn NOD is! en het wachten duurt al zolang!!!! Maar mijn temp was vanmorgen echt hoog!!!!!!!!!! Loeki - volgens mij blijft je banner stil staan... Hoelaat moet je na de HA?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Meliske, volgens mij krijg ik 1x per weer een nieuw puzzelstukje...

Ik moet op 14.40 uur bij de ha zijn.

10. Franciska

Franciska Lid

20 jul 2006
    24
    0
    0
    Ben bang dat ik het voel aankomen.....

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Hoofdpijn gaat al een stuk beter! Nu heb ik de laatste dagen niet al teveel hoeven doen, dus dat scheelt.

Nou, je moet binnenkort naar de HA zie ik. Laat maar even weten hoe het ging, want wederom leef ik weer met je mee, hihi!

12. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hallo allemaal! Heb een langere cyclus ingevuld dan eigenlijk normaal is, dus ben nu al over tijd. probeer mezelf nog even voor de gek te houden met de banner. haha, hoe maf kun je zijn! Voel me heel normaal, alleen de koffie smaakt raar, maar dat kan ook toeval zijn.

13. Terese

Terese Fanatiek lid

wanneer ga je testen Minoes?

Verdorie, ik heb al een paar dagen last van 2 vliegen in mijn woonkamer. Heb ze al een paar keer geprobeerd dood te slaan, maar ze zijn me steeds te vlug af. Word gek van die beesten!

14. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hi Teresa, ik ga vrijdag testen. Dat duurt nog zooooo lang! Voor vliegen hebben wij onze kat, die vangt alles! En een ouderwetse vliegemepper werkt trouwens ook heel goed hoor. Groetjes!

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, was even benieuwd hoe het hier gaat. Nog geen positieve testen zo te zien.

@Bloemie: Wat balen dat het weer negatief is, je word toch gek van die onzekerheid he? Je weet nu nog niet waar je aan toe bent :( Ik vind het heel rot voor je, hopelijk komen die rot :evil: :evil: snel maar liever natuurlijk een positieve test.

@Minoes: Ik vond vorige week de koffie ook raar smaken ;) Spannend hoor, wanneer ga je testen? Ik zal voor je duimen :D

@Franciska: Ik dacht ook dat ik het elke keer voelde aankomen, dus nog geen paniek hoor, ik duim voor je dat het weg blijft :D

@Loeki: Succes vanmiddag bij de HA, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

@Meliske: We gaan heel hard voor je duimen dat die temp heel hoog blijft :D Balen wel dat je nu langer moet wachten.

@Annabel: Ik hoop echt dat de HA je vandaag belt voor de uitslag, echt spannend!!!! En die griep moet ook wegblijven hoor!

@Tigger: Ik kreeg voor mn NOD ook de gebruikelijke pukkeltjes, daarom dacht ik dat het niet raak was. Dus het hoeft nog geen game over te zijn hoor :D

Alle anderen weer veel succes met wachten, klussen en testen.

16. Franciska

Franciska Lid

20 jul 2006
    24
    0
    0
    @zorra wat leuk zeg gelijk een reactie! ik wacht het inderdaad gewoon af, jullie horen het wel morgen!

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb wel een middeltje tegen vliegen! Doe 2 eetlepels suiker in een pot, flinke scheut azijn erbij en dan aanvullen met warm water! Ik heb dan nooit last van vliegen!
    Op het moment heb ik citronella in een brander, ook tegen de muggen :D

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik vang vliegen altijd met de stofzuiger, werkt perfecto!

dank je! Normaal heb ik niet zo last van dat wachten, maar nu er zoveel zwangere zijn, wil ik ook!!!!! Wil met jullie mee na april mama's!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil je ook wel mee hebben hoor Meliske. zal nog even voor je blazen Pffffffffffffffffffffff

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik ga met Zorra mee... Kan wel hetzelfde tikken.. :D

Hairdresser, wordt wel heel spannend nu voor je!!!

Annabel, Sterkte..

Bloemie, balen.. kan me voorstellen dat je er nu een beetje sip van wordt.. Ik hoop dat er snel duidelijk is.

Meliske, spannend!!!!

Franciska, nee!!!! Geen duivels!!!!

Terese, wij hebben ook katten die ze vangen,heel handig ;)

Deel Deze Pagina