NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja ik ben gewoon ongesteld geworden. Ik ben op 20 juni gestopt met de pil. Toen werd ik rond 26 juni ongi, maar dit was maar 3 dagen en toen na 2 weken (8 juli) werd ik ineens normaal ongi, dus een volle week.
    Wat denken jullie is dit normaal of niet?

Groetjes,
    Duveldraakje

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Ja,die eerste was een ontrekkingsbloeding... Die daarna een gewone ongi, maarwaarschijnlijk nog geen ei..

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Na het stoppen met de pil kan dat heel goed hoor, je weet alleen nog niet hoelang je cyclus gaat worden, pin je niet vast op 28 dagen, ik heb cycli van meer dan 50 dagen gehad en kijk naar Meliske, die heeft er nog langer over gedaan eer ze ongi werd.

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Nu kan dat idd wel, dus gewoon testen!!!

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Ik ga even aan hetw erk.. hihi.Zit al veel te lang... :oops:

6. Pip

Pip Actief lid

Jun 15, 2006
    141
    0
    0
    He Loeki2 wilde nog even zeggen dat ik je banner heel mooi vind!

Ik ga ook aan het werk, ben hier ook al te lang aan het "teuten" (wel gezellig, maar doesn't pay the bills...)

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    OK ik ga vanmiddag dan toch maar even testen. Ik laat het natuurlijk wel weten wat de uitslag is.

Groetjes,
    Duveldraakje!

8. Pip

Pip Actief lid

Jun 15, 2006
    141
    0
    0
    Duveldraakje: succes!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Duveldraakje, niet te veel drinken voor je gaat testen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    :oops: Ik heb nog 4 weken vakantie :oops:

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Tjongejongejonge.... net overzicht van Eneco er eens bij gehaald, want ik vond dat we zoveel moesten bijbetalen. Wat blijkt... we zijn dik 1000m3 gas te hoog ingeschat. a 0,57 Euro, dus tel uit je winst!!

Nu mocht ik zo'n 580 euro bijbetalen, dus dat komt dan gelijk uit. Maar.... ik mag EERST die 580 gaan betalen, en DAARNA gaan ze een correctie uitvoeren. Is toch te gek voor woorden???

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Helaas werkt het altijd wel zo...eerst betalen dán kijken of het klopt, maar ho maar als je iets terug krijgt van ze, denk maar niet dat ze dan eerder betalen. Moet natuurlijk wel eerste een vette bonus naar de directie.

13. Terese

Terese Fanatiek lid

kan het al zo weinig missen... alles lijkt nu in ene keer te komen...

Maar goed, wat voor werk doe jij Loek, dat jij nog lekker 4 weken vrij bent?

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Onderwijs. Ik heb uitgerekend, als ik in april beval heb ik tot maximaal 30 weken verlof !!!!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou manlief is eindellijk bekeerd hoor, wil het nu asap aan zijn ouders vertellen, persoonlijk natuurlijk, man had dat gedaan toen we er gisteren waren, nu moeten we komend weekend wéér dat hele eind rijden, 2 uur heen en terug.

16. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    poe hee das lekker veel!!!!!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja, van de voorjaarsvakantie tot na de zomervakantie. 30 is het maximum, maar het is sowieso 24 tot 26 weken.

18. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    volgens mij heb ik toch het verkeerde beroep gekozen ;)

19. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Neia: mijn man vond het super en vroeg steeds: "betekent deze test nu dat het echt is?/" (ik had hem natuurlijk verteled dat het altijd nog mis kan gaan de eerste 12 weken zijn spannend). Toen hoorde ik hem meteen op de studeerkamer zijn mama bellen. Die ging huilen aan de telefoon (mijn schoonvader is net 6 mnd terug plots overleden...) Schoonmama was door het dolle heen en belde me gisteren avond alweer om te vragen "hoe het met me ging". Mijn moeder dacht dat ik haar voor de gek hield. Ze kan het nog niet bevatten!

Vanesje: Ik had pas 2 dagen voor NOD echte symptomen, maar dacht dat het een voorbode van de duivels waren. Had heel licht bruinverlies, maar zette zoals gewoonlijk het geval niet door. Had steken in m'n buik en borsten (venijnig), trekkend gevole in m'n liezen, had last van mijn ogen (droog net of ze ontstoken waren), ook niezen, veel wiite/melkachtige afscheiding, sochtends een verstopte neus, diaree en verstopping tegelijk en bovenal een constant hoge temperatuur.....en dan natuurlijk uiteindelijk na twee dagen geen ongi op maandag, terwijl ik daar de klok op gelijk kan zetten.
    Veel symptomen zie ik nu achteraf, maar ze kloppen wel voor een zwangerschap (heb gisteren meteen een heel goed boek gekocht: Veilig Zwanger"). Vervelende is dat de meeste van deze kwalen gewoon ook echt een voorbode van de ongi kunnen zijn.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou mijn man krijgt nu een smile van oor tot oor als ik zeg dat hij 'papa to be' is. Hij wil het zijn ouders persoonlijk vertellen, maar omdat die niet in de buurt wonen is het nogal een onderneming. Ik ga het volgende week aan mijn ouders vertellen, maar ik ga alleen, want mijn man heeft geen tijd volgende week.

Share This Page