hmmm, na het testen onzekerheid weg... Niet dus, net getest met gewone van clearblue en echt en mega,megavage streep. Dus ik durf nog maar nergens op te hopen. Morgen maar weer testen denk ik.
Je zit ook nog voor je NOD hè kaily. Gewoon nog een paar dagen wachten, morgen heeft waarschijnlijk niet zoveel zin, want de streep wordt niet van de ene op de andere dag duidelijker.
die vage streep komt misschien omdat het niet met ochtendurine is?? maar een streep is een streep! Kun je hem niet in je album plaatsen zodat wij even mee kunnen kijken?
ja, niet echt voor de nod, want de laatste paar keer heb ik cyclus gehad na 26, 27 dagen, maar de banner heb ik wat ruimer genomen deze ronde. Maar ja, zoals je ziet kon ik het toch niet laten.
wel ochtendurine, was laat wakker vandaag. ga mijn best doen voor een foto, maar weet niet of t lukt.
Leuk joh Loekie! Mijn schoonmamam en mijn ouders wonen te ver weg om langs te gaan (niet in Ned), dus we hebben het alleen telefonisch kunnne doen. Is toch wat midner persoonlijk. Vandaar dat mijn moeder dacht dat ik haar voor het lapje hield. Kaily, spannend meis!! Heb je al een CB digitaal gebruikt? Die test pas posi als het hormoon veel meer in je bloed zit dan andere testen, maar geeft wel de meeste duidelijke uitslag! Bij mij kwam binnen enkele seconden een vette ZWANGER op het scherm...Niks geen vage streepjes die ik met de etos testen had...
goede morgen Blijft hier spannend hè voor een boel meiden. Hoop dat de testers van vandaag en de vage testers vlug beloond worden met een duidelijke streep......... Weet niet wat er vandaag met mij aan de hand is, maar ben erg snel geirriteerd en emo..........zal dus wel ongesteld gaan worden, wat dat is bij mij een echt teken!! Verder weet ik het ff niet hoor.......... Waar vorige twee maanden mijn borsten erg aanwezig waren zijn ze dat nu niet en afscheiding is ook al week niet meer te bekennen!! Raar lijf......vind het langzaam allemaal niet meer leuk. Mijn vriendin vind dat ik er veel te veel mee bezig ben, maar voel me er zelf best realistisch onder......vind het gewoon spannend. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn schoonzusje nu na de 1e IUI behandeling zwanger is..... Vind het echt hardstikke top voor hun, ze waren ook al bijna 2 jaar zo aan het proberen......... Maar voel me ook beetje verdrietig/jaloers dat bij hun al zo snel gelukt is....... Is dat dan verkeerd??? Ach ga maar een dagje eens wat anders doen nu en dan zien we van het weekend wel of de er zijn........ grtjs Twinny
sorry dames, heb alleen mijn gsm om foto mee te maken, en die is echt niet duidelijk. Vandaag hebben we een leuke vrienden dag, dus hoef ik er misschien niet heel de dag aan te denken. Ga overmorgen opnieuw testen. Ik hou jullie op de hoogte. Anderen ook heel veel succes en hoop op duidelijke streep bij jullie. (Ohhh ik hoop het zo dat ik mee mag naar april!!!)
Dat van je schoon zusje is heel logisch.. Moet gewoon ontzettend dubbel gevoel zijn... Mijn schoonzusje is nu ook bezig, haar man was geknipt, heeft een hertsel operatie gehad. Dus zij zitten nu in spanning of het geluktis of niet. Ik geloof deze maand nog en dan op controle. Het moet gewoon raar zijn voor beide als 1 van ons verteld dat we zwanger zijn... Voor haar hetzelfde als voor mij. Ik zal heel blij zijn, maar ook het gevoel hebben, zij al wel...
Goeiemorgen meiden, Twinny ; natuurlijk is dat niet verkeerd! Dat is logisch joh. Jij wilt gewoon dat het bij jullie ook snel raak is. Ik duim voor je. Dikke knuff. Bloemie ; Wat balen zeg dat de test weer negatief is. Wanneer krijg je nou eindelijk wat meer duidelijkheid?!!! Annabel ; Spannend vanmiddag de uitslag van de HA. Loeki ; Veel succes vanmiddag bij de HA. Ik hoor het vanmiddag graag wat hij heeft gezegd. M2 ; Wat leuk zeg dat je de ouders hebt ingelicht. Ik kreeg kriebels in mijn buik toen ik je verhaaltje las. Dat lijkt me zo speciaal! Kaily; Ook voor jou is het erg spannend. Maar een streepje is een streepje. Welke test heb je gedaan? Liefs Neia
Hallo, ik stond hier ook ingeschreven. Mijn nod was op 6 augustus en ik heb nog steeds geen regels doorgekregen! Dus heb ik deze morgen getest en raad eens: ik ben zwanger!!!! Succes aan alle anderen die proberen en hopelijk geef ik mijn virus door Leen1982
Ik vind je reactie begrijpelijk Twinny. Ik heb heel wat van die reacties zelf gehad de afgelopen maandan. Bij mij in mijn vriendenkring de een na de ander zwanger en ook nog super snel. Ik heb een paar maanden terug echt keihard zitten janken toen mijn beste vriendin belde dat ze zwanger was. Wel uiteraard nadat ik had opgelegd. Bij ons heeft het uiteindelijk maar zes maanden geduurd, maar het leek een eeuwigheid en je denk telkens, het zal bij ons dus wel niet (zo snel) lukken. Na 16 jaar pil was ik wel meteen zo regelmatig als de wereldklok...