NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Leen gefeli!!!

Zou die hitte golf de zaadjes extra hebben gestimuleerd om maar heel vlug naar dat ei te zwemmen? Ik vond het redelijk heavy dat klussen met dat weer!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    haha, las net mijn trimester indeling
    trimester 1 tot 7 oktober (mijn neefje jarig)
    trimester 2 tot 19 januari (mijn broertje jarig)
    trimester 3 tot 14 april (mijn schoonouders 31 jaar getrouwd)

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    één woord, AIRCO.

4. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Wow gefeliciteerd Leen1982!!
    Ik ben mega blij voor je.
    Was je mannetje erbij??
    Geniet ervan!

Liefs Neia

5. Franciska

Franciska Lid

Jul 20, 2006
    24
    0
    0
    Leen gefeliciteerd!

Ik kan morgenochtend testen, maar weet niet of het beter is om morgen maar af te wachten. Ik ben onregelmatig, is het dan handiger om wat dagen extra af te wachten?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Als je onregelmatig bent kun je het beste van je langste cyclus uit gaan.

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi meiden,

Vraagje: weten jullie of het wel eens voorkomt dat je vanaf je eisprong al krampjes en zo voelt van het bevruchte eitje.

Heb nu al 2/3 dagen soort eisprong achtige steekjes/krampjes. Heb ik normaal nooit.

Advies....

8. Franciska

Franciska Lid

Jul 20, 2006
    24
    0
    0
    Mijn allerlangste is 6 weken geweest. Daarna werd het een paar keer maximaal 32 dagen. Ik durf eigenlijk niet te testen morgen, zou het zooo jammer vidnen als het negatief is. :(

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja ik varieerde van 29 tot 53 dagen, na een dag of 35 gooide ik dan toch maar een test er tegen aan, maar die waren altijd negatief, ik ben toen gaan tempen heb geen enkele test meer hoeven verspillen.

10. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Woehoe!!!!! Leen Gefeliciteerd! Leuk om weer een zwangere te hebben op dit topic! Zit je al op de roze/blauwe wolk?

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Leen gefeliciteerd joh! Super!

12. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    Leen proficiat meisje!!!
    ben gans de voormiddag op stap geweest om mijn zinnen te verzetten heb nu zo af en toe steek aan rechteronderzijde toch nog de :evil: die eraan komen awel dat ze dan komen !!!
    wachten dat is om zot te worden al weet ik toch ergens dat het neg zal worden... :cry:
    Annabel

13. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Tigger,

Als ik het goed gelezen heb jij dit toch ook meegemaakt? Dat je vanaf je eisprong al krampjes en zo voelt van het bevruchte eitje.

Heb nu al 2/3 dagen soort eisprong achtige steekjes/krampjes. Heb ik normaal nooit.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Jippie weer een april mama erbij!!! Leen gefeliciteerd! En Kaily ik denk dat we jou ook kunnen feliciteren hoor, die van mij ziet er op de foto net zo uit (in het echt wat duidelijker). Als je je cyclusbanner wat ruimer hebt genomen kan je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent. (zeg ik, die na 2 vage positieve strepen nog niet overtuigd was en een 3e test nodig had :D )

@Vanesje: ik had na mn eisprong lichte menstruatie achtige krampen. Dus wie weet, spannend!!!

@Twinny: Begrijpelijk hoor, is heel menselijk hoor. Ik duim echt voor je dat jij snel mag volgen!

15. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Zorra, dank je wel voor je antwoord!! Het is echt zo 'stom' hoe je je aan alles vastklampt. Kon je maar gewoon door een luikje naar binnen kijken ;)

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Vanesje, dat klopt.. Maar weet niet wat het betekent... Of dat het ontpillen is of mijn ei...

17. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Tigger, we gaan gewoon voor HET EI!!!!!!!

Had jij het ook al gelijk vanaf je eisprong en dus vanaf de eventuele bevruchting?

Het klinkt een beetje stom maar het voelt ook een beetje alsof je naar de wc moet maar je hebt constipatie of zo.

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
  19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Vrijdag en zaterdag dus gewoon normaal en toen kreeg ik weer die spierpijnachtig gevoel, ´s avonds naar in bed en opvliegers.. :(

20. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    JA hoor, precies hetzelfde al voor 3 dagen of zo. Heb zondag mijn eisprong gehad, ik kan dat bijna altijd goed voelen en sindsdien hetzelfde als wat jij beschrijft.

IK HOOP DAT JIJ MET GOED NIEUWS KOMT BINNENKORT....

Share This Page