NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Gisterenavond eerste avond dat ik gewoon normaal kon slapen... wel last van mijn rug. en vandaag eigenlijk niks, tot nu net na de lunch...

Vorige keer kreeg ik een half uur voor dat ik ongi werd een ontzettende rugpijn, dagen daarvoor helemaal niets. Dus of deze rugpijn toch met mijn ongi te maken heeft? Ik denk het wel.

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Nou Vanesje, pin je er maar niet op vast.. ;)
    Ik ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon ongi wordt en dat ik strak aan het ontpillen ben...

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Tigger, spannend hoor. Jij houdt het spannend...

Dit is je derde ronde of niet? Tsja en 3 keer is nou eenmaal scheepsrecht!

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb daarnet getest en helaas negatief. Kan het zijn dat het Hcg gehalte te laag is? Is het verstandig om nu nog een paar dagen te wachten en dan opnieuw te testen, als de :evil: :evil: ondertussen nog niet zijn?

Groetjes,
    Duveldraakje

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Duveldraakje, hangt ervan af of je een onregelmatieg cyclus hebt denk ik.

6. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Nou ik ben op 20 juni gestopt met de pil en werd toen op 26 juni ongi, maar dit was maar 3 dagen heel licht. Toen werd ik op 8 juli ineens ongi voor een volle week en hevig. Ik denk zelf dat ik aan t ontpillen ben, maar ja hoop mag je best hebben, toch?!? Ik heb altijd een cyclus van 30 dagen gehad, ook voor ik de pil ging slikken, maar dat is ondertussen alweer zo'n 9 jaar geleden.

Groetjes,
    Duveldraakje

7. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    duiveldraakje ik heb ook toenb ik 2dagen overtijd was getest en die was negatief 4 dagen overtijd idem ben nu gisteren naar ha geweest voor bloedtest want heb nog steeds geen duivels opgespoord...
    denk zelf ook dat het ontpillen is want ben gestopt met de pil op 30juni met de pil en op 4 juli gewoon ongi gewoorden eerst voor 6 dagen dan 2 dagen niks en dan terug een dag of twee bloedverlies.. en dan had ik 28dagen gerekend zoals met de pil maar nu 8dagen overtijd en we zullen vm wel meer te weten komen...kan ook zijn dak nog aan het ontpillen ben zoals jullie dat zeggen al heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen daar totaal geen last van gehad maja tijden veranderen zeker??
    Annabel

8. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ach ja ik wacht het inderdaad ook maar gewoon af als ik vrijdag nog niet ongi ben test ik opnieuw en anders ga ik maandag naar de HA. Misschien kan hij dan een bloedtest bij mij doen. Hopelijk krijg je een goeie uitslag van de HA.

Groetjes,
    Duveldraakje

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Vervelend die onzekerheid Duveldraakje, ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt!

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Vanesje

Ik weet wat je bedoelt!! Dat gevoel, ik had (en sinds maandag weer). Ik weet niet hoelang je al van de pil af bent, en of je een regelmatige cyclus hebt?

Ik heb zelf een onregelmatige cyclus al lijkt deze na mijn MK regelmatiger te worden??
    Anyway ik ben sinds 20/12/05 gestopt.
    En ik probeer d.m.v. een " dagboekje" bij te houden welke pijntjes/kwaaltjes ik tijdens een cyclus meemaak.
    De eerste cyclus na de pil had ik veel zwangerschapskwaaltjes (pijnlijke borsten, onregelmatige huid (m.a.w. puisten) enz enz.
    Nu ben ik erachter gekomen dat ik na zo'n 2 weken na mijn ongi wederom ongi krampjes krijg, heel licht maar wel aanwezig. Ik denk dat dus idd met je eisprong c.q. vruchtbare periode te maken heeft. Bij mij verschilt het wel nog steeds hoe lang de pijn aanhoud. Daar bedoel ik mee, de ene keer duurt het ong. 3 dagen en de andere keer gaat het door totdat ik ongi moet worden....
    Door mijn onrgelmatige cyclus klus ik nu om de dag (laatste 2 ronden na mijn MK is dat er niet echt van gekomen) Nu gaat het prima en de krampjes zijn eral, dus ik denk dat mijn eggjump eerder gaat komen dan verwacht maargoed er voor mij niets anders op om te .............WACHTEN !!!

Greetz Silla

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    HI Silla, ben al vanaf januari dit jaar van de pil af en we zijn nu dus net aan het proberen. Ik heb gelijk een superstrakke cyclus van 26 dagen terug gekregen dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ik hoop maar dat het een symptoompje is van iets schitterends!

12. Vennetje

Vennetje Actief lid

Aug 3, 2006
    261
    0
    0
    hoi ladies,

vraagje: ik wil zaterdag testen met ochtendurine, maar mijn hubbie is 's ochtends niet thuis. Kan ik dan gewoon de urine opvangen en het later op de dag testen, als hij erbij is?
    beinvloed dit de betrouwbaarheid van de test? :(:

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Vanesje,

Ik hoop het ook voor je meis!!!!
    Ik hoop ook dat de pendel van Sonja nog een beetje gelijk heeft. Volgens haar zou ik vandaag een positieve test in mijn handen hebben maar ja, toen kreeg ik (bijna 2 wkn) geleden onverwacht bezoek van de duivels :( ....
    Maar goed in eerste instantie zei de pendel alleen augustus dussssssssssssssss ik hoop dat het voor ONS beide raak is!!!!

14. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Vennetje,

Je kunt bij de meeste testen elk moment van de dag testen....
    Good luck meis!!!

15. Pip

Pip Actief lid

Jun 15, 2006
    141
    0
    0
    @leen: Van Harte meis! Jeetje, wat een hoop zwangeren ineens.

@Vennetje: waarom test je niet later op de dag met "verse" urine? Als je een goede kwaliteit test hebt, hoef je echt niet met ochtendurine te werken.

16. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Silla, ik hoop het ook voor je dat SOnja gelijk krijgt, ze heeft al wel vaker gelijk gehad. Ze had bij mij juli voorspeld maar dat is dus niet uitgekomen. Pendel van Shannen en die ik zelf heb gedaan waren allebei augustus maar dat kan ook eind augustus zijn want dan zou ik weer een eisprong hebben. Dus ik heb deze maand 2 mogelijkheden.

17. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    we wensen iedereen die zaterdag gaat testen heel veel succes en alle positief mogen zijn
    inclusief die van mij :)

gr maria

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Markenmaria, hoe zit het dan met je banner?

19. Vennetje

Vennetje Actief lid

Aug 3, 2006
    261
    0
    0
    @silla & pip: bedankt voor jullie reacties!!!! :D
    ik heb op verschillende topics hier gelezen dat de ochtendurine het beste werkt, maar ja, kan het bij twijfel natuurlijk altijd nog zondag doen (als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk...)

20. Gerda72

Gerda72 Actief lid

Jul 4, 2006
    113
    0
    0
    Ik moest eigenlijk afgelopen vrijdag 04-08-2006 ongesteld worden, dat was ik niet dus ik heb maandag 07-08-06 getest. De uitslag was negatief. Ik ben nooit te laat, dus ik begrijp er niets van. Hebben jullie hier ervaring mee?

Groetjes Gerda

Share This Page