NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo. Mijn NOD is pas weer 9 augustus... lijkt nog zo ver weg.hahaha.
    Kus Kaatje

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Tjeetje wat zijn er weer veel NOD augustus meiden bijgekomen :confused: Druk maandje augustus, hopelijk ook veel positieve testen :D Ik doe maar een algemene welkom, want om alle namen op te zoeken (ben lui door de zon hihihihi :oops: ) Welkom allemaal!!!

3. Marlene

Marlene Lid

30 mei 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Helaas geen cadeautje voor mijn hubbie morgen.
    Mijn nieuwe NOD is 13 augustus.

4. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Hallo,

mijn NOD is 06 augustus!!
    Succes aan iedereen en groetjes leen1982

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemiddag meiden...

Ben aangeland in Augustus.... NOD 10 augustus...

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Tigger, Leen en Marlene: Jammer dat jullie :evil: :evil: doorgekomen zijn, hopelijk deze ronde wel positief!!

7. esther75

esther75 Lid

14 jul 2006
    91
    0
    0
    juf
    Hoi meiden,

Ben hier nieuw en wil me aansluiten voor augustus. Mijn NOD zal vallen op 4 augustus. We zijn dan lekker op vakantie in Denemarken!
    Tis voor ons de eerste ronde, wel spannend hoor......
    Succes en sterkte allemaal.
    Esther :)

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Ik snap echt niet hoe men kan zien aan je gebit of je al of niet zwanger bent? Iemand meer info hierover?

Mijn NOD is 6 augustus, 18 augustus heb ik een afspraak bij de tandarts (= een goede kennis), vraag mij af , stel dat ik dan bv zwanger ben, hij dit zou zien en al of niet bevragen, nuja we zien wel dan!

in ieder geval iedereen hier aanwezig, veel klusgenot en een vruchtbare maand toegewenst!

groetjes
    flyke

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je schijnt dat aan het tandvlees te kunnen zien en meer tandsteen. Mijn tandarts ziet mij regelmatig en het viel haar op. Ze kent mijn gebit dus heel goed, weet dat we vorig jaar een groter huis hebben gekocht en kent mijn man ook. Zal dus wel een optelsommetje zijn geweest en ik ben natuurlijk al 31 jr. Ze heeft zelf net ook een baby gehad dus zal er wel extra allert op zijn :)

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hoi meiden,

Ik kom over vliegen van het forum juli nod.
    Mijn duivels zijn gearriveerd, dus ik mag door naar de volgende ronde.

Dit wordt mijn 2e ronde na een miskraam in juni.

Mijn nod is 15 augustus, 5 augustus gaan we met vakantie, we hebben dan net de klusperiode afgesloten. Heb ik in ieder geval genoeg afleiding in die slopende 2 weken tussen de eisprong en mijn nod.

Hoop dat ik na mijn vakantie een positieve test in handen heb.

Ik heb nog niet alles bijgelezen op dit forum, maar probeer dat zo snel mogelijk te doen.

Succes voor alle meiden.

;) Liefs Moons.

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Meld mij hier ook maar ff. Vanacht ongesteld geworden, werd gewoon wakker van de krampen inene!!!

Mijn NOD zal waarschijnlijk rond de 17e augustus zijn............

Maandag het ziekenhuis maar bellen om de derde ronde op te starten......

Gaan we nu weer met zijn allen een spannende periode tegemoet dan maar........

grtjs
    Twinny

12. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Twinny, jammer dat je ongi bent geworden.

Ik heb nog effe tot mijn ei. Dus gisteren heb ik op een cocktail bbq, lekker weer alcohol op. Het was heel lekker allemaal. Maar nu voel ik me wel een beetje suf. Voor de rest drink ik eigenlijk bijna niks meer. Omdat ik me bij voorbaat al schuldig zou voelen als het raak zou zijn. Maar in de afgelopen 3 maanden ben ik zo keurig geweest en heb ik zo gezond gegeten, dat ik dacht dat het geen kwaad kon. (effe los he?)

Drinken jullie ook nog wel eens alcohol of helemaal niet meer?

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

Tuurlijk drink ik nog wel eens alcohol. Niet in grote mate, maar een glaasje kan toch geen kwaad.
    Overigens is het kindje pas in week 5 aangesloten op de bloedbaan........

Enne mensen die niet keihard er mee bezig zijn en plots zwanger blijken te zijn, krijgen ook gewoon vaak gezonde babytjes ............. en die mensen hebben vast niet altijd opgelet wat ze allemaal naar binnen propten voordat ze er achter kwamen ;)

grtj
    Twinny

14. Niet meer actief

Haai allemaal!

Ik ben nieuw hier en ben helaas gister ongi geworden :(
    Het was de eerste ronde en zo bizar, je bent er zo ontzettend mee bezig, ik was in gedachten al zwanger, haha....

Op naar de volgende ronde, we gaan er weer voor hubbie en ik :)

11 Augustus wordt weer spannend!

15. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    Jessica, Mijn eerste was totaal onverwacht... dus voor die tijd heb ik ook gewoon gegeten en gedronken zoals ik altijd deed en ik heb nu een prachtige gezonde dochter. Ruim 7 pond bij d'r geboorte... :D

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Moons: He jou wilde ik hier niet zien :( Toch ongesteld geworden, echt balen. Gelukkig is je cyclus na je MK niet van slag en kan je gewoon door naar de volgende ronde. Lekker dat je net op vakantie bent in de spannende dagen, kan je hopelijk veel leuke dingen doen en er zo min mogelijk aan denken. Veel suc6 deze maand!!!

@Esther75: Spannend als je er net voor gaat he, hopelijk heb je in Denemarken een positieve test!!!

@Flyke: Heb ik ook nog nooit gehoord dat een tandarts dat zou kunnen zien! Iig suc6 deze maand en welkom!!!

@Twinny:Heb ik gelukkig nog nooit gehad dat ik s'nachts ongesteld werd, je hebt dus niet echt lekker kunnen slapen vannacht met die krampen. Zal je nu wel moe zijn met dat warme weer er ook nog eens bij. Hopelijk klopt de gezegde 3x is scheepsrecht bij jou, suc6 he!!!

@Jessica77: Cocktailbbq was dus geslaagd? Kan geen kwaad hoor zo voor een keertje even lekker drinken, als je nou elke dag zou drinken dan zou het je vruchtbaarheid denk ik niet ten goede komen. Ik zelf drink nooit alcohol, vind het absoluut niet lekker dus geen moeite om dat 9 maanden te moeten laten staan :D

@Mariekepieke: Ik denk dat er hier al heel veel in gedachten zwanger zijn geweest, het blijft spannend of je nou voor de eerste ronde gaat of de twintigste, wanneer die NOD er aan komt worden we toch wel ongeduldig en voelen we van alles in ons lichaam ;) Welkom hier en suc6!!!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten....Anders ook heel veel suc6!!!

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik denk dat er af en toe te paniekerig gedaan wordt.. Tuurlijk opletten wat je eet en drinkt enz.. Maar ik denk dat als je gewoon normaal doet het echt geen kwaad kan.
    Ik drink zelf helemaal geen alcohol... Héél af en toe een wit wijntje, maar dat is echt zelden.

Maat zoals al gezegt wordt sommige weten pas na een hele tijd dat ze zwanger zijn en hebben nergens opgelet... Ik denk dat als je gewoon gezond eet en drinkt en daarnaast af en toe een alcoholisch drankje drinkt of iets eet wat minder goed zou zijn het echt geen kwaad kan, maar dat is mijn mening...

Wat zijn er alweer veel in augustus aangeland trouwens.. Allemaal heel veel succes!!! Op naar zwangere april mama's... ;)

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Tigger: Er is pas weer onderzoek gedaan naar alcohol en zwangerschap en daar kwam uit dat zeer matig drinken al kon leiden tot een lager iq van het ongeboren kind, je kind is daarmee natuurlijk niet "ongezond" maar kan in zn ontwikkeling er misschien wel last van hebben. Ik ben er wel blij mee dat ik nu de info heb over welke risico's aan bepaalde producten tijdens zw. schap zitten, vroeger was die info er niet en tuurlijk zijn er ook gezonde kinderen geboren maar net zo goed ook kinderen met afwijkingen, je loopt een bepaald risico en het is aan een ieder of je dat risico wel of niet wil nemen. Maar je hebt in ieder geval een keus en dat was er vroeger niet....

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou Ladies, ik meld mij ook maar voor augustus. Mijn NOD valt op 10 augustus, ronde nr. 2. Ook ik was de eerste ronde teleurgesteld maarja.... ik moet realistisch blijven. Ik wens iedereen veel geluk en klusplezier :)

20. Beebje

Beebje Lid

16 apr 2006
    37
    0
    0
    *zucht*
    Ik doe mee voor augustus. :evil: doorgekomen op 13 juli.

Moet zeggen dat ik begin van het jaar constant 27 dagen cyclus had, maar de laatste 4 maanden gaat het zo raar.
    26, 27 toen naar 29 en weer terug naar 25..kortom, erg lastig zo te bepalen wanneer dat eitje springt.
    Maar goed..keep on working :)

Deel Deze Pagina