zag trouwens dat je geen gewone cb testen meer kan bestellen op de webwinkel. Heeft iemand ervaring met die andere, bijv. healthyfarm ofzoiets?? Twinny
Nou als ik dat lijstje zo zie heb ik al aardig gezondigde de afgelopen weken Heb toch lekker rauwe ham gegeten vorige week en ook leverpastei...nou ja...is nu toch niets meer aan te doen.
haha je mag 15 tot 20 gram leverpastei op een dag dus en ham ook maarniet teveel inverband met hoge bloeddruk
Pffff, heb dus echt veel te veel leverpastei gehad gisteren, nou ja, verander er helemaal niets meer aan.
Tjonge jonge, ga je even shoppen om een bedje uit te zoeken, kom je weer kun je gelijk 6 0f 7 pagina's gaan door spitten. @kailly, ik hoop voor je dat je morgen een vette streep ziet meid!!!!! Voor diegene die ongi zijn geworden: veel succes in de volgende ronde! Tja, ik ben weer 1 dag verder.............
Thanks Zorra! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je goede nieuws!!!!!!!! Hopelijk ga ik je nog zien in het april-gebeuren. Maar ja, ik maak me momenteel al gek genoeg. Loop inmiddels al sinds vrijdag rond met een soort van menstruatieklachten, maar het komt niet. Heb ook al een paar keer het gevoel gehad dat ik flauw ging vallen (waarschijnlijk van de honger, maar toch; heb dat normaal niet zo snel)... Hoe dan ook, hopelijk weet ik zaterdag dus meer!
Loekie, je kan ok bij Voedingscentrum.nl kijken voor wat wel en niet tijdens zwangerschap. De broodjes leverpastei van van de week kunnen echt geen kwaad!! Do not worry!!
Ik heb al gekeken Me2, je mag wel 4 broodjes eten als je wilt, kan geen kwaad, maar berperken is misschien wel verstandig. @ Vennetje, ik ben afgelopen week 2x bijna onderuit gegaan, ben nu du 4,5 week zwanger!!!
Nou dan gaan we maar afwachten, meer zit er niet op. Bij mijn eerste had ik wel een week gewacht voordat ik ging testen, maar nu was ik erg nieuwsgierig. Groetjes Gerda
Toontje, balen... Succes in September!!! Ik heb weer eens een helder moment.. Ben naar de MGD geweest op mijn werk, Geneeskundige dienst en gevraagt of ze testen hebben, en die hebben ze.. Scheelt me centjes... Predictor, is dat wat?
@Loeki: vreemd hoor, dat je ineens allerlei vreemde dingen in je lijf voelt. Maar misschien betekent het wel helemaal niks. Kan mezelf echt gek maken met erover na te denken (voor m'n hubbie wel zo handig dat ie een paar dagen op zakenreis moet! hoeft ie daar tenminste niet steeds iets mee )
Hoi meiden, Voor mij geen NOD meer... IK BEN ZWANGER..!!!! vanmorgen positief getest op mijn NOD!! In de 2e ronde.. ik ben echt zo blij.. Liefs Faith
Gefeliciteerd faith, je mag ook mee naar de april mama's. Wordt al steeds drukker daar, maar nog genoeg plaats over hoor.
als je zo bij veel zwangere ziet, dan merk je echt dat sonja echt heel vaak gelijk heeft met pendelen! Echts knap hoor dat ze dat zo goed doet, want volgens mij valt het niet mee!
Zwangeren van vandaag: gefeliciteerd! Degene die ongi zijn geworden: balen!!! Bloemie: hè wat ontzettend vervelend zeg... ik wou dat ik wat voor je kon doen om het minder onzeker te maken, maar dat kan helaas niet. Sterkte met afwachten!! Ik ben erg zenuwachtig vandaag. Heb voor het eerst begrepen wat bedoeld wordt met 'steken in je borst', dat had ik dus vanmiddag heel eventjes, terwijl ik eerst echt niet snapte wat dat zou moeten zijn. En ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets voel lopen maar dat is steeds alleen maar wittige afscheiding. Nu weet ik dat dit soort 'symptomen' niets zeggen, maar ja, zo rond je NOD is dat toch lastig. Ik heb ook tegenstrijdige signalen, want ik krijg nu bijvoorbeeld ook een beetje een krampgevoel Ik vind het trouwens wel superfijn dat jullie meeleven op het forum en dat ik hier m'n stress enzo kwijt kan. Thanx allemaal!!! PS ik hoop dat Sonja het bij mij fout heeft, want anders moet ik nog een paar maanden wachten
@faith, gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat sonja het bij mij ook verkeerd heeft , maar ja als het sept wordt kan ik er ook nog wel mee leven We zullen zien.