Maarrrr het streepje staat er echt!!!!! Na zovele lege vakjes te hebben aangestaard, weet ik het zeker: dit is een echt streepje!!! En mn vriend is net bij de dokter voor waarschijnlijk een bijholte ontsteking. En vaak duurt het zoooo lang voor je daar aan de beurt bent!
ja ik weet het nou meid van van harte gefeliciteerd met het goed nieuws hopen dat je nog een test krijgt met een dikke vette streep he. ik ga werken en nog een hele fijna dag iedereen. lees vanavond wel weer bij. xxx
lieve meiden, ik ga als alles goed is ook met jullei mee na de april mama's!!!!!!!!!!!!! IK BEN OOK ZWANGER!!!!!!!
Mogge dames! Ik kon niet wachten en heb al een ovulatietest gedaan. Volgens de gebruiksaanwijzing moest ik eigenlijk pas morgen beginnen, maar hij geeft al positief aan. Betekend dat mijn eisprong nu is, of nog moet komen? Mijn temp is niet veranderd: http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1155105956
Voor het geval dat iemand mijn briggie over het hoofd heeft gezien omdat ie als laatst op de vorige pagina stond 8)
Gefeliciteerd zeg! Vanmorgen getest, was negatief Maar de zijn ook nog niet geweest. (p.s. weet iemand hoe je een onderwerp kan verwijderen? had het verkeerd aangeklikt)