ja had vanacht zo slecht geslapen en vanmorgen best wat krampen, ik dacht ga eerst tempen als die nog steeds 37,1 of hoger is dan ga ik testen anders niet en die was 37,1. Dus ikke die test gedaan, dacht doe ik eerst mijn lenzen in voordat ik ga kijken, zal toch wel op staan niet zwanger, dus ikke me lenzen in gedaan en gekeken en ja hoor zwanger!
Ja, het testen voor je NOD heeft te maken met de lengte van je luteale fase, die is bij de ene 12 en bij de ander misschien 16 dagen, als iemand dus op 12 dagen na haar ei test is dat voor de ene al haar NOD en voor een ander 4 dagen er voor, toch zijn ze beide even lang zwanger. Het zegt dus niet zo heel veel, ik heb 14 dagen na mijn ei getest en was toen 2 dagen overtijd.
ja heb wel foto's gemaakt maar hij maakt ze niet echt scherp van dat schermpje van die CB digitaal. maar zal er is een op zetten
In het temptopic heb ik 2 weken geleden wat vruchtbaarheid rondgestrooid en kijk eens wat het opgeleverd heeft, ikk dacht laat ik dat voor jullie ook eens doen.
Ik heb precies hetzelfde hoor!! Eigenlijk zou je helderziend moeten zijn! VAn harte!! Ik dacht het al!!!
hoi allemaal Faith. meliske en alle andere nieuwe zwangere: PROFICIAT!! Mensen in afwachting tot test en NOD of eisprong.........heel veel succes toegewenst!! Hier alles redelijk rustig......... kan er niets over zeggen deze maand. Wil het misschien te graag nu en dat beinvloed mijn gevoel....... NOD is nog te ver weg om te testen, aangezien mijn luteale fase redelijk lang is.......... Wacht dus af tot na het weekend......... Maar als mijn vriendin mijn ogen af moet schatten, denk ze niet! Terwijl ze het bij haar zusje dus nu wel goed gezien heeft............ pppfffff grtjs Twinny
hoi hoi zie bij me2 en bij meliske dat sonja juli had gependeld en dat dat dus de maand was waarin het verwekt is......... Mmmm dan is er toch nog hoop dat pendel klopt, want ze voorspelde voor mij oktober....... Alleen "pauzeren" we na deze ronde ff en gaan pas verder met de eerste ", niet hormoongestuurde menstruatie die dan komt......... Dat wordt waarschijnlijk pas oktober.......... Dacht eerst: kan in oktober nooit zwanger zijn, want wordt in september niet geinsemineerd, lol!! Maar er is dus nog hoop aan de horizon.........hihi........ grtjs Twinny
@Zorra Als het goed is 8 september mn NOD. Op zich is het nog niet zo erg aangezien dit pas de eerste ronde is, maar wel jammer. We gaan gewoon verder met klussen Greetz, Duveldraakje
nou nu begint het bij mij ook al te kribbelen om een test te doen maar weetdat ik nog paar dagen kan wachten ik heb wel dat ik veel naar de wc ga en witverlies is ook meer dan normaal af en toe steken soort krampen in de onderbuik vlagen misselijk heb het nog niet dat ik durf te testen gr maria