Ik ben weer even bij: @faith82: Wow! Nog een zwangere...Gefeliciteerd! @Duveldraakje22: Balen meis, op naar de volgende ronde! Koop wat leuks voor je zelf als troost! Werkt altijd! @mark en maria: Spannend voor jou, zaterdag dus testen! Succes! @Gerda72: Ik heb ervaring! Ik zit in het zelfde schuitje als jij! Begrijp er ook niets van. @Loeki2: wat leuk dat je zon goed gevoel bij de dokter had. Voel je je al echt zwanger? Of is het nog een beetje onwennig? En die zwangerschapsverlof is helemaal top! En bedankt voor het strooiën! @toontje80: Ahhh...jammer zeg. Misschien zie ik je wel weer in september. Knuf. @Minoes: Gefeliciteerd!!! Nog een zwangere!! Toch wel een vruchtbaar maandje aug. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. @hairdresser: Succes met testen! @Josien: Balen van je rugpijn. Hopelijk is het voor een goed doel! @caro85: Welkom en succes met testen! Ik ga duimen! @Meliske: Gefeliciteerd!! Na zo lang wachten dan eindelijk zwanger, je hebt het verdient! En nu genieten! @Annabel: Echt balen..knuffel! Ik hoop dat je snel ongi wordt. dan kun je weer verder! @Franciska: Balen! maar er zijn nog geen duivels en dat schijnt goed te zijn! @Terese: Veel plezier vanavond! Wel raak laten schieten hoor! @twinny: Voor jou gaat het ook al erg opschieten. Zenuwen? @tigger: Wanneer ga jij nou testen? Ik ga duimen! * Bij mij is er nog geen duivel geweest, maar ik voel me nog steeds niet goed. Ik lijk de hele tijd wel wat verhoging te hebben en knallende hoofpijn, waar ik dan weer misselijk van wordt. Misschien wel griep? Of is hoofdpijn ook een symptoon?
Dank je wel Loeki, hopelijk werkt het. voor mij komt het wat te laat, maar als het deze maand niet raak is (vrees van niet, ben onredelijk en depri en dat is een akelig voorteken) dan neem ik het mee voor de volgende ronde!
Ben ook beetje somber omdat ik vannacht een heel heldere droom had. Droomde dat ik zwanger was, en het net had ontdekt aan de hand van een test. Het was echt levensecht. Hoezo er een beetje veel mee bezig zijn?
Ok! Maar je weet maar nooit hoor Tigger. Ik snap wel dat je niet voor een te grote teleurstelling wil komen te staan.
Kom op Tigger, houd moed. Zolang de er nog niet zijn is alles nog mogelijk. Wie weet mogen we samen door naar het volgende forum (in plaats van "de volgende ronde").
Gewoonn rustig blijven pip. Ik wist ook zeker dat het niet raak was deze maand, had me er zooo op ingesteld, om een zoveelste teleurstelling niet te hard aan te laten komen en moet je nu eens zien...
Dank je wel Loeki! Komt ook omdat ik nu de half jaarsgrens over ga. Stom he? Ik weet heel goed dat dat helemaal niks zegt, zeker niet omdat ik niet meer piepjong ben, en mijn kerel is nog eens een paar jaar ouder.
Aan alle zwangeren: PROFICIAT!!! @Hairdresser spannend!!!!!!!!! ( alle andere wachters ook natuurlijk) Loekie misschien kan je richting mijn kant ook wat vruchtbaarheid strooien, ik zit er namelijk om te springen .
OOOWWWW Gefeliciteerd meiden! Super. Ik hoop dat ik snel mag volgen. Jullie klachten komen me wel heeeeel dichtbij... begin 'em nou ook een beetje te knijpen Vannacht weer niet zo best geslapen vanwege de krampen en ook weer het gevoeld dat ik vannacht om ging kiepen op weg naar de wc... m'n hubbie gaat voor zijn werk een paar dagen naar het buitenland, dus heb beloofd dat we zaterdag samen testen. dus dat geduld moet wel uit m'n tenen komen!!!!!!!!!!
Volgens mij is het bij de april 2007 mama's wel al erg gezellig op het moment... mja helaas kunnen we de natuur niet beinvloeden... Maar ga ook duimen voor iedereen incl mezelf
Ik kom hier ook maar bij, er zijn zoveel zwangeren deze maand, hopelijk is het besmettelijk! Liefs An
We duimen hard dat jullie de april mama's komen aanvullen ! het is daar erg leuk, vooral omdat er ook een aantal elkaar uit het tempkaartjes topic kent. Bij die tempkaartjes heb je al vrij snel door dat het wel eens raak zou kunnen zijn!