Hallo Ik heb n vraagje.. Ik had voor mijn zwangerschappen altijd n cyclus van 24/26 dagen Nu is de situatie als volgt 5-8 : 1e dag ongi 15-8 tm 18-8 : zeker geklust Daarna ook nog maar niet bij gehouden 21-8 : roze bij afvegen (1keer) 22-8 : bloederig slijm bij afvegen (1keer) vanaf ong. 24-8 : toenemende vermoeidheid Vlagen van misselijkheid gedurende de dag Testen met tuurstreepjes (indroog) of nega Ook heb ik soms dat er melk uit mn tepels komt. Ik heb t/m juni bv gegeven Vandaag 31-8 is cd 27 Test negatief Geen spoor van ongi Voel me wel hartstikke zwanger.. Maar kan mezelf natuurlijk ook helemaal gek maken. Ik heb voor deze cyclus 1 cyclus gehad maar niet bij gehouden dus ik heb werkelijk geen idee wanneer nou mn nod was en of beetje bloedverlies de eisprong of innesteling was.. Iemand een idee? Alvast bedankt
Het kan innesteling zijn geweest.. het kan ook niks zijn geweest. Ik had deze maand ook 7 dagen na eisprong een beetje bloed bij afvegen maar ben vandaag ongesteld geworden.. Het kan alle kanten op! Maar als je nu 2 dagen overtijd bent kan je toch gewoon testen?
Dankje voor je reactie. Heb ook al meerdere testen gedaan. Maar vooralsnog geen ongi en geen posi test.. Ik dacht misschien reken ik verkeerd ofzo?? Vandaar mijn vraag