NOD club 7 t/m 13 feb 2019- door tot roze deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Visje79, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja het duurt lang soms. Het loopt niet altijd zoals gedacht helaas. Ik heb aan beide kanten gestaan. Iemand die het snel lukte en iemand die het niet lukt. Die andere kant was toch wat fijner kan ik je zeggen..... :roflmao: succes maar weer! 80% binnen een jaar zwanger! De komende drie rondes gebeurt het voor jullie!
     
    Evayesmamatobe en Babyaapje vinden dit leuk.
  2. Kanarie1988

    Kanarie1988 Actief lid

    28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Daar ben ik wel ff jaloers op. Gisteren gaan slapen om half 11, inslapen gaat nog vrij goed, om half 4 wakker, heb 6.20u nog gezien... man begon laat dus kon langer blijven liggen en ben nog heel ff in slaap gevallen nadien, half uurtje ofzo. Heb dan bijna de hele dag soort van hoofdpijn door vermoeidheid maar slapen gaat nt :mad:
    We gaan maar weer een poging doen voor een goeie nacht! #152 ofzo :o:

    @Babyaapje kan me voorstellen dat elke extra ronde er 1 teveel is. Hier voor de eerste ook 10 maand bezig geweest, binnen het normale maar toch o zo frustrerend als je iets zo graag wil :(
     
    Evayesmamatobe vindt dit leuk.
  3. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Lief! En herkenbaar.
    Het gaat op en neer in periodes met hoe hevig het verlangen is en hoe makkelijk je het los kan laten. Persoonlijk ben ik mezelf inmiddels in bescherming aan het nemen door ervan uit te gaan dat het waarschijnlijk niet gaat lukken..
     
    Babyaapje vindt dit leuk.
  4. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wat gek zeg, ik heb deze melding nooit gekregen!

    Dankjewel! :D
     
    active82, Kanarie1988 en Babyaapje vinden dit leuk.
  5. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Oh wat grappig, zijn onze jongens op dezelfde dag jarig!
     
    Babyaapje en active82 vinden dit leuk.
  6. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ja, een hele fijne bevalling gehad! Voel mij nu, bijna 2 weken later ook heel goed. Eigenlijk vanaf na de geboorte gelijk al! :D
     
    Evayesmamatobe, active82 en Babyaapje vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier?

    Hier alles goed! Begin mijn draai te vinden met een peuter en baby. :roflmao: Baby begint ietwat langer dan 4 uur tussen nachtvoeding te laten dus slaap beter inmiddels. Wat was ik verwend met dochter die na drie weken doorsliep. Meneer maar eens per nacht maar toch sloopt het je.:confused: This too shall pass is mijn mantra. :)
     
    Babyaapje en Evayesmamatobe vinden dit leuk.
  8. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ik zag je lijst en dacht: ow meis, weer een nieuwe ronde helaas :cry: sterkte!
    De duimen draaien voor jullie alle 7!!!
     
    Babyaapje vindt dit leuk.
  9. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ik wilde het net vragen hoe het met je ging! Wanneer moet je weer gaan werken?
     
  10. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Hé daar teken ik voor!
     
  11. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ownee, wat een rotgedachte. Het gaat lukken hoor! Misschien is er wel gewoon een medisch iets aan de hand, waar ze meer onderzoek voor moeten doen? Of kan dat niet?
     
    Babyaapje vindt dit leuk.
  12. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ik heb najaar vorig jaar besloten niet verder te gaan bij toenmalige werkgever. Ik ben in november met verlof gegaan en keer niet terug. Van af 1/3 op zoek naar andere baan dus.

    Kan ik nog even genieten nu. :)

    Hoe is het met jou?
     
    Babyaapje en Evayesmamatobe vinden dit leuk.
  13. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    We zijn inmiddels bij de huisarts geweest en hebben de eerste onderzoeken gehad. VCM van het zaad van mijn man blijkt beide keren dat het onderzocht is <1 te zijn, dus daarom lukt het niet. We zitten nu een beetje in een verwerkingsfase, want we hadden eigenlijk afgesproken geen IVF of ICSI te willen doen maar nu het mogelijk de enige oplossing lijkt begin ik toch te twijfelen...
     
  14. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ohja sorry da’s waar ook. Ik steek het maar even op de dementie aan mijn kant ;)
    Het starten van IVF/ICSI is ook een enorme beslissing. Goed dat je daar niet zomaar instapt en er eerst goed over nadenkt. En als het de enige manier is om een kindje te krijgen waar jullie allebei biologisch de ouders van zijn, snap ik ook dat je het toch overweegt. Overwegen jullie ook andere routes, zoals adoptie of een zaaddonor? En zou je man aan boord stappen als je besluit dat je graag IVF wilt denk je? Als dit teveel vragen zijn dan zeg je het maar hoor, dan houd ik op. Ik probeer een beetje met je mee te denken, want weet: je bent niet alleen in deze struggle, daar is het forum voor :)

    @Sansaatje oh dat is fijn! Even een open einde voor nu. Hier gaat het met mini-Ups en diepe downs helaas. Ik ben nog zo ontzettend misselijk, elke dag en de hele dag. Het legt me af en toe een hele dag lam (eens in de vier dagen krijg ik soms opeens wat verlichting in de middag). Echt klote, maar het is even niet anders. Ik kan het werk best goed overdragen en laten liggen. De hormonen maken me relaxt gelukkig!
     
    Sansaatje en Babyaapje vinden dit leuk.
  15. Babyaapje

    Babyaapje Bekend lid

    28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Lief van je! Dankjewel ❤️
     
  16. Muzieknootje86

    Muzieknootje86 Actief lid

    17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    @Babyaapje ik snap heel goed hoe je je voelt! Je blijft gewoon elke ronde hopen...en elke keer voel je weer iets nieuws in je lichaam of voelt het anders dan de vorige cyclus.. Houd moed, het gaat lukken!

    Wat ik redelijk consequent heb is dat ik 2 of soms zelfs 3 dagen van te voren al spotting heb. En dan weet ik dat het einde verhaal is. Vervolgens in tweestrijd omdat het nog niet zeker is, maar wel al zo vaak op deze manier mijn menstruatie wordt aangekondigd. Dus deze cyclus besluit mijn lichaam het maar weer eens anders te doeno_O...afgelopen woensdag begon de spotting al, donderdag niet en daarna elke dag. Maar nog steeds niet doorgebroken...zal morgen wel komen. Ondertussen ben ik niet harde qua zenuwen/humeur.

    @Kabouter32 Heftig zeg, die uitslagen. Hoewel het ook weer niet alles zegt. Een collega van mij haar man had ook zo'n uitslag qua zaad. Uiteindelijk door IVF zwanger geworden (heeft 2,5 jaar geduurd voordat ze zwanger was van de eerste), vervolgens hebben ze (toen ze voor een tweede kindje wilde gaan) wel geteld 1x gemeenschap gehad en was ze zwanger van de 2e. Ik blijf voor je duimen, voor allemaal van ons.:thumup:

    @Evayesmamatobe wat mooi om jouw verhaal over de echo te lezen. Wat goed dat je alle emoties hebt kunnen laten stromen! Geeft vast meer ruimte nu. Geniet ervan, ook van de downs...ze brengen je iets moois:rolleyes:
     
    Evayesmamatobe en Babyaapje vinden dit leuk.
  17. Muzieknootje86

    Muzieknootje86 Actief lid

    17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    NOD-lijst Start 7 Feb 2019
    Wij gaan door totdat iedereen op roze staat


    Februari
    (5)

    @Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 - NOD 5 februari
    @Kabouter32 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 - NOD 5 februari
    @Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 17- NOD 7 februari
    @Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde
    10
    - NOD 19 februari
    @Muzieknootje86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 23 - NOD 23 februari

    Datumloos (1)

    @Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 21 - NOD onbekend

    Pauze (1)
    @nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 6 - NOD onbekend



    ZWANGER IN:
    Februari (6/35) 17%:
    @Emib - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 17 oktober 2019
    @PreciousBaby - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? - UG 18 oktober 2019

    @active82 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 - UG 18 oktober 2019
    @Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019
    @Kelliii - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019
    @Kanarie1988 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 -


    Maart (7/20) 35%:
    @MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - UG 9 november 2019
    @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - ⭐
    @Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 na bbz - Bevallen: 9 november 2019
    @Ready2loveU - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - UG 14 november 2019
    @Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 - Bevallen: 27 november 2019
    @mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 - UG 17 november 2019
    @Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - UG 27 november 2019


    April (2/15) 13%:
    @Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 9 - Bevallen: 9 december 2019
    @Kim11 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na VMK - UG ... december 2019


    Mei (1/13) 8%:

    @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - UG 7 januari 2020

    Juni (1/12) 8%:
    @Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk - UG 12 februari 2020

    Juli (3/11) 27%:
    @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - UG 5 maart 2020
    @Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde -11 - UG 20 maart 2020
    @Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 - ⭐


    Augustus (0/6) 0%:

    September (1/7) 14%
    @JuffM - 28 jaar - 3e kindje - ronde 7 - UG eind mei

    Oktober (0/6) 0%:


    November (1/7) 14%:

    @Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje - ronde 15 - UG 12 augustus 2020

    December (0/6) 0%:
    -

    Januari (0/6) 0%:
    Wie o wie! Alle 6?!



    Meisje ♀ (4)
    Jongetje ♂ (6)
    Verrassing (3)
     
  18. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    @Evayesmamatobe nee hoor, je mag altijd vragen, dan kan ik zelf beslissen wat ik wil beantwoorden toch. Ik deel het niet voor niks hier op het forum.
    Een zaaddonor heb ik wel eens voorzichtig geopperd maar dat ziet mijn man echt niet zitten en dat snap ik ergens ook wel, want adoptie overweeg ik ook niet en ik denk dat het gevoel dat het niet 'ons kindje' zou zijn bij hem waarschijnlijk net zo sterk is als je uitwijkt naar een zaaddonor.
    Ja, de IVF/ICSI beslissing is nu een lastige, we willen sowieso eerst meer informatie inwinnen bij de gynaecoloog. Mogelijk dat hij toch wel bijdraait binnenkort, maar ik kan ook moeilijk verwachten als ik opeens 180 graden draai van 'IVF doen we niet' naar ' misschien wil het toch wel' dat hij net zo snel meedraait. Daarnaast speelt er op het moment ook meer slecht nieuws in onze vriendenkring, dus het is gewoon erg veel op het moment..

    @Muzieknootje86 Ja, we moeten het nieuws een beetje verwerken. Komt uiteindelijk wel goed. Jeetje wat een verhaal van je collega, maar vrees dat dat echt de uitzonderingen zijn..
     
  19. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Evayesmamatobe vindt dit leuk.
  20. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Begrijpelijk dat dit voor jullie allebei een proces is.. toen jullie besloten dat IVF geen optie was, hadden jullie toen ook rekening gehouden met de mogelijke consequentie dat dat dus zou kunnen betekenen dat jullie kinderloos zouden blijven? En samen besloten dat dat dan ook goed zou zijn? Als dat gesprek er niet (echt) is geweest dan vind ik het helemaal niet gek dat je nu al je opties opnieuw overweegt. Misschien is dit ook een goed argument om dat gesprek nog te gaan voeren. Maar in een toch al woelige tijd kan ik me voorstellen dat je zo’n proces/gesprek uitstelt. Als het voor jou tenminste oké is om dat uit te stellen. Als het niet oké voelt en je bent er veel in je eentje mee bezig (heb ik helaas veel moeten doen, vond ik een eenzaam proces) dan vind ik dat je het ter sprake mag brengen. Je mag dan op je partner rekenen. Zomaar even wat gedachten van mij... misschien heb je er wat aan :)
     
    Kabouter32 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina