He wat naar dat het zaad weer niet van voldoende kwaliteit is. Ik snap je gevoel wel dat je geen traject wilt. Ik heb ook gezegd bij een tweede dat er geen traject volgt, maar ik denk dat die uitspraak ook het gevolg was dat ik stiekem hoop dat het spontaan gebeurt. Nu dat al 16 rondes niet zo is, overweeg ik toch om stappen te ondernemen. Al verhoogt dat in ons geval de kans niet. Ik wens je veel wijsheid toe. Laat het allemaal even bezinken.
Denk van niet.... gisteren (11 dpo) weer spotting, dus game over. Al is bloedverlies nu weer weg.....
Nadat we in de zomer bij de gynaecoloog waren geweest en als uitslag kregen dat we in de groep "beslis het zelf" kwamen, hadden we vooral besloten eerst nog te wachten. Ook omdat er bij ons beide veel reuring is. (We wisselen elkaar wel af.) We zijn beide onszelf beter aan het leren kennen door naar binnen te kijken en gebeurtenissen uit het verleden (kunnen ook kleine onschuldige dingen zijn die schijnbaar toen niet verwerkt zijn). Doordat we daarmee bezig zijn veranderd er ook veel in het heden. Op dit moment is manlief bezig met de beslissing een eigen onderneming te beginnen, wat enorm veel van hem vraagt omdat hij het enerzijds graag wil maar anderzijds doodeng vindt. Bij zijn huidige werk is zijn batterij volledig leeggelopen..en dat merk ik in alles. Hij blijft nog wel werken, maar echt van harte gaat het niet. We zijn van mening dat dit ook zijn uitwerking heeft op het zwanger worden. Vooralsnog staan we er nog zo in dat als we het beter op orde hebben/meer rust en het lukt dan nóg niet...dan gaan we verdere stappen ondernemen. We verwachten alleen dat alles straks tegelijk komt. #in2020gaathetgebeuren geldt voor ons op meerdere onderwerpen.
de spannendste dagen!!! Heb jij ook wel eens dat je dan gevloeid hebt, maar denkt "dit was minder dan anders..." of "er zaten geen stukjes in..." ?
Nee niet echt, had nu ook echt gewoon een beetje spotting, een stipje met afvegen. Maar meestal is het dan game over, dus vandaar. Maar het is herkenbaar dat je toch hoop houdt......
NOD-lijst Start 7 Feb 2019 Wij gaan door totdat iedereen op roze staat ♡♡♡♡♡Februari (4) @Kabouter32 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 - NOD 5 februari @Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 17- NOD 7 februari @Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 19 februari @Muzieknootje86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 23 - NOD 23 februari Maart (1) @Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 - NOD 5 maart - Start IVF/ICSI Datumloos (1) @Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 21 - NOD onbekend Pauze (1) @nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 6 - NOD onbekend ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN:Februari (6/35) 17%: @Emib - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 17 oktober 2019 @PreciousBaby - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? - UG 18 oktober 2019 @active82 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 - UG 18 oktober 2019 @Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 @Kelliii - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 @Kanarie1988 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ⭐ Maart (7/20) 35%: @MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - UG 9 november 2019 @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - ⭐ @Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 na bbz - Bevallen: 9 november 2019 @Ready2loveU - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - UG 14 november 2019 @Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 - Bevallen: 27 november 2019 @mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 - UG 17 november 2019 @Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - UG 27 november 2019 April (2/15) 13%: @Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 9 - Bevallen: 9 december 2019 @Kim11 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na VMK - UG ... december 2019 Mei (1/13) 8%: @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - UG 7 januari 2020 Juni (1/12) 8%: @Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk - UG 12 februari 2020 Juli (3/11) 27%: @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - UG 5 maart 2020 @Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde -11 - UG 20 maart 2020 @Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje - ronde 13 - ⭐ Augustus (0/6) 0%: September (1/7) 14% @JuffM - 28 jaar - 3e kindje - ronde 7 - UG eind mei Oktober (0/6) 0%: November (1/7) 14%: @Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje - ronde 15 - UG 12 augustus 2020 December (0/6) 0%: Januari (0/6) 0%: Februari (0/6) 0%: Meisje ♀ (4) Jongetje ♂ (6) Verrassing (3)
Dag dames, Wat fijn dat dit topic nog steeds actief is! En dat na ruim een jaar! Heel wat ups en downs met elkaar gedeeld... En dan nu nog een paar over. Zal 2020 dan ons jaar worden? Wij hebben alle hormonen in huis en starten zodra mijn menstruatie komt begin maart. Heel spannend allemaal, we zijn vol hoop en blij dat we nu in ieder geval iets kunnen doen!
Spannend zeg! Snap dat de keuze niet zomaar is gemaakt... En je kunt er pas mee starten als je allebei er voor de volle 100% voor wil gaan en samen sterk staat... Gelukkig is bij ons verder alles rustig qua werk en krijgen we de volle support van familie en vrienden dus is er volledige focus op dit traject. Al zal het ook allemaal niet makkelijk zijn, we gaan er voor en zijn hoopvol!
Oh voor jou ook weer spannend! Gelukkig maar dat er zoiets als hoop bestaat anders waren lagen we hier allemaal depressief voor pampus Ik heb het toch ook nog iedere maand, terwijl er uit onderzoeken is gebleken dat een spontane zwangerschap (zo goed als) onmogelijk is. Toch elke maand nog een klein sprankje hoop op een enorm wonder...
Dit wordt jullie jaar @Muzieknootje86 @Evi92 @Poetie85 @Babyaapje @Kabouter32 en @Visje79 Wij (ik in ieder geval) blijf voor jullie duimen!
Ik blijf jullie ook trouw volgen. Voelt heel raar dat de NOD-data van vorig jaar de eerste keer nu weer voorbij komen... ik blijf heel erg voor jullie duimen. Heel bijzonder om te lezen hoe ieder er anders in staat maar niet bij de pakken neerzit. Powervrouwen zijn jullie echt!
Vandaag! Nog geen bloed. Maar durf niet te testen. Al kan morgen idd ook. Vandaag is 15 dagen na positieve ovu. Dan word ik meestal ongesteld. Dus denk dat ik vandaag 14 dpo ben. Hartslag is ook wat hoger, maar komt misschien omdat ik toch een beetje gespannen ben of bloed wegblijft. En misschien omdat ik al 4 x m’n pols heb geteld vanmorgen
Mijn duimen draaien extra hard vandaag! Ik hoop het zo voor je, ben je precies een jaar na start groepje zwanger. Het moet vast zo zijn. (en ja, ik weet dat het de 6e is maar dan nog ) Wil je testen of wacht je af?
Ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik niet testen omdat ik 99% zeker weet dat ie negatief is, dan zie ik liever ineens bloed. Ik heb echt een testangst ontwikkeld door al die negatieve testen 16 rondes lang. Maar aan de andere kant ben ik wel een soort van overtijd en word ik nu alleen maar nerveus (daarom hoge hartslag gok ik.......) Misschien vanmiddag een test doen als ik geen bloed zie