NOD club 7 t/m 13 feb 2019- door tot roze deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Visje79, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muzieknootje86

Muzieknootje86 Actief lid

17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    Hier afgelopen woensdag echo gehad. Baarmoeder was nog niet helemaal schoon, zaten nog stolsels in. Maar gynaecoloog heeft er alle vertrouwen in dat m'n lichaam het zelf zal opruimen met de eerst volgende menstruatie. Dus afwachten nog. Vroeg nog of we nu geen onbeschermde seks mochten hebben. Dat was geen probleem volgens hem. Hij verwachtte niet dat we nu zomaar zwanger zullen zijn. Maar als ik na 8 weken nog steeds geen menstruatie had, moest ik maar eens aan een zw-test gaan denken:roflmao:. Dan wilde hij mij overigens nog steeds zien voor echo. Dat vond ik wel een geruststelling. Wanneer ik ongesteld wordt moet ik weer bellen. Enerzijds om te checken of het dan schoon is, en anderzijds om het vervolg te bespreken. Verder vroeg ik nog over het sperma. Met de laatste inseminatie was het sperma na het opwerken voor de 3e keer op rij enorm gezakt in kwaliteit. En als we dan niet zwanger zouden zijn, zou het nader onderzocht worden in het AMC. Hij vond het een goed idee om het nu alsnog te laten onderzoeken, en dat kon nu mooi in gang gezet worden als we toch aan het wachten zijn op mijn menstruatie. Dus nu 8 maart naar Amsterdam, sperma inleveren. En dan een week later de uitslag daarvan.

Verder heb ik de emotionele impact nog wel even onderschat. De 2 weken na de miskraam heb ik nog veel moeten huilen. Deels zijn het ook de hormonen, maar dat is zo ontastbaar ofzo... Wel voordelig dat ik door corona toch makkelijker rustig aan doe. Alles bij elkaar is het wel een half jaar een enorme rollercoaster geweest. Begin september afspraak gemaakt bij gyn om traject in te starten. Daar 21-9 telefonisch consult voor gehad (intake en testen hadden we jaar eerder al gehad). 22-9 kon ik meteen komen voor start echo en starten met IUI met hormoon spuiten. Na 3 ronden (en ook 3 maanden) zwanger en na twee maanden...nou ja de rest weten jullie ;). Ik ben in heel corona tijd wel ruim vaker in het ziekenhuis geweest dan op m'n werk.

@Babyaapje hoe gaat het met jou? Nog een weekje te gaan op het wachtbankje, spannend! Ik duimduimduimduimduim heel hard voor je *knuf*

Noa1987 vindt dit leuk.
  2. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Muzieknootje86 fijn om weer even van je te horen! Ja het is wel echt een rollercoaster geweest zo dat laatste half jaar. Fijn dat ze nu ook doorpakken en dat jullie door kunnen naar het AMC. Kunnen jullie samen nog steeds alles goed een plekje geven? Kan me voorstellen dat het voor jullie relatie ook wel even een rollercoaster is.

@Babyaapje sterkte weer op het wachtbankje, ben hard voor je aan het duimen!

3. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Babyaapje vindt dit leuk.
  4. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Lieve meiden,

Sorry voor het niet reageren, ik wilde even rust in mijn hoofd krijgen. Ik heb ook niet getempt en wilde niet testen tot nod... Maar gisteren begon het toch te kriebelen. Toch maar even een testje gedaan 's avonds, en die was omowit. (Ik test trouwens liever 's avonds, omdat ik dan gewoon rustig kan slapen)
    Ik heb net weer een testje gedaan en ik zie opeens iets. Wat denken jullie? Restje Ovitrelle? (Foto met en zonder flits)
    Ik ben vandaag 10 of 11 dpo, CD25. 13 dagen na de spuit en 11 dagen na de iui.

Bijgevoegde bestanden:

Visje79 vindt dit leuk.
  5. Sansaatje

Ik weet niets van die hormonen maar ik hoop zo dat het je eigen hcg is! @Visje79 jij hebt er vast wel wat zinnigs over te zeggen?

Mijn duimen draaien overuren de komende dagen voor je! <3

Visje79 en Babyaapje vinden dit leuk.
  6. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook geen verstand van hormonen, maar ik zie zeker een streepje op die onderste en op die bovenste van gisteravond niet, oh meid ik hoop het zo voor je!

7. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Lieverd,
    Ik denk heel vaak aan je.
    Ik vind het zo rot en heftig allemaal. Kon ik je maar een knuffel geven.
    Ik hoop dat je heel van deze ellende af bent :(
    Veel liefs en houd ons op de hoogte ❤️

8. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    En er zit dus 24 uur tussen die testen, ongeveer zelfde tijdstip en die witte test was niet na 3 liter thee? Ik zie een streepje. En voor zover ik weet, lijkt het me sterk dat een restje ovitrelle eerst niet zichtbaar was en 24 uur later (met dus weer 24 uur de tijd om uit je lichaam te raken) wel. Ik denk dat het eigen hcg is! Ik ga keihard voor je duimen dat er oploop is en dat je f*cking ein-de-lijk eens twee van die dikke strepen gaat zien! X

9. Sansaatje

@Babyaapje how is het vandaag? Ik denk de hele tijd aan je. :)

10. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja @Babyaapje ben zo benieuwd naar de test van vandaag. Of ga je vanavond weer testen? :)

11. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Jullie zijn schatten!!! Ik ga vanavond weer testen :rolleyes:

Ik laat het vanavond gelijk weten ❤️

Noa1987 en Visje79 vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Wat spannend! :rolleyes:

13. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Het is al avond toch? Op vrijdag begint de avond altijd eerder :rolleyes::D @Babyaapje

14. Sansaatje

Zeker en vast! :D

15. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hahahaha, ik zit moed te verzamelen.. ik ben zo bang voor teleurstelling :cry:

16. Sansaatje

Ach lieve meid toch, ik wou dat iets anders kon doen dan enkel duimen en vurig hopen dat het raak is deze ronde. Ik denk aan je! (En, we zagen allemaal de witte test en de rest met de streep en die staat er vast niet voor niets)

17. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij draaien in ieder geval volop duimen voor jou!!! Denk heel erg aan je!

18. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Bovenste = eergisteren
    Tweede = gisteren
    Derde = nu
    Geen oploop.. :( het zal nog wel van de spuit zijn :(

Het was ook te mooi om waar te zijn:cry:

Bijgevoegde bestanden:

19. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jammer dat er geen duidelijke knaller nu staat, daar hoop je natuurlijk wel op. Hcg verdubbeld natuurlijk pas elke 48 uur, misschien ook keer ochtend testen weer? Krijg je in ziekenhuis nog bloedtest?
    Ik blijf wel heel erg voor je duimen hoor, het is je zo enorm ontzettend gegund meid!!

20. Sansaatje

Is het niet omdat er maar 24 uur tussen zit en hcg per 48 uur verdubbelt? Morgen weer testen? Ik blijf hoop houden. Dikke knuffel meis.

Deel Deze Pagina