NOD club 7 t/m 13 feb 2019- door tot roze deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Visje79, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Je kan ook op een soort van kruispunt zitten, snufje spuit nog, en snufje eigen hcg. Ik vind hem ook niet echt afgelopen, misschien zelfs toch iets opgelopen? Lastig zeg, had je zo die streep gegund. Morgen zal je het weten! Ik duim nog even door!

2. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dankjewel voor jullie positiviteit ❤️ het is heel moeilijk voor mij om positief te blijven na zoveel negatieve testen.

Ik heb mijn testen binnen afleestijd naast elkaar gezet.

Vandaag 12 dpo
    15 dagen na Ovitrelle
    13 dagen na IUI

Wat denken jullie?

P.s. m'n temp is ook gestegen t.o.v. gisteren:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Noa1987 vindt dit leuk.
  3. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    #983 Visje79, 6 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2021
    Duidelijk oploop! Ik durf je heel voorzichtig wel een ieniemini beetje te feliciteren! Denk dat je nog net in de twilight zone zat van ovitrelle wat afnam en eigen hcg dat opbouwt. Streep is echt duidelijker geworden! Ik zou niet al te veel drinken en een predictor halen straks! En voor 12 dpo vind ik het er echt hoopvol uitzien, ovitrelle had nu wel weg moeten zijn, althans, als de testen eerst zo licht waren, gaat ie niet ineens weer oplopen van ovitrelle, zeker als je lichaam weer een paar uur extra heeft gekregen om het te elimineren. Dus hup naar Kruidvat en een predictor uit het schap grissen en pissen :D
    Edit: als je dus net test in die fase dat het afneemt en eigen hcg opbouwt blijven de strepen gelijk, alleen verandert de verhouding ovitrelle en eigen hcg, en daarom is er nog niet echt veel verschil. Voorbeeld: eergisteren 2/3 ovitrelle en 1/3 eigen hcg gisteren 1/2 ovitrelle en 1/2 eigen hcg en vandaag 1/3 ovitrelle en 2/3 eigen hcg. Dus per saldo zelfde strepen, maar anders opgebouwd. Snap je beetje wat ik bedoel?
    Edit 2: en daarnaast vind ik dat de streep is opgelopen! Echt veel duidelijker dan donderdag.
    Edit 3: en daar zit dus maar 36 uur tussen :)

4. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hahaha ik moet altijd lachen om jouw berichten! Ik heb nog wel een clearblue liggen, zal ik die doen met mijn tweede plas? Ik heb nog niets gedronken:rolleyes:
    - edit 1: jaaa ik begrijp je. Dat zou een hoop verklaren.:eek: goede theorie haha!
    - edit 2: :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek:
    - edit 3: :eek: niet over nagedacht dat er maar zo weinig tijd tussen zat.

Ik geloof het nog steeds niet eigenlijk..:oops: Ik ben ook nog niet blij, want die testen overtuigen mij nog niet.. Ik wil echt positief zijn, maar ik ben zo bang om weer ongesteld te worden.. nog 1 dag.. Als ik morgenavond niet ongesteld ben dan pas kan ik het geloven:D

5. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Die clearblue is natuurlijk best gevoelig, aangezien hij dus 1-2 aan kan geven (wat dus in theorie 7-14 dpo is) maar het zou natuurlijk echt mega k*t zijn als die ‘niet zwanger’ zegt. Maar wat ik zo op het forum voorbij zie komen zegt ie vaak 1-2 bij dit soort strepen. Alleen in jouw geval heb je natuurlijk ovitrelle gespoten, wat dan weer twijfel geeft of dat helemaal weg is. Wanneer is de testdatum van ziekenhuis?

6. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Oja inderdaad, daar heb je gelijk in. Dat heeft nog geen zin dus..

Ik mag bellen als ik 17 dagen na de IUI nog niet ongesteld ben, dat zal woensdag zijn.

Ik heb nog twee andere merken liggen, ik ga daar zo mee testen. Gewoon uit nieuwsgierigheid wat ze aangeven :rolleyes::oops:

Noa1987 vindt dit leuk.
  7. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik heb op de onderste test nog nooit een streep gezien:eek::eek::eek::eek::eek:

(Met en zonder flits)

Bijgevoegde bestanden:

Visje79 en Noa1987 vinden dit leuk.
  8. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    wat een spannende tijd zeg!! Maar ik zie ze echt allemaal op die onderste!! Voorzichtig gefeliciteerd meid!
    Clearblue zou ik ook nog even mee wachten, zijn gevoeliger.
    Hou ons maar op de hoogte!

Babyaapje vindt dit leuk.
  9. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja!!!! Misschien moet je er toch langzaam in gaan geloven! Wat spannend zeg!

10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Wat spannend en oh oh oh oh, wat ik gun ik jou een positieve test en over een maand of 9 een gezonde spruit! Ik zie op allemaal een streepje! Niet 1 maar 2 streepjes dus! Ik snap dat je nog voorzichtig bent na al die witte testen maar dit belooft wel iets hoor. Duimen draaien overuren! :)

11. Sansaatje

@Babyaapje ga je een predictor halen nog? Zijn die nog steeds het beste? Bijval, @Visje79 :D

Visje79 vindt dit leuk.
  12. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik ben eerlijk gezegd helemaal vergeten een Predictor te halen. Ik stond net bij het schap en dacht alleen maar aan de Kruidvat testen...en kijk :cry::eek: ik begin het nu een beetje te geloven..

Bijgevoegde bestanden:

Noa1987 en Visje79 vinden dit leuk.
  13. Sansaatje

Oooooooooooooooooh wauw wauw wauw! Dat zijn twee duidelijke strepen! Yeah! Lieverd toch, wat geweldig! :D

14. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dankjewel :cry::cry::cry::cry::D

Sansaatje vindt dit leuk.
  15. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Yes! Dat is een bijna-knallerrrrrr! Echt goed zeg! Zo leuk! Gefeliciteerd

16. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Met die streep op de kv zou ik een cb digitaal wel aandurven hoor! :) @Babyaapje

17. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik wil nog even nog een bevestiging horen:oops::oops: maar, dit kan echt geen Ovitrelle meer zijn toch? :$

18. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Dat is zeker ovitrelle, in je ogen! Daardoor zie je niet dat dit eigen hcg is! Lijkt me erg sterk bij eerst duidelijk lichte testen nu nog ovitrelle. En er is duidelijk oploop. Geloof het maar hoor! :D

Sansaatje en Babyaapje vinden dit leuk.
  19. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hahahaha :roflmao::roflmao::roflmao:

Dankjewel ❤️:rolleyes:

20. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier kun je niet meer omheen hoor!!! Wat een mooie test!!!

Deel Deze Pagina