Hé super leuk, jij en ik allebei zondag positief en zondag & dinsdag gezellig gemaakt! Ik hoopte maandagavond nog op een finale (om jouw terminologie maar even aan te houden), maar ‘s avonds laat was er absoluut geen beweging in man te krijgen. Lag daar maar te snurken als een walrus. Ik heb nog een dappere poging gedaan om hem in de mood te brengen, maar de enige reactie die ik kreeg was (met 1 oog halfopen): “liefje mag dit morgenochtend?” hahaha die arme man, al die polonaise aan z’n moeie lijf... Dus tja, daardoor geen actie op de tweede piekdag. Ik hoop voor jou @MissMorrow en ook voor mezelf dat het zo genoeg is geweest!
Vandaag nog geen knaller op de ovu testen dus verwacht hem morgen. Ga morgen eerst nog uit eten. Zal de wijn maar aanpassen naar cola en niet teveel eten anders heb ik helemaal geen zin meer als ik thuiskom
Hahaha zo ging het ook bijna bij ons! Moest erg lachen. Hopelijk hebben we het juiste recept voor een bevruchting te pakken!
Ik zet mijzelf denk ik voor de zekerheid pas na het weekend op het wachtbankje. Ik kan mijn ei dus nu al gehad hebben, maar hij kan ook nog onderweg zijn. Wij proberen nog even t/m het weekend door. (En nu ik dit typ voel ik opeens scherpe steken links onderin! Maar ik weet altijd pas 2 weken later of het dan ook echt mijn ei was. Kan ook het laatste groeisprintje zijn. ) Stel dat het deze ronde niet lukt (eigenlijk heb ik echt het gevoel dat dit onze ronde gaat worden..) dan gaan we volgende ronde gewoon knuffelen wanneer we zin hebben. Anders komen we tussen Sinterklaas en Kerst uit met de uitgerekende datum. We gaan het niet zo zeer vermijden, maar ook niet zoals deze ronde een periode expres om de dag seks hebben. Zijn er meer die de volgende ronde (indien nodig) wel gewoon doorgaan, maar niet all the way zoals je andere rondes zou doen?
Ja, dat begrijp ik dan wel! Hier 27 en gaan voor een 2e. Dan is de situatie misschien ook wat anders. Ik hoop dat dit voor velen van ons een topronde wordt!
Ja herkenbaar, datum maakt me niet uit. Geen zeeen van tijd meer helaas. Ik was bijna 39 toen mijn zoon geboren werd. En toen snel daarna zwanger van tweede maar werd helaas MA. Leeftijd hoeft niks te zeggen, maar het is zo onzeker als je nog niet zwanger geweest bent. Maar zeker heel veel kans evayesmamatobe! Hopelijk snel raak!
Lieve dames, Wat fijn dit groepje ♥️ ik lees nog steeds alles mee, maar heb even een tijdje niets gepost. Mijn ei is laat deze ronde helaas.. Maar we zijn voor de zekerheid wel alvast begonnen
Toevallig kwam mijn vriend ermee. Mijn broer is ook rond die tijd geboren en heeft het nooit leuk gevonden. Met zijn verjaardag komen vaak weinig mensen dn zeggen ze, we zien je overmorgen wel met kerst... zo ook met mijn moeder, ook al gaan wij wel. En wij wonen een uur bij mijn familie vandaan. Moeten in december al 4 keer daar naartoe en hebben nog 2 andere verjaardagen van zijn familie. Is allemaal niet erg maar ik denk dat er in die maand, ook vanwege de drukte en de afstand niet veel mensen onze kant uit komen. Het voelt heel dubbel maar wij gaan idd net als jullie @LaQueen minder hard proberen. En ja als het dan juist lukt ( al heb ik net als jij een heel goed gevoel over deze ronde) dan is het natuurlijk nog steeds heeeeel geweldig nieuws en super welkom, dat zeker!
He super! Die 3+ moest er komen, gefeliciteerd! Ik ben op mn werk, ik heb alleen een predictor express bij me. Ik zou zweren dat ik een tweede streepje zie maar dan moet ik wel turen. Mwaaah ik kan hier niet tegen. Morgen maar weer..