NOD club 7 t/m 13 feb 2019 - door tot roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door LaQueen, 6 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Geld dus zowel voor de snelheid van zwemmen als de levensduur ervan.
    “So far, researchers have found no morphological differences between human X sperm and Y sperm.

Jeansflower vindt dit leuk.
  2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wil iemand mij ff op rood zetten en nod onbekend?

3. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat jammer :(

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    :(

5. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hè, balen zeg :(:( ik ga het gelijk voor je doen

6. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    NOD-lijst start 7 t/m 13 feb 2019
    Door totdat iedereen op roze staat
    Start februari: 35 dames
    Zwanger in februari: 6 dames (17%)

- Wij gaan door tot iedereen op roze staat -

Maart (16)
    Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 4 maart

MissMorrow - 33/34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - NOD 5 maart

Muzieknootje86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 6 maart
    Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 6 maart

LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 6 maart

Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD 7 maart
    Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 7 maart
    Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 na bbz - NOD 7 maart

Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 8 maart

Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 9 maart

Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 10 maart

Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD 11 maart

Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 13 maart

Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 -
    NOD 15 maart

Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 - NOD 16 maart

Visje79 -
    39 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 17 maart én jarig samen met Muzieknootje

Datumloos (4)

JuffM - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD datumloos
    Kim11 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na VMK - NOD datumloos
    Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD datumloos

Jeansflower - 32 jaar - ronde 6 (1e na miskraam) - NOD datumloos

Wachtend op eisprong (10)

Wachtbankje (9)
    Zwanger ()
    Ongesteld (1)
    MMM (0)
    Negatieve Test ()
    Twijfel-/Tuurtest (0)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zwanger in februari (6/35) 17%:
    Emib
    - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 - UG 17 oktober 2019
    Preciousbaby - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? - UG 18 oktober 2019
    Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - UG 19 oktober 2019
    Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - UG 21 oktober 2019
    Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019
    Kelliii - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019

Zwanger in maart:

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

Noa1987 vindt dit leuk.
  7. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Weer even bijgelezen. Leuk dat er hier zoveel wordt gekletst!
    @Ready2loveU hebben jullie het gisteren nou nog een keer gezellig gemaakt?

Ik denk dat we ons allemaal helemaal gek maken met seks hebben rond ovulatie. De vorige twee zwangerschapjes (gezien de miskramen bij 6,5 week) werd ik spontaan zwanger van 1 keer seksen in de week. Toen woonden mijn vriend en ik nog niet samen. En nu doen we het 3/4 keer per week en dan lukt het opeens niet...

8. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Pff dat is ook frustrerend dan!

Nee we hebben het niet meer gezellig gemaakt. Ik moest oppassen en dat liep uit tot 01.00uur!!
    Straks gaan we nog even haha

9. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

401D5609-F571-4552-A29A-9E50CC790D57.jpeg Bijlage: ovulatietesten (toch weer ingestonken) van gisterenmiddag, vanmiddag en vanavond. (Gisterenavond niet getest vanwege visite)

Mijn piek moet nog komen denk ik? Morgen kan ik enkel in de avond testen. Daarna heb ik nog maar 1 test dus die doe ik dinsdagmiddag. Verwacht morgen wel piek maar misschien mis ik m net. We hebben het in ieder geval erg gezellig gehad dit weekend en komende dagen ook nog maar. :)

nicole1987 vindt dit leuk.
  10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Bij uploaden gaan ze van links naar rechts, rechter is vanavond.

Ligt het aan mij dat het zo upload? :oops::rolleyes:

11. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nee doet tie van mij ook ipv boven naar beneden.. beetje irritant

12. Evayesmamatobe

Evayesmamatobe Bekend lid

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ja piek moet nog komen zo te zien, maar het zou denk ik goed kunnen dat je aan het begin van de 2 daagse piek zit.. dus al wel wat LH, maar nog niet op z’n hoogst.. morgen is vast het teststreepje donkerder dan de controlestreep!
    Hier zere borsten, de mindfuck is begonnen haha. Vandaag cd 21, 5dpo. Voel jij al wat @MissMorrow ?

mom2be21, nicole1987 en Ready2loveU vinden dit leuk.
  13. Evayesmamatobe

Evayesmamatobe Bekend lid

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Naast zere borsten, nu ook trekkerige onderbuik. Begin weer hoop te krijgen. Zijn jullie laatste weken ook steeds zo anders? Dit is de tweede keer (van de 8 rondes waarin ik overal op let) dat ik zere borsten heb op 5dpo, vorige keer was ronde 2 in september. Trekkerige onderbuik in combinatie met beurse onderrug heb ik nu 3x gehad (aug, sept en dec), dit hield steeds een hele week vanaf cd 21 aan tot ongesteld dag op cd 28. Nu zowel pijnscheuten in borsten als raar rug en buik gevoel. Soms denk ik: ik heb liever geen klachten want in de maanden zonder verschijnselen leefde ik gewoon lekker door zonder obsessieve gedachten haha. Pff afwachten is het enige dat we kunnen doen, maar dat voelt zo passief!

Sansaatje, Ready2loveU en Wens84 vinden dit leuk.
  14. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    We denken van alles te voelen maar als de klachten echt van een zwangerschap afkomen moet het eerst ingenesteld zijn :roflmao::roflmao:

Denk dat het weer een lang wachtbankje wordt :|:| voor mijn gevoel al een week verder maar nu net op 2 of 3 dpo ofzo :rolleyes:

Zit wel een beetje met volgend weekend. Woon niet in het zuiden van het land maar bij ons wordt er elk jaar flink carnaval gevierd. Met de paplepel ingegoten en dat is echt zo'n feest dat je iedereen weer ziet. Zo enorm gezellig. Ik drink bijna nooit maar met carnaval doe je niet anders :D:roflmao: nuchter carnaval vieren is echt zo niet leuk hahaha. Maar ja dan ben ik net 8 of 9 dpo. Ik ga sowieso die ochtend testen en als er een streepje staat ga ik sowieso niet.

Maar ja staat er geen streepje wat dan. Elke maand hou ik dan alsnog de hoop dat er een streepje kan komen. Maar als ik dan besluit niet te gaan en het is uiteindelijk nog niets en ik wordt ongesteld dan baal ik enorm dat ik het feestje heb gemist natuurlijk.

Ga sowieso wel naar de optocht en ga op zondag met mijn dochter naar de kindercarnaval :D net voor haar hetzelfde vampierenjurkje besteld als die ik heb :) zo leuk!

15. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Evayesmamatobe het is bij mij niet anders. Ik ken het gevoel...meteen die alarmbellen als er een symptoom bijkomt. In januari had ik meteen na mijn ei pijnlijke borsten alsof ik zwanger was. Mijn vriend kon ze echt niet aanraken. Vorige maand had ik pas op 7dpo zere borsten en nu is het weer vanaf 1 dpo...het schommelt. Ik heb ergens anders een topic aangemaakt om dpo-symptomen te verzamelen.

@Wens84 in principe kan alcohol geen kwaad zolang je nog geen bloedband hebt met de vrucht. Maar overmatig is natuurlijk geen goed idee. Kun je het op een paar biertjes houden? En lol @ de vampierenjurk :)

16. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Vraagje, ben je arts o.i.d?? :oops:

17. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Haha dat vroeg de gynaecoloog vorige maand ook.
    Ik ben absoluut geen arts, maar ik heb na mijn twee miskramen heel veel gelezen over oorzaken van miskramen en daaronder veel wetenschappelijke artikelen. Dus ik heb nu wel een goed beeld van de do's en don't tijdens het zwanger raken en blijven :cool:. Verder vind ik het hele proces van zwanger worden heel interessant. Zeker omdat de wetenschap er nog heel weinig vanaf weet. Het is toch best gek dat we van alles kunnen zien in het menselijk lichaam, maar we weten pas of een eicel bevrucht is na 2 weken. Waarom kunnen we dat niet meteen weten?

18. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Aha oke! Was er even nieuwsgierig naar.

En om even terug te komen op het vorige onderwerp, ik heb veel gelezen (waaronder het internet , wat geen betrouwbare bron is) dat alcohol wél schadelijk kan zijn na de ovulatie. Op diverse sites zie ik staan dat het wel degelijk je eitje kan beschadigen.
    ( Bijv: https/www.eisprong.eu/eisprong-en-alcohol.html of bijv https://www.alcoholenzwangerschap.nl/nl/ik_wil_zwanger_worden/hoe-benvloedt-alcohol-het-zwanger-worden.html )

Omdat de meningen hierover verdeeld kunnen zijn zou ik @Wens84 juist aanraden om dat glaasje eventjes te laten staan juist tot de NOD... Zou zonde zijn als die paar drankjes (voor eventjes genot) je droom in de weg gaan staan.

Ik wil trouwens geen discussie aan gaan hiermee @MissMorrow :oops: Maar omdat er zoveel verschillende dingen worden gezegd kan je altijd beter het zekere voor het onzekere nemen..

Ready2loveU en MissMorrow vinden dit leuk.
  19. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Ik heb inderdaad meer gelezen over de eerste weken van zwangerschap en en alcohol. De grote vraag was natuurlijk: kan alcohol de miskraam hebben veroorzaakt? (ik heb gedronken tijdens de eerste weken, omdat ik niet wist dat ik zwanger was en het was een 'verrassing'). En dat is niet het geval. Waar je wel gelijk in hebt, is dat alcoholconsumptie de algemene vruchtbaarheid vermindert bij zowel vrouwen als mannen. Maar wat het echt doet met ei/zaad is nog niet duidelijk. Simpelweg geldt gewoon dat alcohol altijd slecht is.

Onderstaand artikel is interessant en haalt een aantal onderzoeken aan. Het komt erop neer dat overmatig alcoholgebruik wordt afgeraden als je zwanger probeert te worden. En als je moeite hebt met zwanger worden om dan alcohol helemaal af te zweren. Overigens geldt dat voor vrouw én man. Lijkt me een logische conclusie.

Interessant artikel: https://www.medicalnewstoday.com/articles/312629.php

"Britton also ends on a note of caution: "However, it would be wise to avoid binge drinking, both for the potential disruption to menstrual cycles and also for the potential harm to a baby during early pregnancy. If a couple are experiencing difficulty in conceiving, it makes sense for both partners to cut down on their alcohol intake."

Evayesmamatobe, Wens84 en Babyaapje vinden dit leuk.
  20. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    @MissMorrow & @Babyaapje bedankt voor het meedenken.

Heb beide links gelezen en nu durf ik inderdaad dat wijntje niet te nemen zaterdag al heb ik een witte test :roflmao:

Ik hoop gewoon dat ik dat 2e streepje stiekem wel al zie op de test zaterdag zodat ik na de middag met een blij en nuchter gevoel naar huis ga:oops::rolleyes:

Deel Deze Pagina