voor de dames die al eerder zwanger zijn geweest, terugkijkend op de vorige keer: hoe vroeg hadden jullie al symptomen (misschien achteraf gezien?) Bij mijn vmk had ik al vanaf 2 dpo extreme pds klachten weer en misselijkheid. Het zou niet moeten kunnen volgens de boekjes, maar toch was het zo... Wie heeft er al vroeg symptomen gehad en wat waren ze? Liefs
Eerste zs (miskraam met 8 weken) merkte ik al vrij vroeg van alles. Reuk, heel gevoelige borsten en ik voelde me beroerd. Tweede zs (dochter van 2) merkte ik helemaal niets. Verschilt dus zo ontzettend...
Geen. In het begin niet in elk geval. Ook nooit misselijk geweest Denk wel echt dat doordat we er zo mee bezig zijn we alles voelen in ons lichaam en alles linken aan een eventuele zwangerschap
Wat knap dat je door deze levenstijl aan te nemen zoveel bent afgevallen ! At jr heel bijzonder of aparte dingen ?
Ik denk nu in de eerste ronde van alles te voelen wat ik toen ook voelde Zere borsten, steken, ochtend misselijk etc Ben gewoon ongesteld geworden dus het is lastig om re zeggen dat was het toen
Ik at vroeger vooral heel emotioneel veel snoep, at alles weg. Kon op de reis naar huis in de auto zo een zak Tum Tums wegwerken Afvallen wel met 1500 kcal per dag, maar eet nu sinds juli gewoon 1900 kcal per dag, 2 stuks fruit, 2 ons groenten, volkorenbrood, genoeg eiwitten met actieve levensstijl. En iedere avond een echte bonbon van de speciaalzaak Daarmee hou ik het vol, wil nooit meer die 47 Kg erbij. Maar heb nu met de zwangerschapswens wel aan mezelf een hele kluif en merk dat ik soms toch weer wat meer snoep.
Heel knap maar ben je echt 47 kilo afgevallen in 15 maanden ? Snap dat het nu moeilijk is Is heel herkenbaar
Ja van eind maart 2017 tot begin juli 2018 bezig geweest. Eerste kilo’s zijn vocht en zijn er zo af, daarna heel steady afgevallen. Laatste 27 kg wel ook met Personal Trainer erbij. En bleek lactose overgevoelig te zijn en heb diverse voedselallergieen. Dus wel diëtiste ook even mee laten kijken naar gezond voedingspatroon