Ik begrijp je helemaal. Ben jaren een jojo geweest. Kreeg het op een gegeven moment er niet meer af. Wat ik ook deed. Elk dieet gedaan en hooguit 15 kilo kreeg ik weg en verder gewoon niets meer. En uiteindelijk dan weer meer als 15 erbij. Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt voor een maagverkleining. Nu anderhalf jaar geleden en het blijft een issue hoor. Moet echt op mijn eten letten want anders gaat het alsnog niet goed. Nu 40 kilo kwijt en voel me echt geweldig. Hoop het ook zo te houden (of nog iets eraf ) en daarom vind ik een zwangerschap ook wel erg spannend!
Wat ook een knap en inspirerend verhaal! We gaan het gewoon doen en op naar een gezonde zwangerschap!
Zo ik moest echt enorm veel bijleren, gezellig zo! Las 2 dames die enorm zijn afgevallen, wat knap!! Hier is t nu dag 13 geloof ik, eieren zoeken kan beginnen
Doordat ik niet test om er niet teveel mee bezig ben maar wel ga tellen en nadenken waardoor ik we wel mee bezig ben, Wordt ik nu knettergek van mezelf. Ik heb geen idee of ik eisprong heb en wanneer .. En we zijn allebei moe dus moet hem echt zeggen van maak je wakker als je thuis komt en heeft hij net netjes gedaan
Blauwe aders en een trekkend gevoel aan me buik,wel pas vanaf 7 dpo ofzo Alleen geheugen van een zeef na 3 kids
Hier vanmorgen helaas geen piek wel geprobeerd maar beide zo verkouden en benauwd dat het niet lukt. Vanavond nog maar een poging en anders hoop ik dat zondagmiddag voor het laatst genoeg was.
Wat Superknap! Gyn zei hier dat alles onder 29 bmi geen negatief effect heeft. Vanaf 29 is elke punt erboven ongeveer 4% afname kans zwangerschap. Vanaf bmi 34 krijg je geen hulp bij zwanger worden maar eerst afvallen. Dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken!
Beursgevoel/drukken gevoel in me buik ook of ik constant moet plassen Zou dat me ei zijn of zou iets met de sex beurs gemaakt Had nog wel geplast erna geloof ik wel iets later dus hoop niet me blaas ofzo
We moeten vanavond nog maar aan de bak! Had zondag wel even erge groeipijn dus wie weet vandaag eisprong, dan zou vanavond nog wel een goede zijn. Het is toch steeds weer afvragen of je wel helemaal juist zit.
Dank voor je berichtje! BMI onder de 29 heb ik gelukkig Heb alleen wel astma en trage schildklier, dus wel preconceptie advies ingewonnen bij de gynaecoloog gezien diverse medicatie die ik gebruik. Blijf het toch allemaal erg spannend vinden.
Het is weer zo'n dag.. Mooi weer: buiten alleen maar zwangere vrouwen en mensen met kinderwagens.. jaloersmakend Zelfs de vrouw bij wie ik aanbelde om te vragen of het haar auto was waarvan de lichten nog aanstonden was zwanger
Whaha...ik zag het net ook al. Afgelopen weekend al dat bootcampklasje...zucht. Onze tijd komt dames!
Jaaaa klopt echt dat je overal zwangeren en pasgeborenen ziet. Wij hebben hier schoolvakantie nu dus vandaag lekker een dagje naar buiten. Was heel druk met zwangeren en moeders achter hun wagens. Toch wel jaloersmakend hoor