Zou anders zonde zijn! Als mijn piek gisteren was, denk het wel, dan kan vandaag eisprong zijn dus deze kans wel benutten.
Dit keer heb ik dat niet ,vorige keer toen ik zwanger wou worden wel.. Sta misschien toch minder "druk" achter dit keer ofzo Denk ook omdat niemand echt zwanger is om mij heen dit keer ofzo..iedereen is al uitgepuft haha
geweldig mooie schot in de roos dus De dag na je eisprong is 1 dpo. Dus als morgen uiterlijk je eisprong is is donderdag 1 dpo
Afgelopen zondag had ik nog een high tea als babyshower. En morgen nog even bij een vriendinnetje/collega langs die nu met verlof is. Ze is volgende week uitgerekend. Dus ja ik heb deze weeke cht allemaal zwangeren om me heen
Dames, herkennen jullie dit ook?? Ik heb mij ei gehad en ben echt onwijs chagrijnig. Ik kan echt niets hebben en raak door elk klein dingetje geïrriteerd....
Yep! Weet eigenlijk niet of ik het eerder heb gehad. Maar zolang ik bezig ben is het ok maar als die kleine op bed ligt en ik ga zitten wordt ik echt chagarijnig
Heb ik ook wel eens. Toch een verandering in hormonen weer en dat kan van invloed zijn op humeur, denk ik.
Bluhhhhh, hebben er meer dames last van hooikoorts? Ik gebruik al de prevaline neusspray 2-in-1, want dat schijnt te mogen bij een zwangerschap(swens). Over de prevaline tabletjes lees ik verschillende dingen, maar het komt er een beetje op neer dat als het echt niet anders kan, het niet te lang mag. Dus mijn voornemen was om het niet te gebruiken, maar ik heb er vandaag toch maar 1 gepakt. Ik kan niet meer... Rode tranende ogen, overdag constant loopneus en ‘s nachts juist alles dicht, een jeukende gehemelte en oren.. ik heb ongeveer het hele pakket. En om het nog interessanter te maken, wij wonen dus tijdelijk op een flatje tot ons huis af is. Kijk ik net uit het raam, staan om de flat al die Els hazelaar dingen waardoor de hooikoorts juist nu ontstaat. P.s. vandaag als het goed is 7 DPO, nog een weekje tot NOD.
Nee nu nog nier maar herken het wel..was echt de duivel de weken erna vooral laatste week voor testen,wou dan constant lezen hier Las dat pissebedden eten tegen hooikoorts is en natuurlijk ipv tabletjes En delicatesse in japan *grapjas Nee gelukkig geen last van maar heel vervelend! Ja is vroeg ook al heel veel muggetjes hier dus de bijen zullen ook weer vroeg op pad gaan
Heel erg last van ook! Word dol van een jeukend verhemelte en oren, ogen tranen en verstopte neus en pijnlijke bijholtes. Krijg medicijnen via dokter maar probeer zoveel mogelijk op eigen kracht erdoor te komen maar afgelopen dagen/weken is het niet te harden buiten. Neem zo ook wat omdat ik met mijn dochter naar het park ga en daar staan te veel hazelaars/elzen/berken en ze bloeien allemaal.
Heel eigenwijs pas vandaag begonnen met testen.... vorige keer wat langere cyclus en gemiddeld toch ook wel 29/30 dagen, dus dacht dat ik wel goed zat. Tot ik net toch al een behoorlijke streep zag! Gelukkig wel al frequentie opgeschroefd naar om de dag vanaf maandag. Dus vanavond maar weer! Zal morgen nog even testen (vanmiddag naar terras en na een wijntje is de test niet meer betrouwbaar en de urine veel te verdund)
Voor hooikoorts: ceterizine en (des)loratidine mogen. Op de website van het Lareb kun je zien welke medicatie veilig te gebruiken is tijdens de zwangerschap. Ik heb ze nu ook in huis, maar ben er net als jullie ook wat voorzichtig mee. Maar mijn longarts zei me wel dat als door de allergieën mijn astma daardoor te slecht word is de astma veel gevaarlijker dan de hooikoortstabletten; dus dat hou ik maar aan. Mijn fysio is overigens lyrisch van het plakken van tape op de rug om hooikoorts klachten aan te pakken, maar ben een beetje sceptisch
Ja daar lees ik ook steeds meer over, over tapen tijdens hooikoorts. Kan altijd nog als we wel echt zwanger zijn!
Wat vervelend meiden, hooikoorts! Hier gelukkig niet bekend mee. Ik ben deze ronde toch maar weer aan het ovu testen, 2x cyclus van 31 dagen gehad nu met ei op dag 18, het lijkt erop nu een kortere cyclus, positief op dag 15. Hebben t gisteren avond gezellig gehad, hoop dat vanavond lukt want man is weg tot laat en dan morgen en overmorgen ook nog maar! Kan k mooi met carnaval op t wachtbankje, alaaf!
NOD-lijst start 7 t/m 13 feb 2019 Door totdat iedereen op roze staat Start februari: 35 dames Zwanger in februari: 6 dames (17%) - Wij gaan door tot iedereen op roze staat - Maart (16) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 4 maart MissMorrow - 33/34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - NOD 5 maart Muzieknootje86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 6 maart LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 6 maart Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD 7 maart Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 7 maart Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 na bbz - NOD 7 maart Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 8 maart Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 8 maart Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 9 maart Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 10 maart Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD 11 maart Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 -NOD 12 maart Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 13 maart Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 - NOD 16 maart Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 15 maart Datumloos (4) JuffM - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD datumloos Kim11 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na VMK - NOD datumloos Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD datumloos Jeansflower - 32 jaar - ronde 6 (1e na miskraam) - NOD datumloos Wachtend op eisprong (8) Wachtbankje (11) Zwanger () Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test () Twijfel-/Tuurtest (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Zwanger in februari (6/35) 17%: Emib - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 - UG 17 oktober 2019 Preciousbaby - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? - UG 18 oktober 2019 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - UG 19 oktober 2019 Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - UG 21 oktober 2019 Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 Kelliii - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 Zwanger in maart: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)