Van harte @MissMorrow! Hopelijk heb je een hele fijne dag. Zijn er nog testers vandaag? Ik heb heerlijk van 20:30 tot 06:00 geslapen. Was kapot gisteren, niet eens WIDM gekeken, hoera voor uitzendinggemist. Zo weer werken, nieuwe baan en daar is het rustig in het weekend dus heb ik alle tijd om de cliënten te leren kennen. Het weer nodigt echter niet uit om te vertrekken.
Nou dames, vandaag 11 dpo (als het goed is) en een spierwitte predictor early.... ik had er best veel vertrouwen in, maar blijkbaar was ons best doen niet genoeg. Ik heb nu nog 15% kans op een positieve test volgens de statistieken, maar ik ben bang dat ik komende week ongesteld ga worden. Er kunnen zich 3 situaties voordoen: 1. Ik word de komende week ongesteld en ben niet zwanger (meest voor de hand liggend). 2. Mijn NOD is pas volgend weekend, waardoor ik iets te vroeg ben geweest. 3. Ik ben een trage HCG opbouwer. Ik wacht komende week even af en als ik zaterdag nog geen bloed heb gespot dan kan ik altijd weer even een test doen. Ik vermoed alleen wel dat ik nu na een negatieve early gewoon een menstruatie kan verwachten.
Wat jammer zeg! Stom he, dat je hoede hoop hebt en het niet uitkomt. Hopelijk is situatie 3 van toepassing hoor!
He vervelend zeg. Ja je blijft ergens hoop houden dan. Het kan ook zeker nog. Ik hoop het wel voor je. @MissMorrow gefeliciteerd! Ik ga morgen testen. Vind het best wel weer spannend.
Ik ga noooooit meer voor NOD testen (zeg ik nu ), vanaf nu wacht ik wel gewoon tot ik geen menstruatie blijk te hebben op vermoedelijke NOD.
NOD-lijst start 7 t/m 13 feb 2019 Door totdat iedereen op roze staat Start februari: 35 dames Zwanger in februari: 6 dames (17%) - Wij gaan door tot iedereen op roze staat - Maart (16) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 4 maart MissMorrow - 33/34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - NOD 5 maart Muzieknootje86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 6 maart LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 6 maart Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD 7 maart Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 7 maart Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 na bbz - NOD 7 maart Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 8 maart Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 8 maart Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 9 maart Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 10 maart Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD 11 maart Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 13 maart Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 -NOD 15 maart Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 - NOD 16 maart Visje79 - 39 jaar - 2e kindje- ronde 5 - NOD - 15 maart Datumloos (4) JuffM - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD datumloos Kim11 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na VMK - NOD datumloos Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD datumloos Jeansflower - 32 jaar - ronde 6 (1e na miskraam) - NOD datumloos Wachtend op eisprong (6) Wachtbankje (11) Zwanger (1) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Zwanger in februari (6/35) 17%: Emib - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 - UG 17 oktober 2019 Preciousbaby - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? - UG 18 oktober 2019 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - UG 19 oktober 2019 Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - UG 21 oktober 2019 Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 Kelliii - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 Zwanger in maart: MissMorrow - 33/34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - UG 11 november 2019 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wel vanacht een hele levendige droom gehad die ik ook nog helemaal weet. Dit heb ik echt nooit...... zou het .... zou het......
Denk ik elke maand! Haha. Waarom wacht ik niet gewoon tot ik bloed zie. Maar ja, met cyclus variërend van 27-31 dagen is dat soms lastig, ok ik doe ovutesten, maar heb laatst een keer een luteale fase van 17 dagen ofzo gehad, slopend. (En toen testte ik ook, alsnog slopend Haha) en dan zijn er ook nog de etentjes en feestjes wel/niet een glaasje wijn. Als ik een ice-tea bestel kijkt mijn tafelgenoot me meteen vragend aan. Dus, genoeg reden om te vermoeden dat wachten tot bloed niet gaat lukken...... nod 15-3 en 13-3 etentje met vriendinnen. Toevallig dezelfde bij wie ik meteen door de mand viel afgelopen zomer door een ice tea te bestellen. Dus, genoeg reden om weer vroeg te testen. Maar eerder dan 12 dpo doe ik niet.
Hahaha, je ontneemt mij de hoop. Nouja, dit was pas de eerste ronde dat we er echt voor konden gaan. Maar toch.... de wens is er al sinds dochter 9 maanden is (bij mij) en bij partner sinds een jaar, maar door nieuwbouw wat in de zomer eindelijk wordt opgeleverd en nu geen ruimte telkens de wens (met vermoedelijke opleverdatum mee) uitgesteld. Ze is inmiddels al 2,5. Dus ik heb aardig lang vooraf gewacht. Bij dochter was het eigenlijk gelijk raak, nu hebben we veel vaker rond de vermoedelijke vruchtbare dagen seks gehad en is de kans klein dat het gelukt is gezien de negatieve predictor. Best een beetje een domper. En toen gingen we er na mijn menstruatie in januari eindelijk voor, waren we beide ziek op het moment suprême. Dus ronde 2 is eigenlijk ronde 1. Ronde 3 betekent uitgerekend in december, dus dan gaan we er niet heel specifiek mee bezig, maar natuurlijk ook niet veilig.. wel gewoon met een risico. Dus dan komen we straks al heel gauw in ronde 4, wat eigenlijk pas officieel ronde 2 is. Voelt een beetje zonde die 2 verloren rondes, haha. Nouja, je moet de natuur z’n gang laten gaan, komt vanzelf. Maar ik haaaaaat het dat ik het niet kan plannen.
Dat wachtbankje is toch iedere maand weer slopend om op te zitten. Ik probeer het wat los te laten en merk dat het best lukt. Ik had iedere ronde hieraan voorafgaand altijd een negatief gevoel en dat draagt ook niet bij ben ik bang. Nu hebben we ook echt fijne seks gehad en was het gevoel van moeten afwezig. Anyhow, blijft toch een kwestie van geluk en een 6 gooien. Hehe, we wachten af!
Heel herkenbaar hoor. Ik heb altijd gezegd dat ik graag nog een kindje zou willen. Door omstandigheden in ons leven was het gewoon niet de juiste timing. Ze is nu bijna 6 en zit al in ronde 8 bij mijn dochter was het de eerste ronde raak dus ik raak elke ronde meer wel wat verdrietiger als het weer niet gelukt is Elke ronde gaan we die weer positief in en blijven hopen
Nou..... ik stopte in augustus 2015 met de pil, maar werd maar niet ongesteld. Begin november een proverakuur gehad. Ik dacht vervolgens weeeeer geen ei te hebben gehad, duurde zo lang. Op 24 december een test gedaan en toen had ik een suuuuper donkerroze streep, maar achteraf op de echo was ik toen ook al 6+5.. dus geen idee hoe dat anders was geweest. Ze is van augustus 2016. Dus ergens heb ik zoiets van.. gestopt in januari 2019, misschien dan een kindje in januari 2020?