Ja, het is stom. De spanning er naartoe is stom. En vanaf de negatieve test en/of het bloed... dan is het 5 minuten balen en dan wat jij zegt, gewoon weer positief door! Maar soms heb ik spijt dat we niet gewoon eerder begonnen zijn, maar dat heb jij denk ik ook in jullie situatie.
@MissMorrow, gefeliciteerd! Fijne verjaardag! @LaQueen, balen van je negatieve test . Hopelijk ben je gewoon nog te vroeg met testen!
Misschien wel leuk om te weten, ik kreeg een zusje toen ik 7j9mnd was en ik was rete trots! Kon mijn ouders altijd overal bij helpen, voelde mij ook een echte GROTE zus en ik zit altijd in een andere fase dan mijn zusje (ze is inmiddels 19), maar ondanks dat hebben wij wel een sterke band. Oh en door ons leeftijdsverschil maakten wij zelden tot nooit ruzie. Dus aan de ene kant is het rot, maar elke leeftijdsverschil heeft zo z’n charmes!
Ik heb zo’n zeurende buikpijn die uitstraalt naar mijn onderrug. Voelt alsof het mijn baarmoeder is. Geen idee wat dit nu is.
Moest effe de lijst erbij pakken waar jij ook alweer zit nod 11 maart. Dan zou dit innesteling kunnen zijn. Oh de mindfuck begint weer
@MissMorrow gefeliciteerd ! Voor de rest ... Kon je het maar plannen Al weten wanneer wat gebeurd Lijkt me ook heerlijk !
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Veel te vroeg toch ook?! Ben pas 4 of 5 dpo. Concentreert zich op werk, lalalaala.....
Dames ik kan mezelf wel voor mn kop slaan. Heb gister een ovulatietest gedaan en negatief en vandaag weer in de hoop dat ie zou knallen en ik stiekem eerder zou weten of het raak was. Suuupee stom natuurlijk maar ik lees weleens dat een ovutest eerder HCG kan “aantonen” dan een zwangerschapstest.... maar weer negatief. Vandaag 9’dpo en ik merk dat ik daardoor best boos op mezelf ben omdat ik alweer van alles in mn hoofd heb gehaald en nu denk: zie je wel
Hier vandaag helemaal niks.. dus ben benieuwd En @Ready2loveU ovulatietest kan het al aangeven maar hoeft niet op 9 dpo al Had ook knal ovus toen maar was denk ook pas later
Veel te spannend weer. Straalde later ook uit naar liezen en nu die doffe pijn van aanstaande menstruatie. Wel heel vroeg........ Niet op alles letten, niet op alles letten, niet op alles letten......
Hey meiden Ik zit nu op 7dpo (kan ook 8 zijn) en heb al 3 dagen last van obstipatie. Ik kan gewoon niet naar de wc, terwijl ik soms wel drang voel. Omdat ik PDS heb, is het vaker voorgekomen dat ik een paar dagen niet naar de wc ga. Maar laatste tijd kon ik regelmatig omdat ik veel drink en veel vezels eet... Maar opeens zit ik weer echt compleet verstopt... zal dit een symptoom zijn? Of is het daar te vroeg voor? M'n NOD is over 5 dagen..
Ik weet het niet, ik hoop het wel voor je, ondanks dat het erg vervelend is. Gewoon afwachten ben ik bang....
@Visje79 Ah dankjewel, dit wist ik niet @Sansaatje Ja het is echt vervelend ik lijk wel al een paar weken zwanger met die bolle buik
@Babyaapje wat lastig! Hopelijk is het wel een goed teken ! Heb hier hele dag al steken Wil me er niet meer op die manier mee bezig houden maar toch spookt het door mn hoofd vandaag Door gisteren zware dag heb ik veel pijn in mn lichaam Ben bang vanavond niet klussen