Hier beginr dat altijd op 2 a 3 dpo altijd dat obsessief gedrag Net een klodder dik wit slijm verloren,normaal nooit zo dik dus spannend.. vaak positief gevoel deze ronde alleen in ochtend weer zo van neee het is niet raak
Niet op alles letten... niet op alles letten.... Het is ook niet gek natuurlijk, het is ons lichaam waarin misschien iets gaat gebeuren... niet op alles letten... Ik heb het trouwens zo koud vanavond. Niet op alles letten...
Hier ook koud vanavond terwijl ik het overdag zo warm had echt pijnlijke borsten, levendige dromen en voel me anders als normaal maar ik let niet op alles
Spannend spannend! Morgen testen? Hier overdag ook erg warm en rode wangen, zelfs als ik rustig zat te rapporteren. Levendige dromen heb ik ook. Borsten niet gevoelig hier. Ik let ook niet echt goed op hoor.
Even een vraagje voor de ervaren testers met de predictor (early). Toen hij ging lopen, zag ik een wit lijntje waar een 2e streep zou kunnen komen. Na een paar minuten was de test witter dan wit. Nu lees ik opeens bij anderen dat dat witte lijntje er normaal niet zit bij oplopen als iemand niet zwanger is, maar dit toch een vorm van reageren op hCG kan zijn.... geeft mij weer hoop, aangezien ik hooguit 11 dpo was en het nog kan in theorie. Vraag aan de ervaringsdeskundigen onder ons is dus eigenlijk... als je niet zwanger was, zag je dan ook dat witte lijntje bij oploop? Zo ja, dan weet ik even dat het echt niets zegt. Zo nee, dan ga ik denk ik woensdag (op NOD dit keer) toch mijn de actiontest gebruiken die ik nog heb liggen.
Ja na die enorme tuur test vanmorgen kan ik het niet laten morgen weer te testen Hoop gewoon op enorm veel roze deze maand in de lijst
Haha hier ook zo’n goede “niet op alles letter” vorige maand ging het best redelijk, maar hier is het echt hel sinds 2 dagen met alles registeren wat er gebeurd in min lijf. Allerlei klachten, weer andere dan afgelopen maanden, en dan maak je jezelf direct weer gek met “zou het nu dan gelukt zijn?” Misschien dat ik donderdag test, ben dan iets van 12/13 dpo (geen ovu testen gedaan). Test liever na NOD, maar heb een hele pittige twee weken die eraan komen en twijfel of ik niet dan beter vooraf kan weten waar ik aan toe ben zodat de impact erna wat minder is. Twijfels twijfels twijfels. Wat denken jullie? (Pittige twee weken beginnen vrijdag)
Ik kan niet voor jou denken natuurlijk maar als ik denk aan mijn pittige weken zou ik voor vrijdag testen. Als het dan negatief is kan je daar miss iets "makkelijker" mee omgaan omdat je andere dingen aan je hoofd hebt. En als hij positief is verzacht het misschien de pittige periode die je tegemoet gaat. Welke keuze je ook maakt doe wat voor jou goed voelt. En ik wens je veel sterkte de komende weken xx
Jullie zijn zo leuk Ik kan eindelijk weer naar de wc, heb gelukkig weer normale zachte ontlasting. Maar wat heb ik het koud vandaag!! (Zoals meer van jullie zie ik) ik heb echt ijskoude handen terwijl ik in bed lig met een sweater en sokken aan @MissMorrow had dit als symptoom zag ik dus dit geeft hoop Ik ga morgen een testje wagen, ben dan 9dpo!
Hier een dronken man in bed Vandaar afgeschreven deze maand.. alleen maar carnaval Dan zelf ook maar wijntje nemen
Goedemorgen dames, Ik begin griep te krijgen heb 38 graden koorts, vandaar dat ik het zo koud had... Ik hoop niet dat dit de innesteling verhinderd Ik probeer al drie uur te slapen, maar ben heel onrustig. Ik kreeg ook begin van de nacht een raar gevoel in m'n onderbuik , en nu voel ik t steeds duidelijker.. Het voelt als zeurende menstruatie pijn (niet heel hevig gelukkig) en duurt nu al 2 uur.. Mijn nod is 8 maart.. zit op 9dpo nu.. Zo, dat heb ik van me af geschreven... Ik ga poging 4567754 doen om te slapen.... Liefs♥️
Weet een zelfde test als gister. Lijkt spierwit en ergens met heel goed turen lijk ik "iets" te zien. Echt wel een domper. Had er zo op gehoopt maar was mezelf dus echt gek aan het maken. Laat die ongesteldheid nu maar komen dan kunnen we weer verder
Al heb je nog kans. 20% van de zwangeren test negatief op 11 dpo. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Als ik mensen wel eens vertel dat ik überhaupt test voor overtijd te zijn verklaren ze me voor gek. Dus 11 dpo, waar hebben we het over, echt heel vroeg. Ik ga alsnog duimen @Wens84