NOD club 7 t/m 13 feb 2019 - door tot roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door LaQueen, 6 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ik heb makkelijk praten, hier pas 3 dpo. Over vier dagen ga ik ook helemaal los ;)

Sansaatje en Wens84 vinden dit leuk.
  2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier beginr dat altijd op 2 a 3 dpo altijd dat obsessief gedrag

Net een klodder dik wit slijm verloren,normaal nooit zo dik dus spannend.. vaak positief gevoel deze ronde alleen in ochtend weer zo van neee het is niet raak

JuffM, Wens84 en Sansaatje vinden dit leuk.
  3. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Niet op alles letten... niet op alles letten.... :roflmao:

Het is ook niet gek natuurlijk, het is ons lichaam waarin misschien iets gaat gebeuren... niet op alles letten... :roflmao:

Ik heb het trouwens zo koud vanavond. Niet op alles letten... :roflmao:

MissMorrow, nicole1987, JuffM en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Hier ook koud vanavond terwijl ik het overdag zo warm had :roflmao: echt pijnlijke borsten, levendige dromen en voel me anders als normaal maar ik let niet op alles :rolleyes:

nicole1987, Babyaapje en LaQueen vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

Spannend spannend! Morgen testen?

Hier overdag ook erg warm en rode wangen, zelfs als ik rustig zat te rapporteren. Levendige dromen heb ik ook. Borsten niet gevoelig hier. Ik let ook niet echt goed op hoor. ;)

nicole1987 en Babyaapje vinden dit leuk.
  6. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Even een vraagje voor de ervaren testers met de predictor (early). Toen hij ging lopen, zag ik een wit lijntje waar een 2e streep zou kunnen komen. Na een paar minuten was de test witter dan wit. Nu lees ik opeens bij anderen dat dat witte lijntje er normaal niet zit bij oplopen als iemand niet zwanger is, maar dit toch een vorm van reageren op hCG kan zijn.... geeft mij weer hoop, aangezien ik hooguit 11 dpo was en het nog kan in theorie. Vraag aan de ervaringsdeskundigen onder ons is dus eigenlijk... als je niet zwanger was, zag je dan ook dat witte lijntje bij oploop? Zo ja, dan weet ik even dat het echt niets zegt. Zo nee, dan ga ik denk ik woensdag (op NOD dit keer) toch mijn de actiontest gebruiken die ik nog heb liggen.

7. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Ja na die enorme tuur test vanmorgen kan ik het niet laten morgen weer te testen :rolleyes:

Hoop gewoon op enorm veel roze deze maand in de lijst:D

MissMorrow, Babyaapje en LaQueen vinden dit leuk.
  8. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Sorry geen ervaring mee maar ga hard voor je duimen

LaQueen vindt dit leuk.
  9. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha hier ook zo’n goede “niet op alles letter” vorige maand ging het best redelijk, maar hier is het echt hel sinds 2 dagen met alles registeren wat er gebeurd in min lijf. Allerlei klachten, weer andere dan afgelopen maanden, en dan maak je jezelf direct weer gek met “zou het nu dan gelukt zijn?” Misschien dat ik donderdag test, ben dan iets van 12/13 dpo (geen ovu testen gedaan). Test liever na NOD, maar heb een hele pittige twee weken die eraan komen en twijfel of ik niet dan beter vooraf kan weten waar ik aan toe ben zodat de impact erna wat minder is. Twijfels twijfels twijfels. Wat denken jullie? (Pittige twee weken beginnen vrijdag)

10. Sansaatje

Met 12/13 dpo zou je zeker al positief kunnen testen dus donderdag kan prima denk ik. :)

Noa1987 vindt dit leuk.
  11. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Ik kan niet voor jou denken natuurlijk maar als ik denk aan mijn pittige weken zou ik voor vrijdag testen. Als het dan negatief is kan je daar miss iets "makkelijker" mee omgaan omdat je andere dingen aan je hoofd hebt. En als hij positief is verzacht het misschien de pittige periode die je tegemoet gaat.
    Welke keuze je ook maakt doe wat voor jou goed voelt. En ik wens je veel sterkte de komende weken xx

Noa1987 vindt dit leuk.
  12. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Jullie zijn zo leuk :roflmao::roflmao:

Ik kan eindelijk weer naar de wc, heb gelukkig weer normale zachte ontlasting.:rolleyes:

Maar wat heb ik het koud vandaag!! (Zoals meer van jullie zie ik) ik heb echt ijskoude handen terwijl ik in bed lig met een sweater en sokken aan :roflmao: @MissMorrow had dit als symptoom zag ik dus dit geeft hoop:oops:

Ik ga morgen een testje wagen, ben dan 9dpo!

mom2be21, MissMorrow, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Spannend!!!!

Babyaapje vindt dit leuk.
  14. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Hier een dronken man in bed
    Vandaar afgeschreven deze maand.. alleen maar carnaval
    Dan zelf ook maar wijntje nemen

Wens84 en Babyaapje vinden dit leuk.
  15. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Goedemorgen dames,

Ik begin griep te krijgen:( heb 38 graden koorts, vandaar dat ik het zo koud had... Ik hoop niet dat dit de innesteling verhinderd:cry:

Ik probeer al drie uur te slapen, maar ben heel onrustig. Ik kreeg ook begin van de nacht een raar gevoel in m'n onderbuik , en nu voel ik t steeds duidelijker.. Het voelt als zeurende menstruatie pijn (niet heel hevig gelukkig) en duurt nu al 2 uur..:$

Mijn nod is 8 maart.. zit op 9dpo nu..

Zo, dat heb ik van me af geschreven... Ik ga poging 4567754 doen om te slapen....

Liefs♥️

Sansaatje vindt dit leuk.
  16. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Oh wat vervelend zeg:( hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen vannacht. Beterschap x

Babyaapje vindt dit leuk.
  17. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Weet een zelfde test als gister. Lijkt spierwit en ergens met heel goed turen lijk ik "iets" te zien. Echt wel een domper. Had er zo op gehoopt :cry: maar was mezelf dus echt gek aan het maken. Laat die ongesteldheid nu maar komen dan kunnen we weer verder

18. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat jammer, zeker met gisteren dat tuurtje. Ja, laat maar komen dan en door

Wens84 vindt dit leuk.
  19. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    LaQueen, Babyaapje en Wens84 vinden dit leuk.
  20. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Als ik mensen wel eens vertel dat ik überhaupt test voor overtijd te zijn verklaren ze me voor gek. Dus 11 dpo, waar hebben we het over, echt heel vroeg. Ik ga alsnog duimen @Wens84

LaQueen, Babyaapje en Wens84 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina