Ja klopt. Ben heel erg tevreden over hun ovulatiesticks dus vandaar..... maar van jouw bericht wordt ik niet heel vrolijk
We hebben voor weekend wel gezellig gemaakt maar nu ben je eerste dagen gewoon te moe en hebben we s avonds vaak iets dat je daarna echt wel wilt slapen en alleen als ik weer een mega lange cyclus heb heeft het later van dr week nog zin Heb ook geen testen gebruikt dis wacht het wel af
Haha... dat snap ik. Sorry... . Ik ben ook zeer tevreden over de ovu testen. Maar de dipsticks zwangerschapstesten vind ik dus 10x niks. Ik had laatst bij de ovu testjes 2 midstreams gekregen, waarmee ik dus nu positief heb getest, die vind ik dan wel weer fijn! Ik hooop voor je dat ik het mis heb hoor! En dat je morgen een mooie streep mag hebben!
Lief dat je het vraagt. Ik viel pas half 5 in slaap en werd om 8 uur al wakker. Buikpijn is wel weg, maar de griep heeft goed doorgezet. Dus ik lig nu lekker warm onder de dekens met wat gember thee
Dankjewel allemaal, erg lief. Leuk om te zien dat iedereen hier een soort van digitaal en met woorden voor elkaar klaar staat Ik heb onze lijst volgens mij lang niet voorbij zien komen geloof ik? Hoeveel staan er nou al op roze deze ronde? ❤️
Ik had vanmorgen ook een ander soort test gedaan en die leek ook negatief. Had hem daarna in het doosje gelegd waar mijn nieuwe testen in liggen en dit zie ik nu staan.... 1 met flits en 1 zonder Weet dat ik dat niet meer af moet lezen zo maar toch die hoop he net weer een test gedaan (dipstick) dus daar zit ik nu op te wachten
Jaaa!!! Die zie ik ook, en die heb ik dus vanmorgen ook gedaan. Mijn schermpje was beschadigd dus had hem uiteindelijk los gemaakt, kreeg ik hem beter op de foto. Maar deze droogde bij mij echt goed donker op!! Hoeveel dpo zit je nu?
En dit is mijn dipstick van net...... weer een vaag lijntje maar wel ietsjes beter te zien als gisteren