Veel sterkte @Wens84, wat een triest nieuws... Ik had bij mijn echo ook enkel wat bruin en wat rood bloed verloren en toch was er helemaal niks meer te zien. Heb ookgewoon een kleine week bloedverlies met klonters gehad, minder als een menstruatie. Misschien moet het meeste bloed nog volgen? Hopelijk snel duidelijkheid en kan je het een plaats geven. Dikke knuffel!
Nou het vreemde is dat ik echt maar 1 dag bloedverlies heb gehad zonder stolsels of iets. Testen liepen al snel niet op want heb nooit een knaller gehad dus ik ben bang dat ik het echt al heel vroeg verloren ben. (Mijn testen zijn nu ook wit ) Maar vind het zo vreemd gevoel dat ik dus iets verloren ben zonder dat ik het doorhad. Alleen snap mijn cyclus dan niet zo omdat ik maar 1 dag bloedverlies heb gehad en dat was afgelopen vrijdag. Je zou toch verwachten als dat allemaal dus al weg is dat ik dan toch ergens een menstruatie zou moeten hebben gehad. Hou voor nu maar rekening met vrijdag cyclusdag 1 en vanaf morgen weer ovulatietesten
Kan iemand de lijst aanpassen voor me want het lukt me niet Ik wil mezelf weer op de nodlijst hebben op nod onbekend. 34 jaar, 2e kindje en 1e ronde na vmk. En in het overzicht zwanger mag er een sterretje achter mijn naam
Je lichaam ruimt ook dingen op, zoals bloedstolsels etc. Dus als het echt ieniemini is geweest, en misging met 4 weken wordt het bevruchte eitje gewoon geresorbeerd. Maar dan zou je wel nog een menstruatie verwachten..... blijft gek. Misschien komt die er snel aan en kun je door!
NOD-lijst :: start 7 feb 2019 Wij gaan door totdat iedereen op roze staat ♡♡♡♡♡Ronde 1: 35 dames Zwanger in februari: 6 dames (17%) Ronde 2: 20 dames Zwanger in maart: 7 dames (35%) Ronde 3: 14 dames Zwanger in april: 0 dames (0%) Ronde 4: 2 dames Zwanger in mei: 0 dames (0%) ♡♡♡♡♡April (9) @Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 1 april @Poetie85 - 33/34 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 2 april @Muzieknootje86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 2 april @Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 4 april @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 6 april @Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 6 april @Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 april @nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 - NOD 8 april @Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 12 april Mei (2) @Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK - NOD 2 mei @Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 5 mei Datumloos (4) @JuffM - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD onbekend @Kim11 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na VMK - NOD onbekend @Jeansflower - 32 jaar - ronde 7 - NOD onbekend @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na VMK - NOD onbekend Wachtend op eisprong (8) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ Zwanger in februari (6/35) 17%: @Emib - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 - UG 17 oktober 2019 @PreciousBaby - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? - UG 18 oktober 2019 @active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - UG 21 oktober 2019 @Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 @Kelliii - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 @Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ⭐ Zwanger in maart (7/20) 35%: @MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - UG 12 november 2019 @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - ⭐ @Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 na bbz - UG 16 november 2019 @Ready2loveU - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - UG 16 november 2019 @Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 - UG 16 november 2019 @mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 - UG 21 november 2019 @Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - UG 23 november 2019 Zwanger in april (0/14) 0%: ... Zwanger in mei (0/2) 0%: ... WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Ja daarom snap ik het ook nog niet afwachten maar weer en hopen dat ik snel een ei vind @Kabouter32 dank je wel voor het aanpassen
Dat is wel heel vreemd ja... heb je geen bloedtest moeten laten doen om je hcg te bepalen? Zoals je zegt, als je lichaam het eitje al zo snel na de innesteling heeft afgebroken zou je toch gewoon een late menstruatie moeten gehad hebben. Test is volledig wit??
Nee toch, dit had ik zooooo niet zien aankomen. Heel erg veel sterkte en hopelijk gauw een duidelijke cyclus en snel weer zwanger!
Nou, ik was nieuwsgierig en heb het geprobeerd... HOE dan? Ik vind het best een lastige opdracht, hahaha.
Ja bloedtest voor hcg is ook direct gedaan. Maar ik verwacht dat daaruit ook zal blijken dat er niets meer zit. Test was echt compleet wit inderdaad. Ze zou me nog bellen over de uitslag maar vermoed dat dat morgen wordt. Dan ga ik wel vragen of hun een idee hebben over de menstruatie.
@Wens84 wat verschrikkelijk verdrietig voor je. Even zo blij geweest en dan wordt die vreugde je toch ontnomen.. ik weet niet of het helpt, maar ze zeggen dat je bm slijmvlies de rondes na een mk dikker is, wat je kansen in volgende rondes weer vergroot. Ik hoop dat je snel zwanger bent van een heel mooi plakkertje! Misschien sla je even een menstruatie over en detecteer je toch een eisprong? Lastig te zeggen wat je nu kunt verwachten denk ik.. afwachten maar. Wij wachten met je mee! @Rian89 wat een prachtig plaatje! Proficiat
Ik heb het vanmiddag dus ook voor het eerst gedaan. In theorie kon ik het mooi navertellen. De praktijk was bij mij ook wat lastiger. Ik merkte dat als ik nog op m'n ellebogen steunde het veel moeizamer ging dan wanneer ik m'n schouders gewoon op de grond legde. Hierdoor ontspande ik m'n buikspieren meer waardoor ik makkelijker op die bal kon liggen. En aangezien ik eigenwijs van aard ben... En toch in de woonkamer was gaan liggen; had ik gezelschap van een piepende hond die (toen ze eindelijk doorhad dat ik óp het balletje lag) met d'r neus in m'n zij aan het duwen was... Ze kon niet wachten tot zij eindelijk aan de beurt was om met de bal te spelen