NOD club 7 t/m 13 feb 2019 - door tot roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door LaQueen, 6 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Fijne vakantie dan! Een wijntje moet wel kunnen. Neem er gelijk een bord carpaccio en een half rauwe biefstuk bij en een kaasplanken met enkel rauwmelkse kazen toe! Je hebt vakantie toch? :)

2. Sansaatje

Ik heb over 4,5 week vakantie en ik ben echt niet al aan het aftellen in mijn hoofd. Ik let gewoonweg op alles. :eek::roflmao:

Visje79 vindt dit leuk.
  3. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja goed idee!

4. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik heb over 4 weken ook 2 weken vakantie. En ik hoop dus dat ik dan een geheimpje met mij meedraag. Zo niet, dan eisprong rond de vakantie.. maar in een huisje met mijn ouders en zusje, dus dan eerst maar eens controleren of heb bed niet kraakt.... :roflmao: *laten we hopen dat het niet nodig is* :rolleyes:

JuffM, nicole1987 en Visje79 vinden dit leuk.
  5. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh god ja, vreselijk. Mijn man zou dat echt niet kunnen. Hij kan heel goed presteren op commando, maar met andere mensen in zelfde huis niet denk ik. Hij vindt het al twijfelachtig dat onze zoon aan de andere kant van de muur ligt te tukken :roflmao:

JuffM, LaQueen en MissMorrow vinden dit leuk.
  6. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Bijna april, dus de eerste NOD's komen er weer aan :).
    Ik ben benieuwd!

Hier inmiddels in de 7de week en afgelopen donderdag een sneller kloppend hartje gezien. Dus het vertrouwen groeit. Ik ben 's avonds echt heel moe, dus ook een stuk minder op 't forum hier. Ik wil alleen maar liggen. Dat zie ik als een goed teken. Het enige waar ik me schuldig over voel is het totale gebrek aan zin in seks bij mij...ik vind het zo sneu voor mijn vriend, maar het gaat gewoon niet. Als we het al proberen, ben ik mega droog en doet het pijn. Mijn borsten doen pijn, elke aanraking is er een te veel. Hoop dat dat snel bijtrekt...(letterlijk en figuurlijk :D)

Babyaapje, Muzieknootje86, JuffM en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de zwangerschap zo goed gaat! Jammer van de seks. Komt vast wel weer idd. Al vond zowel ik als mijn man het een vreemd idee om seks te hebben met een baby in je buik... toen ik echt een dikke buik had wilde mijn man niet meer, hij kon maar niet het idee uit zn hoofd krijgen dat ie dan tegen het hoofdje stootte :roflmao:

Babyaapje en LaQueen vinden dit leuk.
  8. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Bij mij bleef de droogte de hele zwangerschap. Bij ons gebeurde er dus ook weinig. Nu gewoon standaard glijmiddel om dat probleem eventueel te voorkomen. Dus als je straks wel weer puf hebt zou ik dat gewoon in huis halen!

9. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Hahaha, moet denken aan een scene uit de film Knocked Up.
    Heb je die gezien?

10. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Thanks voor de tip...hoop echt niet dat 't zo blijft. Maar ja...er is niets aan te doen.

11. Sansaatje

Geen een piemel is zo groot dat dat kan. Al denken mannen van wel natuurlijk. :roflmao:

MissMorrow, Visje79 en LaQueen vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Als het hier niet raak is deze ribde is nod tijdens mijn vakantie. Zitten dan in het buitenland dus dan wacht ik gewoon af.

13. Noa1987

Noa1987 Bekend lid

10 jan 2019
    762
    1.044
    93
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier is het juist op vakantie gelukt ;)

14. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

15. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Nee, maar zal eens kijken hahahaha

16. Sansaatje

Bij ons vorige keer ook! En die gaat dit jaar mee naar de zelfde plek als toen. :)

Evayesmamatobe, Noa1987 en Visje79 vinden dit leuk.
  17. Sansaatje

Mijn humeur is als twee dagen voor menstruatie. :mad:

18. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ah hier vrijdag een housewarming/bbq..ik hen nooit iets en uitgerekend nu eindelijk een keer iets gezelligs.. nu ooj vakantie

Voel dit keer minder dan vorige keren, toen was het gelijk vanaf de eisprong, nu 5 dpo, begint vandaag wat trekkerig gevoel in me buik

Visje79 vindt dit leuk.
  19. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Hier zijn we aan het klussen
    Letterlijk
    Dus daardoor is mijn man zo moe en lichamelijk op dat er nog een drempel bij komt om kindje te maken
    Lastig lastig

20. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja snap dat je het gelijk wilt,iedergeval denk ik want als je iets wil,dan liefst gisteren nog :roflmao:maar misschien op ze beloop laten gaan en doen wanneer jullie zin hebben,zodat bij hem minder druk erop staat of wanneer je je ei heb, dat je rond die dag,een dagje ontspanning houd met ze 2 en dan wel er fut voor hebben.. wel lastig met nog 2 in huis:roflmao:

Deel Deze Pagina