Ja lastig. Herkenbaar ook. Ik heb er ook steeds meer last van. Waarom lukt het niet?? Eerder zo snel zwanger. En meteen ook weer relativerend dat we nog maar kort bezig zijn. Pfff. Hopelijk helpt het bij jou om het beetje los te laten en geen ovutesten te doen. Ergens dit jaar zijn we toch allemaal zwanger?? Dat kan niet anders, punt, amen
@Evayesmamatobe Lastig. Maar ik zou het ook door laten gaan. Dan maar een ronde missen. Dan heb je dat gehad. Neem aan dat het wel een probleem is met een prille zwangerschap, en dat kunnen ze dan natuurlijk nog niet zien, mocht je een vroeg ei hebben. En is het een optie om te overleggen met Gent? Wat adviseren zij? Heb je nu een verbod om zwanger te worden deze maand ivm dat onderzoek? Twee weken opschuiven zo ideaal zijn, als het dan raak is zien ze een vruchtring misschien en gaat onderzoek niet door of zien ze niks en kan het doorgaan. Of kan het niet tijdens menstruatie?
We gaan naar ronde 10 als deze niet raak is. Is relatief nog niet lang maar voelt wel zoen het heeft echt effect op mijn zijn. Weekend gaan man en ik eens om de tafel.
Om de tafel? Over bespreken vervolgstappen wel/niet? Ik zeg heel stoer de hele tijd dat ik niet de medische molen in wil omdat ik dolblij ben met onze zoon, maar het verlangen voor een tweede is er zeker. Had ook nooit gedacht dat het zo lang zou duren.
Denk wel dat dat besproken wordt. Of eerst even een pauze al wil ik dat niet. Ik wil het eerst zelf tot een jaar proberen. Dat is tot augustus. We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Wel fijn ( niet natuurlijk) maar je begrijpt me wel en dat vind ik wel ‘fijn’. Beetje ingelukkige woordkeus maar ga er van uit dat je me wel snapt.
Ik begrijp je helemaal! We zaten in het zelfde schuitje! Nu zit jij in een heel ander schuitje, genaamd ZWANGER!
Zo zie je maar, eerst al bijna balen van mislukte poging en nu postieve test! Je zit het toch niet statistisch te verpesten voor de rest he @Sansaatje
Dames, ik ben toch niet gek?! OMG, hopelijk niet alsnog ongesteld worden dus blijft heel spannend maar dat is het altijd. Man door het dolle heen.
@Sansaatje voorzichtig gefeliciteerd ! Heel spannend ! Word hier gek Heb mn man duidelijk gemaakt dat een deze dagen toch echt moet Hele dag maak ik er al opmerkingen over Vraag hem samen na bed te gaan Valt hij meteen in slaap Half slapend hoor ij hem Morgen vroeg voor kids wakker zijn Lukt hem nooit Of morgen avond ( os hij veel later) Grr weer een dag niet gelukt Hoe duidelijk moet ik zijn ? Zeggen jullie echt je moet nu ?
Nee juist niet zeggen dat het moet, want dat werkt niet (bij ons). Juist verleiden zonder aan te geven waarom je zo graag wilt...