Oh wauw you lucky Girl! Zo tof dit. Komt vast helemaal goed want het is vast een kleine plakker dus van harte gefeliciteerd!
Ik verleid ook want ik ben zo “in de mood” zeg ik dan, en als hij argwaan heeft zeg ik heel onschuldig “ik heb nou eenmaal altijd zo veel zin in het midden van de maand, zullen de hormonen wel zijn” nadat ik zin heb gemaakt door aan mijn favo fantasietjes te denken (of beetje glijmiddel als rescue optie).
Dank voor jullie adviezen. Fijn want ik neig zelf ook naar doorgaan. Wil weten waar ik aan toe ben. Gent adviseert ook door laten gaan, maar zal meer gedacht zijn vanuit hun eigen agendaplanning denk ik (afspraak staat nu eenmaal al). Medisch is er geen reden tot schuiven, want het mag in de eerste 2 weken en dit valt er net binnen. Geen verbod, want ze gaan ervan uit dat ik ei heb op dag van onderzoek of erna, dus ik kan niet zwanger zijn tijdens onderzoek. Ze willen je echt zien in de fase van het rijpende ei. Zo kunnen ze denk ik ook de dikte van het baarmoederslijmvlies zien en je eierstokken ‘in actie’ bekijken om te zien of dat cruciale mechanisme goed werkt (maar hier ga ik een klein beetje zelf invullen hoor, want dit is me niet letterlijk zo verteld, alleen dat ze me voor eisprong willen zien).
Morgen! Maar heb geen predictor meer helaas. Winkels hier ook leeg en inline ook. Ik heb nog drie van doe andere testen van Certain. Test ik daar mee.
Ik zeg wel welke dagen belangrijker zijn, zodat we de frequentie wat omhoog gooien. In die week doen we het dan zeg maar om de dag en normaal niet. Maar die van mij kan daar goed mee omgaan.
NOD-lijst :: start 7 feb 2019 Wij gaan door totdat iedereen op roze staat ♡♡♡♡♡Ronde 1: 35 dames Zwanger in februari: 6 dames (17%) Ronde 2: 20 dames Zwanger in maart: 7 dames (35%) Ronde 3: 14 dames Zwanger in april: 0 dames (0%) Ronde 4: 2 dames Zwanger in mei: 0 dames (0%) ♡♡♡♡♡April (9) @Poetie85 - 33/34 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 2 april @Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 4 april @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 6 april @Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 6 april @Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 april @nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 - NOD 8 april @Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 6 - NOD 12 april @Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 24 april @Muzieknootje86 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 28 april Mei (2) @Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK - NOD 2 mei @Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 5 mei Datumloos (4) @JuffM - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD onbekend @Kim11 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na VMK - NOD onbekend @Jeansflower - 32 jaar - ronde 7 - NOD onbekend @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na VMK - NOD onbekend Wachtend op eisprong (10) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ Zwanger in februari (6/35) 17%: @Emib - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 - UG 17 oktober 2019 @PreciousBaby - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? - UG 18 oktober 2019 @active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 - UG 21 oktober 2019 @Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 @Kelliii - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 - UG 19 oktober 2019 @Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ⭐ Zwanger in maart (7/20) 35%: @MissMorrow - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk - UG 12 november 2019 @Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 - ⭐ @Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 na bbz - UG 16 november 2019 @Ready2loveU - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - UG 16 november 2019 @Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 - UG 16 november 2019 @mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 5 - UG 21 november 2019 @Pyaar - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - UG 23 november 2019 Zwanger in april (0/14) 0%: ... Zwanger in mei (0/2) 0%: ... WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Prima! Lukt mij niet. Zaterdag durf ik wel op roze als ik niet ongesteld word. Voel me ook echt beroerd vandaag, misselijk en zere borsten en ruik zo veel meer.
Morgen? Alsof je je in kunt houden Maar wachten is wel beter. Als dat dezelfde test is als die eerste van gisteren zal ie zeker nog niet echt heel duidelijk zijn. Om teleurstelling bij amper zichtbaar streepje te voorkomen is wachten natuurlijk beter. Succes! Ik duim voor oploop
@Sansaatje wow!!!!! ik zie hem! Hoop op een goeie plakkerd en mooi oploop in je testen - doet een vreugdedansje voor je - @Visje79 ik wilde net bij jullie aansluiten dat we in hetzelfde gevoel zitten 2e kindje, 1e ging zo makkelijk en nu alweer ronde 9
Ja he. Maar @Sansaatje verpest dat weer voor ons drietjes. Gaan we samen door in ons 1egingzomakkelijken2ewilniet-groepje. Ik moest vanmorgen nog aan je denken @Wens84 hoe gaat het? Al een ei in zicht?
Pff nee het zit ons niet mee. Wel heel blij dat we toch ineens weer een nieuwe zwangere in ons midden hebben! Zoiets is altijd weer een enorme verrassing.
Nee nog geen ei gezien helaas. Snap er zo niets van. Blijf maar even doortesten en we zien het wel. Hoop op snel een ei of eindelijk eens een ongesteldheid zodat ik weet waar ik aan toe ben want dit vind ik echt verschrikkelijk.
Ja, het niet weten is heel rot, om het woord kut even te vermijden. Maar na miskraam kan nieuw ei wel even vier weken duren. Hopelijk vind je m snel
Pfff. Ik heb even een lichte baaldag. Voel me verder goed, maar heb weer zo het gevoel dat het niet raak is en het nog 652 jaar duurt. Baal ook echt van die gemiste piek, nu blijft maar door mn hoofd spoken dat ei toch later is geweest..... na ruim een week seks om de dag en rond vermoedelijke ei elke dag (geloof 6 x seks in 8-9 dagen) waren we ook moegestreden en hebben we afgelopen weekend geen seks gehad. Nu zit er niks anders op dan wachten, vandaag 5/6 dpo. Ga maar gewoon uit van toch gemiste piek ergens dinsdag op woensdag, zou ook netjes vier weken na vorige zijn, dus dat klopt. Volgende ronde pies ik op werk, kroeg, desnoods op straat, maar ga m gvdm niet missen