Ik durf echt niet, stom he. Zo bang voor teleurstelling. Terwijl ik nu toch ook wel wat dingen opvallend vind, echt een zwaar gevoel, alsof ik mega ongesteld moet worden onderin m’n buik. Bloeden is gestopt. Pffff. Ik krijg nu hoop en straks is die test gewoon weer wit.
Heel graag! Nog paar daagjes en dan weet ik het. Kan jou moeilijk alleen in die dec mammagroep loslaten. Ik doe hard mijn best........
Oploop van 4/4 t/m vandaag. Laatste is wel na flink wat drinken op het werk maar ben tevreden. Kreeg een cb van een vriendin die t weet en zelf zwanger is. Doe m ergens deze week nog wel.
Knal is knal! Mooi hoor. Niet teveel testen, ik weet dat ik bij mijn zoon vier dagen na nod nog een test deed en m paarser dan paars verwachtte, puur voor de leuk, dat werd ie niet, toen toch een beetje een domper, terwijl er niks aan de hand was...... maar ja, een 2-3 of 3+ op zo’n cb is toch wel gaaf om te zien!
Ik pas er op, vorige zs na miskraam tot dag voor echo getest. Echo met 8 weken, hoop testen versleten. Voelde me er niet zekerder door. Ben nu 4+1 wanneer zou cb 3+ aangeven? Dat is wel het leukste natuuuelijk.
Dan zou ik een week wachten. 3+ betekent 3 weken bevrucht, dus 5 weken zwanger. Voor de zekerheid met 5+2 dan? Edit: maar bij die vijfling van jou met die knaller op nod nu natuurlijk al
Hahaha! Er komt er steeds eentje bij zo. ik ben blij dat ik sowieso een keizersnede krijg want vijf baby’s baren lijkt me niets.
Baby’s baren is idd ongeveer het kutste wat er bestaat. Wat een pijn en een geweld. Maar goed, toch wil ik weer! Wat is de reden dat je een keizersnede krijgt? Eerste ook een keizersnede dus?
Eerste werd na een lange zit met alle toeters en bellen een keizersnede omdat ze niet door mijn bekken paste. Heb een briefje van de dokter dat dat niet nog een keer hoeft.
Haha. ‘Een briefje van de dokter’ Wat een hel, eerst die ellendige bevalling en dan alsnog een ks..... die weeen, wat een hel. Ik was na 12 uur hevige weeen en maar liefst 2 cm ontsluiting er ook zo klaar mee, na ruggenprik vlotte het ineens wel en toen was ie er binnen 5 uur. Maar oh mijn god, die bevalling. Ik hou me er maar aan vast dat nummer 2 in minder dan de helft van de tijd komt. Mijn lichaam heeft nu hopelijk het trucje dat ontsluiting heet door. En anders regel ik gewoon een briefje van de dokter
Heel mooi!!! Toch fijn dat het er echt staat he, al kon je ook al niet meer onder die streepjes uit . Hoe voel je je?