NOD club 7 t/m 13 feb 2019 - door tot roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door LaQueen, 6 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Nou.... zonder zoenen. Voor man wel gelukt (is het belangrijkst uiteindelijk), maar bij mij niets aan. :o: Gisteren kon ik weer fatsoenlijk ademen, maar Gala gehad van mijn werk en laat thuis en vanochtend weer vroeg werken, dus nu wéér 1 neusgat dicht door slechte weerstand of slaap tekort. :roflmao: Koortslip valt mee gelukkig, patch werkt heel goed! Dus ik hoop dat mijn ene neusgat vanavond open is/blijft en ik man weet te porren om het ‘tempo’ van om de dag vol te houden. Gisteren opeens vet veel vruchtbaar slijm, dus denk of vandaag al ei gehad (maar normaal heb ik dan standaard buikpijn en dat heb ik nog niet vernomen) of ik heb mijn ei morgen/overmorgen.
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  2. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou jouw orgasme daarna is ook belangrijk, dat zuigt namelijk al die zaadcellen in je baarmoeder, hoeven ze niet meer te zoeken.
     
  3. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dat toch beetje gelukt is en hopelijk snel nog een keer !
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  4. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag minder last van de kwaaltjes maar nog steeds geen bloed
    Dag 35 nu ..
    Wachten duurt zo lang
     
  5. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Nee hoor, het bevordert het eventueel, maar is niet noodzakelijk. Anders zouden vrouwen die niet makkelijk een orgasme krijgen dus niet zwanger kunnen raken en dat zou wel een beetje dom zijn van de natuur.
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  6. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Hier komt ei in zicht met enigszins een streepje op de test (eerste keer met z&k, tot nu toe zien de testen er goed uit). Helaas is mijn man vandaag ziek geworden, keelpijn, koorts, laten we hopen dat deze ronde daardoor niet verloren gaat. Vandaag cd 11 en op dag 8 en 10 seks gehad, morgen was eigenlijk wel weer de bedoeling na drukke 1e paasdag vandaag. Ik hoop dat ie morgen beter is..... anders maar even een vluggertje gemarineerd in paracetamol ;)
    Hoe is het hier met alle wachtenden? Met de zwangeren? @Sansaatje is alles rustig gebleven? Geen bloedverlies meer?
    @Wens84 hoe is het met jou? Al een ei gevonden? @MissMorrow hoe gaat het?
     
    Noa1987 vindt dit leuk.
  7. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Hopelijk voelt hij zich morgen wat beter en kunnen jullie genieten

    Hier minder last van kwaaltjes maart niet ongesteld
    Morgen dag 37
    Twijfel voor weer een test
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  8. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Terug van weggeweest. Weekje van veel research gehad. Na Gent belde de arts me op om de uitslag van het bloedonderzoek te geven.. ik blijk een iets vertraagde schildklier te hebben. De schildklier regelt de innesteling, dus dit zou verminderde vruchtbaarheid kunnen verklaren. Ook moet ik direct naar de dokter zodra ik weet dat ik zwanger ben, om bloed te laten prikken. Als de schildklier dan gevaarlijk traag is, moet ik medicatie slikken. Met een trage schildklier heb je meer kans op miskramen. Hij is nu maar licht traag, dus nog niet zoveel aan de hand. Maar ik wilde wel goed uitzoeken waar zoiets vandaan kan komen. Geen fijn idee dat schildklier blijkbaar niet goed werkt en dan artsen er geen oorzaak van weten te geven. Dus boeken gekocht en zelf maar een leesmarathon begonnen ;)
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  9. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    @Evayesmamatobe Jammer van je schildklier maar ken meerdere mensen die dat hebben en die kunnen gewoon medicatie daar voor slikken
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  10. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Dag 38
    Word echt gek er van nu
    Kan me inhouden niet te testen omdat ik weet dat ik dan helemaal verkeerde moment geklust heb

    Cyclus 42/43
    Cyclus 33
    Cyclus ?

    Dag 42 pas weer testen ? Of nog later ?
     
  11. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wel fijn dat ze er iets aan kunnen doen. Hopelijk met wat medicatie snel op roze!
     
    Evayesmamatobe vindt dit leuk.
  12. Evayesmamatobe

    Evayesmamatobe Bekend lid

    1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Jeetje wat een ellende, al dat wachten! Kan me voorstellen dat je er helemaal tureluurs van wordt..
     
  13. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hij moet gewoon aan de bak hoor en anders noet hij maar op zijn rug blijven liggen. ;) Ik hoop zo dat het deze ronde raak is voor jullie! (Voor de rest ook natuurlijk!)

    Ik voel me super moe en heb heel erg last van mijn hooikoorts maar mag er niet veel voor helaas. :(

    Peuter met waterpokken dus al onze paasverplichtingen zijn afgezegd omdat er familieleden zijn die het nog niet hebben gehad en dat willen we ze niet aandoen. Stiekem vinden we dat helemaal niet erg, lekker hangen met zijn allen. :)

    We gaan bijna op vakantie dus ik hoop dat een week aan de oceaan me goed gaat doen. :)
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  14. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Fijn dat je duidelijkheid hebt? Valt het je mee? Wat zijn de vervolgstappen?
     
  15. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad en helemaal omdat ik dit helemaal niet van mij vorige 2 keer ken
    Toch getest maar negatief
    Ga nu wachten tot dat ik eindelijk ongesteld word
     
  16. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ik lees dat je nu nog geen medicatie hebt? Het beste is streven naar een TSH onder de 2,5 (liefst ronde 1, dat houden veel vruchtbaarheidsklinieken aan, de gewone normaalwaarde mag tot 4,2 (hoe hoger dat getal, hoe trager je schildklier) Wat is het TSH nu? Heb je nu een zogenaamde subklinische hypothyreoidie? Want bij kinderwens is het beter die toch te behandelen. (En bij zwangerschap medicatie verhogen).
     
  17. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ronde=onder..... onder de 1 (lees het nu, te laat om te bewerken.....)
     
  18. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Nu ben ik wel benieuwd wat jouw beroep is. Verpleegkundige? Arts?
     
    Evayesmamatobe en Visje79 vinden dit leuk.
  19. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Hier komt ei in zicht. Nog geen positieve test, maar die verwacht ik morgen. En dan weer wachten......
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LaQueen en Noa1987 vinden dit leuk.
  20. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja is gewoon gelukt! Hij voelde zich vandaag alweer wat beter gelukkig! Ik had je nog een Pb gestuurd met wat info over hooikoortsmedicatie, hopelijk heb je er iets aan. Beterschap voor je dochter! Mijn zoon heeft ze net in feb gehad met 13 maanden.
     

Deel Deze Pagina