Okee deze post slaat helemaal nergens op Ik zal gewoon moeten afwachten wat er in de rest van week vier en in week 5 gebeurt...
Eva!!!!!! Je doet je naam eer aan! Wauw wat goed! Gefeliciteerd!!! Ongelooflijk zeg! 13, het ultieme geluksgetal! Super zeg! @Evayesmamatobe
Vroeg me al af of je serieus was tuurlijk is het goed nieuws op 11 dpo! Ik had vorige week op ik vermoed 15 of 16 dpo een 3+, we maken gewoon goed hcg aan hahaha.
Ja en die test rekent vanaf conceptie, dus 1-2 betekent 3-4 weken zwanger, klopt precies! (Gerekend vanaf menstruatie zoals gyn en vk doen)
Innesteling zou gek zijn want dan zou ik niet positief getest hebben 2 dagen terug. T was een paar vegen helder rood. Hopelijk blijft t nu verder weg M’n test is in 36 uur wel netjes opgelopen
Kan wel hoor, ik heb bij mijn 1ste en 2de zwangerschap ook een kleine bloeding gehad 1 dag na en op men nod. Rood en bruin, beetje mengeling, nt meer dan een toiletpapiertje. Ook altijd aan innestelingsbloeding gedacht. En ik test altijd vroeg positief, toen ook al 9-10 dpo. Ik hoop dat alles goed komt voor je!
@Evayesmamatobe waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat ontzettend fijn! Het is je zo gegund!