NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (10) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Chantal1301 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Emib - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 8 februari (3) Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 9 februari (5) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 10 februari (2) Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Muzieknootje86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 11 februari (2) BabyGirlGreen - 25 (einde v/d ronde 26) - 1e kindje, ronde 2 Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 12 februari (4) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 (MA aug 2018) Pyaar - 25 jaar (einde v/d ronde 26) - 3e kindje - ronde 2 13 februari (3) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Vlindertje95 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12. Datumloos (0) Totaal (29) Wachtend op eisprong (14) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Me nod maar naar de 8ste verplaatst
Ik kan je de hand schudden... geduld is iets heel lastigs .. Je kunt dan denk ik inderdaad wel je NOD verzetten!
Wat gek van je temp. Ben je wel helemaal relaxt enzo? Dus niet zoals ik een hartslag van 200 omdat iemand (in mijn geval mijn zoon) je wakker maakt? Daarom temp ik niet
Gewoon rustig hoor. Ja moest er om half 4 even mee uit met vriendlief en toen gemeten (gisteren ook gemeten om 4u) En temp was het zelfde als gister op die tijd... Vanochtend 7 uur wanneer ik normaal temp was 36.3 Ik twijfel of die snelle Etos thermometer wel goed is hoor Soms in 5 seconde klaar soms in 10, soms na een minuut nog niet
Hier worden de testen alleen maar lichter Snap er niks van. Gaat een lange cyclus worden denk ik. Als ik vrijdag m’n ei nog niet heb zal ik me hier afmelden
Pfff irritant ! Sorry als ik het niet meer weet of overheen gelezen heb,maar was hij wel al wat donkerder geweest?
Zou als ik jou was er een van Braun dan halen... denk niet dat die nog heel betrouwbaar is dan... ik had vanmorgen ook ineens daling temp, wel liggen woelen de hele nacht. Besloten nu gewoon te stoppen met tempen en af te wachten tot NOD, lijf blijft me toch voor de gek houden. Ga volgende cyclus alleen nog de 2de week tempen om eisprong te zien en voor de rest hou ik het met ovulatietesten en zo even voor gezien. Maak mezelf teveel gek en ben er teveel mee bezig, merk dat het niet goed is voor mijn hoofd. Blijf voor je hopen MotherOfAnAngel!
Lijk me enorm frustrerend zo maar gezien je onderschrift kan hij natuurlijk nog wel komen een deze dagen! ik ga duimen voor je
Snap ik maar zoals hier al staat,je kortste is tot nu toe 35 dagen dus dan zou je eisprong rond donderdag zijn ofzo als je van die uitgaat dus komt nog wel alleen wat laat vooral voor de ongeduldige
Haha heel herkenbaar ja. Hier ook 3 DPO en die dagen sluipen voorbij. Geduld is inderdaad een schone zaak!
NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (10) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Chantal1301 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Emib - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 8 februari (3) Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 februari (5) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 10 februari (2) Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Muzieknootje86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 11 februari (2) BabyGirlGreen - 25 (einde v/d ronde 26) - 1e kindje, ronde 2 Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 12 februari (4) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 (MA aug 2018) Pyaar - 25 jaar (einde v/d ronde 26) - 3e kindje - ronde 2 13 februari (3) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Vlindertje95 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12. Datumloos (0) Totaal (29) Wachtend op eisprong (14) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) NOD mocht naar 8-2
Zo, ik ben ook weer bijgelezen! Praat niet zoveel mee omdat ik t een soort van probeer los te laten.. lukt natuurlijk niet helemaal maar probeer me hier een beetje rustig te houden. Ook geen ovu testen gedaan deze ronde. Op goed geluk. Ben wel heel benieuwd!
5dpo en zeurend krampgevoel in baarmoeder.... maarja dat heb ik wel vaker in de tweede helft van de cyclus
Vorig jaar heeft mijm vriendin/collega een miskraam gehad en ze heeft mij toen als enige ingelicht over hun kinderwens. Leefde elke ronde mee natuurlijk. In de zomervakantie hebben mijn man en ik het besluit genomen dat we graag een 2e kindje willen. Vlak na mijn vakantie had ik met mijn vriendin afgesproken voor een etentje en musical avond. Ik wilde haar uiteraard ook inlichten over onze plannen. Toen kwam zij die avond met het gelukkige nieuws dat ze zwanger was en ik was de eerste die ze het vertelde naast haar man dan natuurlijk hahaha. Wij hebben samen een heerlijke avond gehad natuurlijk Zij is de enige met wie ik echt over onze wens praat en weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn enz. Nu gaat zij eind volgende week met zwangerschapsverlof. En ik heb bedankt dat we dan samen nog 1 keer gaan lunchen. Noet bij het bedrijf maar echt even uit lunchen. Nu wil ik haar ook nog een cadeau geven voor haar verlof. Zat te denken aan een leuk pakketje van Rituals. Echt even iets voor haar zelf. Hebben jullie misschien nog andere leuke ideeën??? En ik hoop zo erg dat ik haar tijdens onze lunch kan vertellen dat ik een positieve test heb. Zou het circeltje tussen ons wel afmaken Moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik zo'n positief gevoel erover heb. Maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niets