Ja precies dat. De vorige ronde was ik er van overtuigd dat ik zwanger was door de "kwaaltjes", maar niet dus.
Ik heb gelukkig ook wel genoeg afleiding. Morgen 3dpo werken van 08.00 tot 20.30 uur (uitzondering hoor), vrijdag 4dpo eerst hele dag werken, daarna gezellig met collega’s uit eten en een feestje na, zondag 6dpo in de middag weeeeeer een feestje. (ik ben trouwens geen drinker, dus gelukkig hoef ik daar nooit wat op te verzinnen) dan ma ochtend en di hele dag weer werken. Woe gezellig dagje altijd met dochter, gaan we altijd zwemmen en boodschappen doen. Do en vrij weer hele dag werken (ik werk 3,5 dag) en vrijdagavond schoolfeest (werk op een middelbare school). Nou... dan is het zaterdag al 12dpo en mag ik eventueel van mijzelf testen.
NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (9) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Chantal1301 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Emib - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 Ready2LoveU - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 februari (3) Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Muzieknootje86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 9 februari (5) Evi92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 Kanarie1988 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - 3e ronde na bbz Ikke2015 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 februari (2) Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 februari (3) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 BabyGirlGreen - 25 (einde v/d ronde 26) - 1e kindje, ronde 2 Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 12 februari (3) Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 (MA aug 2018) Pyaar - 25 jaar (einde v/d ronde 26) - 3e kindje - ronde 2 Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - ronde 7 13 februari (3) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Vlindertje95 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12. Datumloos (0) Totaal (32) Wachtend op eisprong (10) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ga ook proberen aan te haken. Weet niet of het me lukt heel actief mee te schrijven. 24 januari was mijn IUI. Ik dacht dat ik de 23e een positieve ovulatietest had, de twee streepjes waren precies even donker. Maar de 24e en 25e had ik echt knaltesten, dus denk dat mijn eitje toch iets later was. Maar beter te vroeg dan te laat denk ik maar. Mijn NOD heb ik op 9 februari gezet, 14 dagen nadat ik denk dat mijn eitje gesprongen is. Ik heb al sinds maandagavond last van mijn buik, heel erg rommelende darmen. Dat was het eerste teken bij mijn vorige zwangerschap dat ik zwanger was (toen na 7 dagen). Maar als zaterdag mijn eitje is gesprongen, dan kan ik never nooit niet daar de maandag daarna al wat van merken. Dus ik reken erop dat ik mezelf voor de gek hou Heel veel succes allemaal, dames!!
Echt hoor ! Ik halsoverkop door de natte sneeuw naar de action haasten, niks.... Slijm ook weer weg. Pff ik temperatuur morgen nog en dan houd ik het voor gezien ermee! Ik heb rust nodig , nu maalt het de hele dag door mijn hoofd
Ah kijk zo hou je jezelf wel bezig ja Ik dit weekend wel een feestje waar ik normaal gesproken wel drink (drink bijna nooit maar als ik dan een keer kan )
duim duim duim voor ons allen!!! Dames even tijd voor een biecht... Ik laat het los hoor, echt (not)... maar iedere keer voor ik naar de wc ga: spiegeltje spiegeltje aan de hand, wat voor afscheiding heb ik vandaag onderhand Ookkkee dan. Voel me echt een mafkees en een viespeuk hahaha beetje koekeloeren daaro beneden
Pff heb nu echt pijn en druk beneden en ook apart gevoel van achteren.. Moeilijk uit te leggen,ja heel smerig of je een hele dikke drol er uit heb gedrukt en nu leeg is van binnen Misschien wel blaasonsteking ofzo maar dat herken ik zo ook niet
Ik snap dat je rust aan je hoofd nodig hebt.. Zelf ben ik gestopt met temperaturen omdat ik helemaal geobsedeerd raakte. Maar ik kan makelijk praten want ik heb gewoon een regelmatige cyclus dus dan is het makkelijker los te laten. Voor jou is het gewoon super k*'t omdat je niet weet wanneer ongeveer je ei komt.
Zie net dat ik 14 dpo heb geschreven ipv cd 14. Kinderen om mij heen en reageren op het forum gaat blijkbaar niet samen
Goedemorgen.... wat een heerlijke berichten om terug te lezen op deze ochtend Hier houden de krampjes ook nog steeds aan. Ben zo enorm benieuwd Hoop op enorm veel roze in deze lijst... wat zeg ik... gewoon compleet roze
Zou bijzonder zijn! Wel heel leuk.. Hier gelukkig niet meer de pijn van gisteravond maar nog wel lage rugpijn maar minimaal dus misschien innesteling, lichtjes beurs/strak gevoel aan zijkant van me borsten Maar goed pms of iets anders.. nog even geduld aub Ik waag as zondagochtend een testje dat is dan 10 dpo ongeveer, voorheen ooit 8 dpo al tuurstreep en 9 dpo zonder tuur dus als raak is,zou het ongeveer moeten kunnen
Goedemorgen! Na een avondje met collega’s uit niet zo heel goed geslapen. Nu 7dpo en heb licht gevoelige borsten, en nog steeds veel afscheiding en ik ben echt MEGA winderig. Echt heel gênant!
Ik voel een goed roze groepje opkomen hier. Wat een klachten allemaal. Ik duim voor innesteling & zwangerschapsklachten
Wat is het al spannend hier en wat een hoop kwaaltjes komen et al voorbij, klinkt veelbelovend! Hier vandaag 1dpo, het wachten is begonnen...