Ik eet zoiezo al niks wat niet mag dus geen last van.. Enigste zijn me blikjes energie waar ik op leef maar daar stop ik pas mee met positieve test..dan af en toe zo is een en cola drink ik maar stop ik niet mee
Als ik zwanger ben krijg ik ook asperine of iets voor doorbloeding van placenta, Laatse keer ook gehad maar maakte geen verschil uit eigenlijk Kleine kindjes en slechte doorbloeding
Ik twijfel eigenlijk wanneer ik moet gaan testen... Wat zouden jullie doen? 7 januari eerste dag helderroodbloed. Maand daarvoor een vmk waardoor ik niet weet hoe of wat mbt cyclus. Vermoedelijk 21 januari eisprong (geen testen of temp gedaan)... Zit nu op 10 dpo dus dinsdag 15dpo. Wil proberen tot donderdag 17dpo te wachten maar aarrgghhh das moeilijk!!!
Ja ik las een artikel waarbij echo’s gemaakt werden (en LH testen) bij vrouwen die ovulatiepijn ervoeren, bij bijna allemaal was eitje nog niet gesprongen toen de pijn weg was. Je voelt echt het laatste groeien van follikel en rek op het schilletje. Het daadwerkelijke springen voel je niet. Dat is binnen 48 uur na positieve LH test.
In principe ben je op 15dpo 1 dag overtijd. Dus denk dat je maandag 4-2 een redelijk betrouwbare uitslag op een test krijgt.
Ik zou 14 dagen aanhouden vanaf de eisprong. Dan zit je wel veilig en zou je positief moeten testen als je zwanger bent. Dus maandag of dinsdag testen
Ik zit mezelf echt gek te maken. Nog steeds last van mijn buik, al 4 dagen nu. En ik liep daarstraks in de supermarkt, had het idee dat ik alles veel beter rook. En buiten ook. Het is veel te vroeg voor dit soort dingen volgens mij. Nu 6dpo. Ik ben mezelf zo voor de gek aan het houden. Kan iemand me even naar beneden praten?
Ja in ons hoofd zitten die kwaaltjes ook allemaal he! Zijn zeker nog geen kwaaltjes van de hcg Al willen we allemaal iets voelen waardoor we hoop hebben dat het wel zo is
Mja vooral t moeten vind ik nu irritant worden. Steeds denk ik nu komt hij eraan, even wat extra doen ervoor en dan komt hij nog niet. Irritant
Ja idd te vroeg voor klachten, innesteling is op zn vroegst gisteren geweest op 5dpo. Dus relax, zorg voor een slaapje dat 8 dagen duurt en doe dan een test als je ontwaakt.... Haha nee wachten is k*t. Één grote mindfuck dat zwanger worden. Ik probeer niet te veel te letten op klachten, de twee keer dat ik zwanger was merkte ik niks voordat ik kon testen. Geduld..... grrr
Kan ook natuurlijk. Ben wel steeds 14 dagen nadien ongesteld, dan is mijn LF misschien maar 13 dagen. Ik probeer er toch voor te zorgen dat er op elke moment zaadjes aanwezig zijn, ook de dag nadien nog. Beter teveel dan te weinig!
Ja pfff, dan wordt het echt een moetje. Irritant dat ie niet komt idd. Ik was ook erg blij met tweede streepje gisteren. Om de dag is leuk, maar een week is lang zat. Nog even volhouden en doortesten. En anders gewoon vandaag niet als je toch geen tweede streepje hebt, zaadjes leven toch 4 dagen minimaal meestal. En dan pas weer om de dag als je een licht tweede streepje hebt, niet te doen anders. Succes!
Heb sinds gister weer een duidelijker 2e streepje na 2 dagen nagenoeg wit streepje Maar ja dat dacht ik vorige week ook
Nja dan zou tie heel hoog moeten zitten en zacht en open blijkbaar maar zwangerschap zou je er niet kunnen uit halen,weet alleen dat het dan wel wat nauwer van binnen kan zijn maar kan er zelf nooit geen wijs uit want ooit vaker geprobeerd maar was per dag zo verschillend