Voor wat moest je naar het ziekenhuis?. Hier geen zere tiet(jes) ,alleen in me onderrug gedoe nog en klein beetje getrek onderbuik dus we zien wel Ook niet iedere zwangerschap last van me borsten gehad alleen bij de 1ste,nooit veel kwaaltjes eigenlijk
Lees bij jou zere tieten en ga automatisch aan de mijne voelen maar die zijn ook gevoelig hahahaha. Maar volgens mij heb ik dat elke ronde. Succes in het ziekenhuis
Ik heb het afgelopen jaar twee miskramen gehad (een missed abortion in week 6 ontdekt in week 10 en een spontane miskraam ook in week 6) dus ik wil kijken naar de mogelijkheden voor onderzoek.
Oke fijn dat ze dat toch willen onderzoeken dan, Ik 1x een missed abortion bij 8,5 week en hopen dat het daarbij blijft Aah deze dagen zijn echt het langste nu net voor je kan testen, gelukkig zondag weer werken even de gedachte eraf,nou ja de drang
Stom stom stom. Ik heb gefaald, toch getest die drang is zo groot ben nu 6 a 7 dagen voor NOD. Ik lijk ergens een super super licht streepje te zien maar ik beeld het me in. Het is te licht voor de foto anders had ik heb geplaatst. Prodictor erly die je 6dagen voor NOD kan gebruiken. Voel me echt waardeloos nu. Ieggg
Ik ga het pas na de positieve test naleven. Ik drink sowieso niet veel, maar neem zoals in het weekend nu nog wel gewoon een wijntje. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik een paar dagen voor NOD afkeer tegen wijn (het smaakte mij niet), dus toen wel al voor NOD mee gestopt. Qua eten let ik er ook pas na een positieve test op.
Dat is zo vervelend als je test wil je gewoon een goeie duidelijke positieve test.... en we willen die ook al zo vroeg Ik ga duimen dat er echt een streepje staat en er morgen meer te zien is
Ik weet ook dat het te vroeg is mijn NOD is 8 feb. Maar had zo gehoopt op iets wat duidelijk was omdat je deze test wel 6 dagen voor NOD kan doen. Ik heb echt zeurende lage rugpijn wat uitschiet naar mn bekken en knieën dus zie de rode zee al aankomen over een paar dagen
Klopt! Maar is denk ik ook een stukje zelfbescherming, ik denk bijna elke maand dat ik zwanger ben. Mijn pms klachten lijken verdomd veel op een aankomende menstruatie
Lastig is dat he, ik ben nu 7-8 dagen voor NOD (8 dgn na positieve ovutest) maar wil pas testen na 1 dag na NOD. Maar moeilijk om te wachten hoor...
Maar moet je tellen vanaf je positieve ovutest? Nee toch? Mij werd verteld dat ik er 2 dagen bij moest tellen. Dus 23 jan was mn piek, 24 a 25 mijn ei en 26e 1dpo.
Joh hier net ook nog test tegen aangegooid dus je bent niet de enigste "mafkees" Laatste keer 8 dpo negatief en 9 dpo tuurstreep dus ook nog niet opgeven verder
Maar als je een semi donkere streep krijgt, ben je nog niet wijzer hé. Enkel een positieve zs test zegt iets met zekerheid (hier knalde hij bijna van de test af na 5 seconden op NOD trouwens. 2 x de proef op de som genomen in het verleden)
Jullie kletsen echt te veel!! Haha ik kan het niet goed bijhouden... Er komen weer spannende dagen aan... Succes en sterkte voor ons allemaal!!