Verdrietig balen. Herken t gevoel. Maar wij gaan deze ronde dubbele roze strepen knallen!! En vasthouden, tenminste 8,5 maand graag
Kan ik ergens tekenen hiervoor? . Wat rot van jou miskraam.... had je al wel een paar x voorbij zien komen op het forum met je testjes, vervelend om dan te lezen dat het alsnog is mis gegaan.
NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (7) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz 8 februari (1) Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 9 februari (4) Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (1) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 februari (1) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (16) Wachtend op eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (7) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz 8 februari (1) Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 9 februari (4) Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (1) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 februari (2) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (17) Wachtend op eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Blijkbaar was mijn ei-pijn 2 weken geleden niet het springen, maar nog het groeien ervan. Ik dacht echt dat ik donderdag ongesteld zou worden, maar ik had blijkbaar 2 weken geleden rond de zaterdag mijn ei. Gisteren, na een cyclus van 31 dagen, ongesteld geworden. Vorige cyclus was 32 dagen. Nouja ik heb mijn NOD nu op 12 feb gezet. Dan ga ik uit van een cyclus van 31 dagen voor de volgende ronde. Yes, wij gaan starten voor kindje 2! Mijn eerste ronde is gisteren begonnen.
Hoi! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus kom me ook graag hier aansluiten ronde 4 voor een 3e kindje, ben inmiddels al wel een beetje zat van mijn lijf, dacht afgelopen ronde echt zwanger te zijn maar niet dus! Cyclus lijkt na bevalling wel redelijk stabiel rond 31 dagen, dat is fijn! Ga deze ronde ook weer ovu testen doen!
NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (6) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz 8 februari (2) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 9 februari (4) Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (0) Nicole1987 -31 jaar - 4de kindje - ronde 1 13 februari (0) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (14) Wachtend op eisprong (14) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Net eindelijk ongesteld geworden,5 dagen later dus zet me eigen op 12 feb als nod maar kan volgende maand ook weer eerder zijn omdat dit ineens een uitschieter is dus pas zeker als ik me eisprong weet
Balen! Ik dacht ook echt zwanger te zijn, omdat ik 7 dagen voor mijn ongesteldheid al pijnlijke borsten en rug had, misselijk...het kan ook zijn dat we wel bevrucht waren, maar geen innesteling hadden. Ik twijfel nog of ik de ovutesten ga gebruiken. Afgelopen maand werkten deze niet zo goed...had helemaal geen duidelijke streep en voelde wel duidelijk dat ik ovuleerde. Dus twijfel een beetje aan het nut.
NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (7) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz 8 februari (1) Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 9 februari (4) Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (2) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 13 februari (2) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (18) Wachtend op eisprong (18) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik had Sensitest, was al vrij vroeg begonnen (op dag 8) en testte door tot dag 15. Op dag 14 voelde ik eind van de middag duidelijk de eisprong terwijl ik 's morgens geen positieve test had. Ik testte steeds met de tweede urine van de dag.
Ik test met ovu altijd alleen maar rond lunch of einde van de middag positief. Alles voor 12 doet niks bij mij, heb weleens begrepen dat je na 10 uur moet testen omdat LH gedurende de dag oploopt. Wellicht helpt t? Ik heb zwanger & kids dipstick (niet de ultra sensitive) trouwens maar denk dat t niet veel anders is dan de sensitest
Ja zou t proberen. Ik test meestal rond 17.00-18.00 en pak de knaller dan wel. Al schijnt ideale tijd tussen 10.00-16.00 te zijn
Welkom allemaal! Een paar dagen niet gekeken, maar de lijst loopt al behoorlijk vol. Ik ga denk ik vanaf dag 12 starten met ovulatietesten (van Zwanger & Kids) en wat langer door dan aangeraden zodat ik zeker mij eisprong kan vinden... Ben benieuwd. Waarschijnlijk rond mijn verwachte eisprong dan ook twee keer per dag testen.. We gaan deze maand sowieso proberen om om de dag ongeveer te klussen. Rare vraag misschien, maar hoe lang blijven jullie dan liggen? En zijn er ook nog mensen bij die bijvoorbeeld de benen omhoog doen? Of kussen onder de billen? .. Volgens mij zou het officieel niet uit moeten maken, maar wordt er wel aangeraden om 20 min te blijven liggen..