Welkom iedereen! Als ik uitga van mijn verschillende lengtes van mijn cyclus zou ik mijn NOD 7, 8 of 9 februari moeten hebben. Omdat ik eigenlijk zo lang mogelijk wil wachten met testen heb ik mijn NOD maar op de laatste optie gezet.. Ik ben sinds gisteren wel begonnen met ovulatietesten.. Gewoon om zeker te weten dat ik mijn ei niet mis. Als het goed is lopen mijn testen dan mooi op tot woensdag/donderdag/vrijdag.. De test van vandaag is alweer iets donkerder dan die van gisteren dus hopelijk deze maand een duidelijk beeld!
Spannend! Hier korte LF, hoop m’n ei na m’n miskraam ergens eind januari te hebben, LF is 8/9 dagen dus nod is dan eerder. Ook maar ff op laatste dag gezet omdat ik t ook niet weet wat m’n lijf nu gaat doen
Yup ik verwacht mijn eisprong donderdag. Maar vorige twee zwangerschappen heb ik mijn ei op dag 13 gehad, dus kan ook woensdag worden. Ben vandaag begonnen met ovu test. Eigenlijk merk ik mijn eisprong meestal wel, maar een extra bevestiging van de test is leuk. We zijn nu ook aan het verhuizen, dus we moeten echt energie vrijmaken om te klussen (letterlijk en figuurlijk)
Ooh ja meiden Op zoek naar de eitjes Hopelijk vinden jullie hem snel.. Ik ben ook weer begonnen met ovu testen, omdat mijn vorige ronde de knaller pas op cd 34 kwam hoop ik van harte dat hij deze ronde eerder zal zijn. Dan zal de soja die ik genomen hebben toch helpen Vind het gewoon een beetje spannend haha
Ook ik denk dat hij er elk moment aankomt! Misschien vandaag of morgen een positieve ovutest. Heel veel succes en plezier de komende dagen!
NOD-lijst 7 t/m 13 feb 2019 7 februari (7) Evayesmamatobe - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mississippi - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 MissMorrow - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Active82 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rian89 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz 8 februari (1) Iez - 37 jaar - 8e kindje (2e levend) - ronde 1 9 februari (4) Evi - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elinevk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gerdia - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 Vrauwke - 38 jaar - 2e kindje - ronde 12 10 februari (2) Noa1987 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Muzieknootje86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 11 februari (2) BabyGirlGreen - 25 (einde v/d ronde 26) - 1e kindje, ronde 2 Poetie85 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 12 februari (4) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 Visje79 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 4 (MA aug 2018) Pyaar - 25 jaar (einde v/d ronde 26) - 3e kindje - ronde 2 13 februari (3) Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na miskraam) Mom2be21 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 Vlindertje95 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12. Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (25) Wachtend op eisprong (25) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Meiden ik ga jullie verlaten Van dat ik vorige ronde een groepje verder moest, ga ik nu een groepje terug. Net een posi ovutest in handen... Allemaal veel succes en hopelijk een roze groepje hierzo
Dat is inderdaad een korte LF! Hoe ben je daar achter gekomen? Met ovulatietesten? Klopt het dan ook dat je eitje minder goed de kans heeft om in te nestelen? Ja ik leer hier elke dag weer een beetje bij, hihi...
Ja met ovulatietesten idd. En ik voel m’n eisprong (zeurderige krampen vooraf en met een toppunt dag waarbij ik dan donker test) dag erna dat weg dus dan springt hij denk ik Ja t is wat te kort, daarom had ik 10 januari al een afspraak staan bij de gyn, maar toen bleek ik zwanger dus afgezegd, nu weer 1 staan op 14/2 Wil dat ze m’n progesteron checken om te kijken of t eitje wel een kans heeft.
Hier denk ik na de uitschieter van 32 dagen afgelopen maand..dit keer toch weer een "normale" Ineens veel afscheiding en ovulatietesten begin al streep op..normaal geen streep bij mij een week voor eisprong.. dus denk as weekend
Ik heb het niet in een vorm van een blog of zo geschreven. In 2015 schreef ik wel vaak over mijn dochtertje hier: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/arpkd-polycysteuse-cystenieren-bij-foetus-iemand-ervaring-hiermee.570051/ Maar ik ben nu bezig alles op te schrijven om het dan in een boek te laten uitprinten.
Vanaf vandaag elke dag klussen hier! Maar gisteren twee verhuiswagens uitgeladen en de woonkamer geverfd en toen had ik er echt geen puf meer voor haha. Ik ben bijna geneigd om een middag vrij te nemen . Veel plezier en succes iedereen die deze week haar ei heeft!
Ik verwacht inderdaad mijn eisprong donderdag. En dus morgen een positieve ovulatietest. We zullen zien Hoop op enorm veel roze deze lijst