Wel buiten afleestijd. Misschien half uurtje later ofzo? Dus heel bang voor indroger. Action was wit. Ik dacht duidelijk 100% niet zwanger en nu deze lichte streep.
Ja action is volgens mij echt minder gevoelig en ik lees hier dat KV de laatste tijd echt langer nodig heeft. Half uur is nog niet extreem lang. Ik sluit niet uit dat het een indroger is... maar ik zou zeker doorgaan met utro nog twee dagen en dan weer testen (en mrgn natuurlijk ook gewoon testen ik weet hoe het gaat haha). En natuurlijk even overleggen met het ziekenhuis, misschien mag je wel prikken op hCG vandaag?
Oh en ik zou vanmiddag ook een paar uur niks drinken en dan nog een KV doen. Sommige zijn echt middagtesters. Ik ga mijn duimen in ieder geval blauw draaien voor je!
Ow BabyDream ik hoop zo voor je dat dat streepje de komende dagen donker gaat worden!!! Het is je gegund meid! (Ook ik zie op allebei de foto's een licht streepje! Nou mijn test vanochtend was witter dan wit! (Alhoewel ik niet na een half uur nog een keer heb gekeken ) Krijg net in mijn online dossier van het ziekenhuis de bloeduitslagen ingelezen toen ze hebben getest of ik mijn eisprong al gehad had en schrik een beetje van de hoogte van oestrodial.. De waarde die daar uit kwam staat voor veel vrouwen in een IVF cyclus gelijk aan 9 follikels en bij mij waren het er "slechts" 3. Ahg ik heb dinsdag een gesprek met de arts om alles verder te bespreken, ik wil nog een ronde IUI met de gonal-f hormonen en hopen dat die ronde raak is... Maar als dat hem niet word dan wil ik toch over op IVF. Heb er gewoon geen vertrouwen in dat mijn eitje überhaupt door de eileider komt... Met IVF zou iig dat verholpen zijn, daarnaast zou ik de hormonen en punctie dan al hebben gehad voor ik met mijn nieuwe job begin en dat zou ik wel fijner vinden...
Omdat wij in de IUI zitten is dat niet de reden om te klussen rondom vruchtbare dagen maar wij hebben het sowieso altijd wel om de 2/3 dagen gezellig. Wel heb ik ooit gehoord van een arts dat klaarkomen voor de vrouw en het eitje positief werkt na de eisprong dus dan mag manlief aan de bak na de IUI Al is het alleen al omdat het ontzettend fijn is, is het ook nog eens functioneel na de inseminatie
Babydream: ahhhhhh ik zie ze!!!! Idd overleggen met z'huis en zsm hcg prikken Mijn duimen draaien nog harder. Nienid: dat snap ik. Gelukkig is die afspraak in het zicht, echt goed je standpunt innemen hoor en je zorgen bespreekbaar maken. Deze stress is in elk geval niet helpend. Ik kom net terug van de eerste folikelmeting, goed en slecht nieuws. Er staat 1 ei op springen (cd 11..!!!) deze gaat het weekend er vandoor dacht ze. Maar... mijn slijmvlies is aan de dunne kant. Maandag terug in de hoop dat het slijmvlies nog iets dikker is geworden. En wij gaan lekker spontaan aan de klus het weekend
Allemaal bedankt voor het warme welkom! Zo, eindelijk tijd om even bij te lezen en te reageren. Ik moet nog wel even inkomen hoor @ZaZa258 Het is inderdaad wel even slikken. Ik had toch steeds de hoop dat we op het allerlaatste moment de MMM af konden blazen en dat het natuurlijk gelukt was. Maar helaas. Ach, een beetje hulp kan vast geen kwaad @Nienid Wat een verhaal! Geen idee wat ik ervan moet zeggen. Misschien inderdaad toch maar testen en anders 'hopen' (natuurlijk niet, maar geeft wel duidelijkheid en kun je verder) dat de ongesteldheid niet te lang op zich laat wachten. Bij mij is het spuiten inderdaad met een pen. En dan uiteindelijk nog Pregnyl om 't eitje te laten springen, dat is met die ampullen met vloeistof en poeder. Wat vervelend dat jouw lichaam nauwelijks op de hormonen reageert. Heb je de extra hormonen nodig om een goed eitje te hebben of is het gewoon 'beleid'? @Nooortje Dank je, het prikken viel reuze mee! Ik snap je gevoel maar heb helaas geen goede tips, anders dan pikante boekjes lezen om een beetje extra in de stemming te komen (zodat het niet teveel 'moetjes' worden) @Baby dream Ik zie ook een streepje! Al lijkt het hele rechterstuk wel ietsje donkerder dan het linkerstuk... spannend! morgen nogmaals testen? Wanneer is je NOD? (staat vast ergens, maar ik ben het overzicht een beetje kwijt) Over je andere vraag: tijdens de vruchtbare periode elke dag of om de dag of om de twee dagen alle varianten al wel een keer geprobeerd. Buiten de vruchtbare dagen 1 a 2 keer in de week. Nogmaals: pikante boekjes om de moetjes te verminderen @Aanne88 Het is inderdaad niet het snelste proces, je geduld wordt aardig op de proef gesteld! Heel spannend de uitslagen! Ik neem aan dat dan ook meteen eventuele vervolgstappen besproken worden? @ Nienid Nooit eerder gehoord dat klaarkomen voor de vrouw goed was voor het eitje na de eisprong. Maar dat zijn natuurlijk wel de hele goede tips @Nooortje Wat goed, een ei op springen! Dat wordt een gezellig weekend Is cd11 vroeg voor jou? (sorry, overzicht kwijt, ben nog lerende ) Hier gisteren de eerste prik gezet. Ik had een feestje van werk van 14 uur tot 2 uur 'snachts en ik moet tussen 18 en 22 uur prikken. Dus de prikpen maar meegenomen en op t toilet geprikt. Ik moet wel zeggen dat het daardoor misschien wel wat sneller ging. Geen tijd om na te denken, gewoon doen. En het viel me 100% mee, voel je nagenoeg niet. Nu afwachten wat het gaat doen... Ik zal mezelf zo nog even op de lijst zetten. Fijn weekend dames!
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 MMM: Ja Hormonen Prikken: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB8333 jaar1e Kindje Ronde: 13 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > bespreken uitslag bloedprikken op progesteron en evt. vervolgstappen ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (BBZ in ronde 8) NOD: (voorlopig) 21 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 06-02-2017 > 3e follikelmeting ivm cyclusanalyse 06-03-2917 > HSG ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 13-02 > 1e follikelmeting en bloeduitslagen ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 11 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: laatste ronde zelf proberen daarna naar HA ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 24 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 13 (bewust bezig ronde 10) NOD verwacht: 22 feb MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 22-02-2017 > uitslag bloedonderzoek 27-03-2017 > manlief 2e afspraak Uroloog ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream? jaar2e Kindje Ronde: 12 MMM: Ja Hormonen: Ja > utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Half jaar proberen met utro (t/m juni 2017) Bij geen zwangerschap weer terug naar de gyn ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 17 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: eerste follikelmeting ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer. ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 16 MMM: Ja Hormonen Prikken: Ja > Puregon 50ie p/dag + Pregnyl 1000ie Eerstvolgende Afspraak: 1e follikel meting Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB8333 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > bespreken uitslag bloedprikken op progesteron en evt. vervolgstappen ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (BBZ in ronde 8) NOD: 19 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 13-02-2017 > 2e x bloedprikken op progesteron 16-02-2017 > belafspraak gynaecoloog 06-03-2917 > HSG ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 13-02 > 1e follikelmeting en bloeduitslagen ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 11 NOD: 21 februari MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: laatste ronde zelf proberen daarna naar HA ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 13 (bewust bezig ronde 10) NOD: verwacht 22 februari MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 22-02-2017 > uitslag bloedonderzoek 27-03-2017 > manlief 2e afspraak Uroloog ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream? jaar2e Kindje Ronde: 12 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Half jaar proberen met utro (t/m juni 2017) Bij geen zwangerschap weer terug naar de gyn ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 17 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: eerste follikelmeting ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer. ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 16 NOD: MMM: Ja Hormonen Prikken: Ja > Puregon 50ie p/dag + Pregnyl 1000ie Eerstvolgende Afspraak: 1e follikel meting ********************************************** ♡ZWANGER♡: 1 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Loeselein respect voor het spuiten zeg! Ik zou dat echt doodeng vinden en denk echt niet dat ik het zelf zou kunnen. Denk dat mijn vriend dan de klos is . Vanochtend nog bloed laten prikken op progesteron, zit dan echt als een bonk zenuwen in de wachtruimte en kan gewoon niet kijken terwijl die naald er in gaat. Hopelijk de eerste en laatste ronde dat je dit moet doen!! Nienid wat heftig toch allemaal wat jij deze maand meemaakt. Niet te doen echt. Hoe voelde de witte test? Was dat dit keer juist fijn of eigenlijk niet? En wat balen van die bloeduitslagen, bah. Hopelijk kan je arts daar meer over vertellen en komen jullie samen tot een goed plan van aanpak! Moet je daar trouwens iets speciaals voor doen om die uitslagen te kunnen zien? Ik heb wel een account van het ZH maar zie daar alleen afspraken en in te vullen vragenlijsten in staan. p.s. je had niet de laatste lijst gekopieerd Steef en ik waren onze aanpassingen kwijt, maar heb het al gefixt en heb er meteen even een zwanger-meter aan toegevoegd. Op naar 14 uit 14! Noortje de uitgerekende datum was voor mij ook echt zo'n dieptepunt... leef heel erg met je mee. Ik had inderdaad ook zo sterk de hoop om gezond en blijvend zwanger te zijn voordat de uitgerekende datum zich zou aandienen. Helaas niet gelukt. Inmiddels is ook de "verwekkingsdatum" al meer dan een jaar geleden en over een maand is ook de datum van de operatie al weer een jaar geleden... Echt negatieve mijlpalen waar je gewoon niet blij van wordt :x. Als het hier een moetje dreigt te worden, wat soms echt wel zo is. Dan doen we extra ons best met kaarsjes aan en een massage oid (let dan overigens wel op met de olie! Werkt zaaddodend dus uit de buurt van je hoeha houden ). Maar soms doen we het ook gewoon echt als een mega vluggertje, gewoon achter de rug hebben zeg maar haha. Heb daarvoor speciaal het conceive plus glijmiddel. Klodder er op en gaahaan! En in de vruchtbare periode ten minste om de dag, in reactie op de vraag van Baby dream. Noortje weet je trouwens hoe groot je ei was? Aanne spannend maandag de gyn, laat je ons weten hoe het is gegaan? Baby dream ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat aflopen deze ronde!! Inhoudelijk had ik al gereageerd in je andere topic. Ik blijf voor je duimen hoor.
Vriendlief is na zijn werkk langs de kv gereden alleen de 2v5 waren op.. zo stom!! Nu dus de early testen met plus van kv. Eerder wel gebruikt bij mijn vorige zwangerschappen en die knalden.. Voor nu zit mn hoofd echt stampvol. Gooi er morgenochtend wel zo'n plustest tegenaan die nog speciaal voor extra vroeg is ook. Zal nu toch wel iets moeten laten zien. En anders jammer dan. Bleh echt alles zit tegen vandaag.
Het zit je idd even niet mee. Hopen dat je morgen een plusje ziet! Hoeveel dpo zit je nu? Sterkte vanavond, het is bijna morgenochtend en dan weet je hopelijk meer!
Jaaaa babydream wat super zeg dat streepje! Ik ga zo duimen dat hij oploopt de aankomende dagen. Lekker doorgaan met de utro en hopen op het beste! Hoe voel je je? Ja daar kunnen ze wel wat aan doen, ze kunnen bijv progynova voorschrijven. Mijn gyn zegt dat dit niet mijn hoofdprobleem is, omdat ik steeds zwanger word binnen 4-7 maanden, dus we gaan daar nu in ieder geval niets mee doen. Blijkbaar is mijn dunne bms 'goed genoeg'. Duidelijk verhaal! In ieder geval goed dat je eggwhite hebt. Omdat je daar nu niet naar gekeken heb denk ik dat je of vandaag 3 dpo bent of misschien al wel 5 of 9 dpo. Je het in ieder geval goed gesekst, dus hoe dan ook zit je 'gedekt' zo te zien En ja ik temperatuur nu bijna 2 jaar. In FF staan inmiddels 24 temperatuurskaartjes. Ben begonnen halverwege ronde 2 en alleen gestopt tijdens mijn zwangerschappen. Ja je kan gewoon zwanger worden. Daar ga ik alleen echt niet vanuit vanwege mijn zeer dunne bms (5 mm) en het feit dat deze cyste progesteron-aanmaak drukt en daar maak ik sowieso al niet veel van aan. Maar ik lees regelmatig verhalen van zwangere vrouwen met cystes. Meestal kan dat geen kwaad. Heel herkenbaar die ups en downs. Wat bij mij helpt is wisselend. Soms een huilbui, andere keer juist afleiding en er niet mee bezig zijn. Een goed gesprek met iemand erover wil ook nog wel eens wat lucht geven. Het ene moment veel online zijn en verhalen lezen van vrouwen die hetzelfde meemaken, op andere momenten juist niet op internet, omdat ik daar alleen maar verdrietiger van wordt. Wat mij het meeste helpt is dat ik mijzelf altijd vertel dat het niet leuk hoeft te zijn nu. Het is kut dat ik nog geen mama ben, terwijl ik dat al wel heel graag had willen zijn en dat ondertussen zo ongeveer iedereen om mij heen (die later begonnen zijn) wel zwanger zijn of al moeder. Het is zwaar, je leven draait er om, je maakt andere keuzes omdat 'je misschien (dan wel) zwanger bent. Hiervoor wilde ik mij altijd 'top' voelen, maar nu ben ik al blij als ik mij 'oke' voel. Sterkte meis, het is niet makkelijk. Balen van je test meid... Wat betekent dat laatste, want zo te horen kan dat kwaad?
Dat is lekker op tijd zeg dat ei! Hoe dun was je bms? En heeft hij/zij iets gezegd of het wel mooi is opgebouwd uit drie lagen? Je bms groeit nog een klein beetje door na eisprong (volgens mij tot 2 dagen erna) dus hopelijk is het dan dik genoeg! Al hebben ze geen bewijs dat dun bms leidt tot geen zwangerschappen. Heb zelfs verhaal gelezen van vrouw die met IVF terugplaatsing van 2 embryo's een bms had van 4.8 mm en die twee bleven allebei zitten! Mijn bms is ook erg dun, meestal rond 6-7 en deze ronde zelfs 5. Ik heb trouwens een tijdje maca poeder genomen tot eisprong. Uber-ranzig maar heeft wel positief effect op de dikte van je bms zeggen ze.
Even snel tussendoor: Test is wit hoor dames. Was te verwachten maar toch heel erg jammer.😢 Op naar ronde 13.. hopelijk snel m'n menstruatie.