Zaza: ach meis.. wat super kl*te. Kan mij zo goed voorstellen dat het je zwaar valt. Het is ook zo ontzettend oneerlijk waarom de een wel en de ander niet. Hele dikke digi hug! Nooortje: Kan me heel goed voorstellen dat het erg confronterend is idd! Knap dat je het daarna bij je weg kon zetten. En fijn dat je ei gesprongen is. Leuk hè dat ovulatie testen dus toch helemaal overeenkomen. Hier klopte het ook steeds. Erg fijn die bevestiging. Frummels: Ook weer ontzettend rot voor jou. Ronde 25 zie ik.. jeetje heftig meid. Sterkte..knuffel! Steef: Hopelijk wordt je niet ziek en komen je kwaaltjes door een beginnende zwangerschap! Ik heb totaal geen verstand van temperaturen maar hopelijk betekent je dip iet positiefs. Zou super zijn dat je toch nét op de valreep voor de grens van 1 jaar zwanger raakt. Hier op dag 3 van mijn cyclus. Het is zo raar want ik heb nu echt helemaal geen menstruatie pijn meer. Ik bloed vrij hevig, en op dag 1 & 2 flink wat weefsel en stolsels verloren. Maar na dag 1 geen pijn meer... Mag van mij snel over zijn.. blegh. Ik baal er ook altijd van dat we niet kunnen knuffelen haha want na een paar dagen heb ik toch altijd wel weer zin maar bij zoveel bloedverlies niet zo fris natuurlijk. Dus nog even paar dagen geduld haha. Vrijen jullie wel eens tijdens menstruatie? Wij alleen wel eens in de lichte laatste dagen.. Ovulatietesten en utro is alweer in huis. Dus alweer voorzien! ben klaar voor ronde 13. Lees wel eens dat door de utro je eitje wat eerder kan komen dus ik hoop het maar.
OMG guys!! Ik wilde vandaag voor de zekerheid een testje doen voor de afspraak met de gyn en ik zie gewoon ene tweede streepje! En mijn temperatuur is ook ineens mega omhoog gejumpt!! In het temptopic (http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/632378-wie-allemaal-bezig-274.html) staan nog meer foto's. Ook bewerkte door RoGi.
Even een ego berichtje, sorry. Zit in de trein dus kan even niet op iedereen reageren. Zal morgen even alles bijlezen. Ik ben net voor de follikel meting geweest en er groeien 4 grote eitjes. Poging word dus afgeblazen kennelijk is de laagste dosis van 50 eenheden puregon toch te hoog. Nu wachten op eisprong en als ik weer ongesteld ben beginnen we opnieuw met een lagere dosering. Echt balen. Had hier even geen rekening mee gehouden. Voelt echt alsof ik nu een maand verpruts in dit toch al langzame proces....
Woow Manaolana, wat goed. Ik zie hem zelf niet, maar ik ben een slechte tuurder. Hoop echt voor je dat de test goed gaat oplopen. Ik blijf duimen! Loeselein, jeetje wat ontzettend balen zeg! Ik snap dat je je zo voelt. Sterkte. Hier ook minder goed nieuws. We moesten vanmorgen het zaad van vriendlief inleveren, maar meneer kan niet zo goed presteren onder druk waardoor er maar een klein kwakje is geproduceerd. Zo balen. De receptioniste wist niet of het te weinig was, maar aangezien ik hier al zo'n verhaal eerder heb gelezen ben ik bang dat het nog een keer moet.
Ik denk dat dat komt omdat je 1 maand free premium hebt en die is voorbij. In de gratis versie geeft hij dat niet aan. Ik heb zelf een premium account maar het is echt niet super veel meerwaarde. SuperEendje en Loeselein bedankt voor de felicitaties maar daar vind ik het zelf nog een beetje vroeg voor ik houd een flinke slag om de arm. Eerst maar eens kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen. Loeselein wat klote zeg :X. Ik heb hier wel eens gelezen dat ze dan 1 of 2 grote follikels weg/kapotprikken zodat het toch door kan gaan. Is zoiets niet besproken als optie? Aanne hopelijk is het voldoende! Jullie krijgen vanavond al de uitslag toch?
Ik denk dat ik het misschien toch maar moet gaan geloven... 🙈 Het is een early test van de action.
Haha dank je wel Aanne, nu mag het van mij . Benieuwd wat de gynaecoloog zo gaat zeggen want die kan ieder moment bellen .
@ Loeselein Dat is echt onwijs balen. Ik ben een leek op dit gebied hoor, maar is die 4 te veel? Of juist te weinig? Sorry als het een stomme vraag is. Enorm balen dat deze poging wordt afgeblazen, zo zonde! @ Aannee88 Ik kan me zo goed voorstellen dat het voor onze mannen ook echt wel lastig is om te 'moeten', en dan ook nog in een potje. Heb wel 100x tegen mijn man gezegd dat ik het zo knap van hem vond, haha Maar wel echt onwijs balen voor jou dit. Ik duim hard dat het toch genoeg is!
Gefeliciteerd manaolana. Loeselein wat ontzettend k*t! gaan jullie wel zelf klussen nu of? Annee wat vervelend zeg. Snap wel dat het voor de mannen ook soms lastig is. Heeft je vriend er ook soms moeite mee tijdens de vruchtbare dagen? Of nu omdat hij het 'zepf' op commando zegmaar moest doen? Meiden ik ga de komende dagen even wat minderen met zp. Weer ff een off day betreft zwanger worden vandaag. Eisprong gaat toch waarschijnlijk vreselijk lang duren. Nu pas cd4. Heb er soms ff genoeg van dus ff kijken of ik me kan focussen op andere dingen de komende dagen.
@aannee, mijn vriend heeft ook te weinig, moeten nog wel 2 keer inleveren, maar het is echt een ding.... vind het zo sneu voor ze, want vriend denkt dat hij niet goed genoeg is...
Lieve dames! Ik kwam zojuist even onder mijn steen uitgekropen en wilde even snel wat bijlezen. Uhh oops! Beetje onderschat want er is in mijn afwezigheid gewoon lekker heeeeel veel gekletst hier! Ik ben de laatste weken veeel te brak en misselijk om veel tijd te spenderen hier; laat staan te reageren op iedereen! Sorry dames. Ik bedoel het niet zo; maar het is even niet anders. Ik ben in overleef-modus (en dat hebben we er natuurlijk met liefde voor over!! OMG!! Bijna 8 weken! Volgende maand ergens echo!) MAAR!! Ik kan natuurlijk ook niet verder gaan zonder dit: JAAAAAAAA!! Manaolana super GEFELICITEERD!!! Wow!! Meer roze op de lijst!! Hopelijk volgen jullie allemaal snel! Xxxx Poolvosje
Ik heb zo nog een vergadering en dacht, snel even bijlezen. Ik reageer morgen op iedereen MAAR Manaolana; JAAAA Gefeliciteerd !!!!!! Wat super 🎉🎉😘😘.
Sorry als ik nog wat mensen mis, er wordt hier zoveel gekletst @manaolana: nogmaals GEFELICITEERD!!! Over het wegprikken van 1 of 2 eitjes: dit kunnen ze inderdaad doen maar schijnt niet een hele leuke ingreep te zijn en doen ze eigenlijk alleen als dit meerdere keren gebeurt. Omdat dit pas onze eerste keer IUI zou zijn is het nu nog geen optie. Heel eerlijk, als ik de keuze had gehad denk ik ook dat ik er nu ook nog niet voor zou kiezen. @MvB83: 4 is in dit geval te veel. Bij IUI wordt het zaad 'gewassen' en in de baarmoeder ingebracht om zelfstandig naar het eitje te zwemmen en dat te bevruchten. In theorie betekent 4 eitjes dus ook een kans op 4 bevruchte eitjes, en dat kunnen we niet hebben... beleid is dan ook dat 3 grote eitjes max is voor IUI (bij ons in ieder geval). @Baby dream: we gaan niet zelf klussen. Is ook sterk afgeraden door de arts. Op zich denk ik 'het is tot nu toe niet gelukt om 1 ei te bevruchten, waarom zou 4 dan wel lukken', maar ik wil het risico echt niet lopen! Ik snap dat je even wat afstand neemt. Doe wat voor jou goed voelt! @Aanne88: vervelend... wanneer krijg je uitslag? @Nooortje: de tip om de gedachten er juist te laten zijn en het niet te onderdrukken heb ik nog niet eerder gehoord! Ik ga het eens proberen, dank je! Is het al met al een 'meevaller' gebleven gisteren? Snap dat je het dan best even moeilijk hebt op zo'n dag. Hier: misschien is twee weken rust wel helemaal geen gek idee. Even geen hormonen prikken, geen mogelijke zwangerschap, dus ook niet gefocust op elke kramp of scheet Alleen wil ik graag weten wanneer de eisprong is, ik hoop niet dat dit nog een week op zich laat wachten! Ovulatietest was nog nagenoeg wit... Iemand enig idee? Gezien het formaat van de eitjes (1 was al ruim 19mm) en de mededeling van de gyn dat ik anders, als het wel goed was gegaan, vanavond de pregnyl had mogen zetten en zaterdag de inseminatie zou zijn, zou het toch niet al te lang meer hoeven te duren? Tja, en daarna gewoon lekker een dutje doen op het wachtbankje ofzo
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB8333 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: 26 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 20-02-2017 > bloedprikken op progesteron 24-02-2017 > bespreken uitslag en vervolgstappen ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ? ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 16-02 -> Zaadonderzoek manlief en 2e follikelmeting ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 11 NOD: 21 februari MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: laatste ronde zelf proberen daarna naar HA ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 13 (bewust bezig ronde 10) NOD: verwacht 22 februari MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 22-02-2017 > uitslag bloedonderzoek 27-03-2017 > manlief 2e afspraak Uroloog ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream? jaar2e Kindje Ronde: 12 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Half jaar proberen met utro (t/m juni 2017) Bij geen zwangerschap weer terug naar de gyn ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 17 NOD:28-02-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: bloed prikken; progesteron. Maandag 20-2. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer. ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 16 NOD: MMM: Ja Hormonen Prikken: Ja > Puregon 50ie p/dag + Pregnyl 1000ie Eerstvolgende Afspraak: 1e follikel meting ********************************************** ♡ZWANGER♡: 2 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Thanks voor alle felicitaties! Heb mezelf op roze gezet 🙈 en Noortje heb jouw NOD goed gezet .