NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Thanks voor de felicitaties! Het voelt zo onwerkelijk, haha… Ik durf nog niet heel blij te zijn, omdat het natuurlijk nog zo pril is.

Maar inderdaad, ik hoef dus geen HSG meer. Heb gelijk het ziekenhuis gebeld om te vragen wat ik moest doen. Omdat we nog in het beginstadium van de MMM zaten en ik nog geen medicijnen of hormonen gebruikte, kan ik gewoon een verloskundepraktijk bellen en alles via hen laten lopen. Dat ga ik deze week dan maar even doen…

@ Baby dream Inderdaad ronde 13! Ben 'bezig' sinds december 2015, maar we hebben wegens omstandigheden één ronde moeten skippen. Ik duim hard voor je dat het ook jou geluk brengt!

@ Annee88 Ook voor jou duim ik hard! Hoe ging het prikken op progesteron? Wanneer uitslag?

@ Nooortje Stiekem hoop ik ook voor jou dat het alsnog raak is hoor! Je weet nooit!

@ Steef85 Inderdaad fijn dat er direct actie is ondernomen!

2. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    ♡ Kinderwens Agenda ♡

Nienid–26 jaar–1e Kindje (1 stiefdochter)
    Ronde: 28 NOD:
    MMM: Ja
    Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag
    Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject

MvB83-33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 13 (ZWANGER)
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: ?

manaolana–30 jaar–1e Kindje
    Ronde: 18 (ZWANGER)
    Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn

Aanne88–25 jaar–1e Kindje
    Ronde: 15 NOD: 4 maart
    Eerstvolgende Afspraak: 27-02 bloedprikken op progesteron

Steef85–32 jaar–1e Kindje
    Ronde: 12 NOD: half maart
    MMM: Ja (beginstadium onderzoeken)
    Eerstvolgende Afspraak: 3-3 bloeduitslag (Chlamydia)

suzies-33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 25 NOD: rond 18 maart
    Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie

SuperEendje-29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 13 (bewust bezig ronde 10) NOD: verwacht 22 februari
    Eerstvolgende Afspraak:
    22-02-2017 > uitslag bloedonderzoek
    27-03-2017 > manlief 2e afspraak Uroloog

Poolvos-28 jaar–1e Kindje
    Ronde: 16 (ZWANGER)
    Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ?

Livoli-28 jaar–1e Kindje
    Ronde: 11 (5e na MK) NOD:
    MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen
    Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact

Frummels-29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 24 NOD:
    Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie

Baby dream - 2e Kindje
    Ronde: 13 NOD: nog even datumloos; ei afwachten
    Hormonen: Ja > Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: Half jaar proberen met utro (t/m juni 2017)
    Bij geen zwangerschap weer terug naar de gyn

Nooortje–31 jaar–1e Kindje
    Ronde: 17 NOD:28-02-2017
    Hormonen: Ja, clomid 50
    Eerstvolgende Afspraak: bloed prikken; progesteron. Maandag 20-2.

Zaza258–33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari
    Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer.

Loeselein –29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 17 NOD: 6 maart
    MMM: Ja, IUI
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon 50 + Pregnyl 5000
    Eerstvolgende Afspraak: uitgangsecho voor start IUI 1 (poging 2)

♡ZWANGER♡: 3 uit 14

Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.

3. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Wooow gewoon al 3 op roze. Nog 11 te gaan :)!

Echt geweldig. Heb je ergens last van als ik vragen mag?

Vrijdag krijg ik de uitslag.. nog even geduld! Het prikken ging goed. Ze moest wel even 2 keer prikken, maar ben niet bang van naalden dus vind het niet erg.

Ik krijg zo wel een beetje testdrang ;).

4. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    ♡ Kinderwens Agenda ♡

MvB83-33 jaar–1e Kindje
    Eerstvolgende Afspraak: ?

Eerstvolgende Afspraak: 03-04 bloeduitslag (progesteron)

Eerstvolgende Afspraak: 3-3 bloeduitslag (Chlamydia)

suzies-33 jaar–1e Kindje

Eerstvolgende Afspraak:

Livoli-28 jaar–1e Kindje

Baby dream - 2e Kindje

Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer.

Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.

5. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Yes! Gefeliciteerd. Super! Nog 11 te gaan :)

6. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Yes..!!!!!! Wat fantastisch, gefeliciteerd 🎉! Hoe voel je je?

Ik reageer morgen uitgebreid, moet er zo weer vandoor!

7. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik begin wel hele lichte paniek te voelen. Nu dag 16 en nog geen positieve ovulatie test. Normaal ook vaak pas op cd 20, soms dag 17 of 19.. dus eigenlijk geen reden tot zorg, Maar verlies ook geen vruchtbaar slijm.. dacht wat ovulatie pijn te voelen maar verder echt 0,0 symptomen die op een aankomend ei wijzen..😩 en hoopte door de utro op een vroeg ei. Haat dit zo! straks gaat het weer superlang duren. Paar maanden terug tijdens een cyclus analyse een keer een ei gehad op pas dag 26/27.. hoop het toch niet dat het nu weer gebeurd 😩

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ohh! Wat een blij nieuws! Gefeliciteerd MvB!

Babydream: wat verschrikkelijk die onzekerheid wanneer je ei komt. Ik ga voor je duimen dat het niet dag 27 gaat worden! Vreselijk laat!

9. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Steef85: spannend he, die eerste stappen. Heeft je vriend zijn ha al kunnen bereiken? Wellicht heb je een korte lutele fase maar wel een eisprong. Nouja, dat gaan ze straks vast allemaal bekijken. 6 weken is wel echt weer een tijdje zeg.. Pfff.
    @Aanne88: owja dat stomme wachtbankje.. Niks aan. Jij drinkt dus ook niet in die weken? Lukt het je om niet te testen?
    @Babydream: ow dit herken ik zo erg.. Een wisselende en late eisprong geeft echt stress he? Dan duurt het allemaal dus nog langer en maakt je nou niet bepaald zeker van je zaak. Wat ontzettend balen zeg, ik hoop echt dat je 'm snel vind. Ik probeerde in dit soort situaties "om de dag" aan te houden dan kun je 'm eigenlijk niet missen. En dat probeerde ik vervolgens dan als een geruststelling te zien.. (wat overigens bijna nooit lukte, hahhaa)

Ik ben nog niet ongesteld, heb vanochtend toch maar een digitale clear blue gebruikt en die was negatief. Nu heb ik tenminste wel duidelijkheid en mag wmb die ongesteldheid heel snel doorbreken. Ik ga eens even kijken wie er het weekend met mij mee op stap wil.. :) Volgens mij had ik me ook vergist in mijn NOD en moet die op vandaag staan ipv op gisteren.. Op naar ronde 2 met clomid ;)

10. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Babydream, jij vroeg naar teunisbloem en tarwekiemolie. Ik heb beide geprobeerd om mijn cyclus te verkorten. Ze hebben bij mij niet blijvend gewerkt. Ik heb weleens een korte cyclus gehad toen ik teunisbloem gebruikte, maar weet niet goed of het echt daardoor kwam. Tarwekiem slik ik nog steeds maar dat is omdat het kan helpen met het iets dikker worden van je baarmoederslijmvlies. Uit mijn vorige cyclusanalyse bleek al dat deze niet mega dik is, dus extra hulp kan geen kwaad. Bovendien is het voor vanalles goed en kan het geen kwaad.

11. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hey allemaal, nogmaals thanks voor de felicitaties! Ben heel blij, maar ik kan me nog echt niet voorstellen dat er iets in mijn buik zit. Ben nu vooral heel hard aan het hopen dat het blijft plakken! Bij elk plopje, steekje of krampje denk ik: ohhhh als dat maar goed gaat...

Ik voel me (nog) goed, hoop heel erg dat dat zo blijft natuurlijk. Ben stiekem heel erg bang om over te geven (ben een emetofoob…) dus dat maakt het allemaal wat gecompliceerder en nóg spannender dan het al is. Ik bekijk het maar dag voor dag.

Ik heb inmiddels wel een afspraak staan voor een intake en eerste echo bij een verloskundige: op 23 maart mag ik langskomen (dan ben ik ruim 7,5 week zwanger als het goed is). Dat worden een paar laaaaange weken!

@ Baby dream Wat onwijs vervelend dat dat ei zo lang op zich laat wachten. Wel goed dat je gewoon om de dag 'bezig bent', dan kun je 'm in ieder geval niet missen. Maar hoop dat het snel zover is!

@ Nooortje Wat jammer dat de test negatief was… Hoop voor je dat het snel doorbreekt dan, dan kun je door! En inderdaad: lekker stappen dit weekend, haha. Afleiding zoeken helpt altijd.

@ Aanne88 Mooi dat het prikken goed ging en meeviel… Handig dat je niet bang bent voor naalden, ik wou dat ik dat had, haha. Vrees dat ik komende tijd nog wel een aantal keer moet. Ik duim hard verder voor je!

12. Loeselein

Loeselein Actief lid

23 mei 2016
    183
    10
    18
    Hoi allemaal,
    Het is even geleden, probeer een beetje afstand te nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft. Deze maand is voor ons toch geen kans (i.v.m. te veel eitjes werd de 1e IUI afgeblazen) dus dan maar even helemaal geen zwanger-dingen. Kan niet zeggen dat het echt helpt ;) maar ach.

@MvB83: WOW!!! Gefeliciteerd meid! Wat ontzettend fijn zeg! Ben heel blij voor je! Ik kan me voorstellen dat 23 maart nog heeeeeeel lang duurt :) maar op zich is dat best snel toch, een echo met 7,5 week?

@Babydream: Ik heb geen ervaring met teunisbloem, wel met tarwekiemolie. Ik had het eerste half jaar na het stoppen met de pil een cyclus van 33 - 35 dagen. Toen ben ik tarwekiemolie capsules (A.Vogel) gaan gebruiken, de 1e maand de reguliere dosis: 2 capsules per dag. Die maand had ik een cyclus van 28 dagen maar mijn lf was ineens 2 dagen langer (16 ipv 13 dagen). De maand erop heb ik de dosis gehalveerd en sindsdien is mijn cyclus 28-33 dagen met een lf van 14-15 dagen. Tijdens de echo's bleek mij baarmoederslijm ook dik genoeg. Geen idee hoe dik het zonder de tarwekiemolie is, maar blijf het nu wel slikken. Ik was laatst bij de drogist en vroeg of ze het verkochten (kon het niet vinden) en toen vroeg ze of we het ivm zwanger worden wilden gebruiken en dat we dan ook niet de foliumzuur moesten vergeten (zowel man als vrouw). Dat doen we al een hele tijd, maar op zich vond ik het typisch dat als je naar tarwekiemolie vraagt, men aanneemt dat het voor zwanger worden is.
    Sterkte met wachten op de eisprong. Kan soms net zo vervelend zijn als wachten ná de eisprong... ik hoop dat je niet heel lang meer hoeft te wachten!

@Nooortje: na een negatieve test hoop je idd zo snel mogelijk ongesteld te worden, kun je weer verder. Is er nog hoop dat je wellicht te vroeg getest hebt? Of wijst alles op een naderende ongesteldheid?

@Frummels: wat een domper zeg! Kon er ook nog wel bij :( ik ben ook wel heel benieuwd wat er uit het adviesgesprek in maart komt. Je bent net begonnen in Gent toch? Ben heel benieuwd of ze met andere ideeen komen.

@Steef85: wat jij schrijft over jouw angst voor de reactie van vrienden herken ik heel goed! Bij mij weet bijna niemand het, alleen 3 directe collega's waarvan 1 net zelf te horen heeft gekregen dat ze oma wordt en haar dochter heeft ook een heel MMM circus doorlopen. Ik durf het zelfs mijn moeder niet te vertellen omdat ik bang ben voor haar reactie. Een paar jaar geleden hadden we het over de dochter van een kennis van haar die ook in de MMM zat en onze conclusie (ja, ook die van mij, wist ik toen veel....) was dat ze er niet zo veel mee bezig moest zijn... Het heeft mijn moeder ook 2 jaar geduurd voor ze zwanger werd van mij. Ze is toen wel naar de huisarts geweest maar die heeft haar weggelachen, idd ook dat ze zich niet zo druk moest maken. Toen ging ze op vakantie en kwam ze zwanger terug. Dus volgens mijn moeder heeft ze het toen even los kunnen laten, was ze er minder mee bezig, en toen lukte het wel. Misschien reageert ze wel heel lief als ik het haar vertel hoor. Alleen als ze iets zegt in de trant van 'joh, komt wel goed, niet zo druk om maken' dan ben ik bang dat me dat teveel pijn doet. Dat risico loop ik liever niet.... misschien over een half jaar, als het dan nog niet gelukt is.

Fijn dat de HA meteen stappen zet, het wachten duurt al lang genoeg allemaal :) wanneer krijg je de uitslag van het zaadonderzoek?

@manaolana: ik zie dat jij al heel snel de eerste echo hebt! spannend!!! Ik vond 7,5 week al vroeg voor een echo, maar 5,6 weken is wel heel vroeg of niet? Ik ben nooit zwanger geweest en durf me nog niet te verdiepen in wat dan komt dus heb eigenlijk geen idee wat gebruikelijk is :)

Sorry voor de dames die ik gemist heb, er was weer een hoop om terug te lezen!
    Ik heb zelf vorige week zondag mijn eisprong gehad en voor het eerst best wat last van gehad, halve zondag met kruik op de bank. Misschien omdat er nu 3 of 4 eitjes zijn gesprongen in plaats van 1? Verder heb ik sindsdien ONTZETTEND zere borsten! Ik heb altijd gevoelige borsten in de wachtweken maar zo erg als dit, nooit! Het begon maandagochtend meteen en voelt alsof ze heeeeeel blauw en beurs zijn. Ik heb overigens geen pregnyl gezet, dus dit kan alleen door de puregon komen en/of door de extra eitjes. Verder is mijn temp sinds gisteren alweer aan het zakken. Ben benieuwd of mijn lf nu korter wordt door de hormonen. We gaan het meemaken :)
    Als mijn lf gelijk is aan de voorgaande maanden verwacht ik maandag ongesteld te worden. Zodra ik ongesteld ben kan ik een afspraak maken voor een uitgangsecho. Hopen dat dat allemaal goed is en dan bespreken wat voor medicatie we deze ronde gaan proberen. Met puregon 50 (volgens mij een hele lage dosis) kreeg ik teveel eitjes, dus misschien dat een lagere dosering gebruikt wordt. We'll see.

Ik vind het in ieder geval heel fijn dat er dames uit onze groep zwanger worden!! Als jullie het kunnen, kan de rest het ook, toch ;)

13. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Oh meiden wat een nieuws allemaal!!!
    MvB en Manaolana van harte meiden hihiiiii wat een magisch moment moet dat zijn om die tweede streep op die test te zien!!

Steef hopelijk dat de uitslag van het zaad goed is meid en dat jullie gewoon op je gemakje met een klein beetje extra hulp succes zullen hebben!

@Frummels; voor jou hoop ik inderdaad dat die ingreep er in resulteert dat de wegen weer vrij zijn... Steeds die obstakels tegen komen is pittig maar houd moed want het is ook steeds weer een stapje ook al voelt het soms alsof hij achteruit is!

Dames die wachten op ongesteld worden of eisprong o.i.d. ik ga vanaf heden mijn best doen beter mee te lezen! Hoofd is een beetje een warboel geweest de afgelopen weken.

Heb vakantie gehad en een enorme frustratie explosie op het werk richting mijn manager en tevens de eigenaar van het bedrijf. Die man is al die jaren zo ondankbaar geweest en ik was het nu echt een keer zat... En had toch niets te verliezen omdat mijn hoofd al bij mijn vertrek staat :p Gelukkig is mijn laatste werkdag 22 maart en kijk ik uit naar een vakantie met manlief tussen deze en mijn nieuwe werkgever!!

Wat betreft de MMM.....
    Mijn laatste update was dat ik te horen had gekregen op CD9 dat mijn eisprong al had gehad en ze dus niet meer konden insemineren. Ik ben toen terug gegaan voor evaluatiegesprek om IVF te bespreken alleen ze drongen toch wel aan op IUI doen voor nog 3 rondes om zeker alle kansen IUI te pakken... Dus wachten tot ik ongesteld zou worden... Overigens had ik toen inmiddels wat klachten had gehad waarvan ik bang was dat het een nierbekkenonsteking kon zijn... Huisarts gaf aan na onderzoek urine dat dit niet het geval kon zijn en vroeg of ik niet zwanger kon zijn... Eerlijk gezegd had ik die hoop opgegeven deze ronde maar toch testen gedaan... Inmiddels staat de teller al op 4 testen die allemaal negatief zijn..

Maar ik ben dus nog steeds niet ongesteld!! Het is 4 weken geleden dat ik de echo en bloedonderzoek heb gehad met de conclusie dat mijn eisprong al was geweest.... Dus ik ben officieel al 2 weken over tijd.

Ik durf nu niets meer... Durf zelf geen test meer te doen... Durf niet te bellen naar het ziekenhuis of de HA.... gewoon omdat ik een beetje in een waas leef... als ik er te hoopvol over denk dan stort mijn wereld alleen maar in als het toch niets blijkt te zijn... maar als ik het niet zeker weet dan maak ik mezelf helemaal gek...

Heb verder geen kenmerkende klachten meer gehad maar ga toch maar naar de HA bellen om bloedtest te vragen voor de zekerheid... (en nog een test zelf doen...)

Ik houd jullie op de hoogte en hoop dat de teller nog verder mag oplopen.......

14. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @MvB jaa wat geweldig! :D Ik hoop echt dat het een plakkertje is! Fijn dat je al een afspraak hebt. Ik vul zo de lijst aan en zal je afspraak er meteen bijzetten.

@Baby dream vervelend dat wachten :( hopelijk komt je ei snel.

@Aanne vrijdag bloeduitslag en NOD komt dichterbij spannend! Ga je eerder testen of wacht je gewoon af?

@nooortje kl*te van de witte test :( hopelijk kun je lekker op stap van het weekend, afleiding is altijd fijn! Dikke knuffel!

@Loeselein lastig met je moeder. Ik vertel het ook niet aan mijn moeder ik denk dat ze me volledig zal steunen maar dat er inderdaad goed bedoelde opmerkingen komen die teveel pijn doen. Dus vertel het (nog) niet. Goed van je dat je alweer vol hoop naar de volgende ronde kijkt! Hopelijk dan niet teveel eitjes.

@Nienid gezellig dat je er weer bent! Twee weken overtijd... Wanneer heb je de laatste test gedaan? Als je recentelijk nog een test hebt gedaan die negatief was zou ik toch even contact opnemen. Pff die onzekerheid wat erg.

@hier, mijn vriend heeft gisteren gebeld naar zijn HA voor zaadonderzoek. Helaas moet hij wel even langs gaan dus hij heeft meteen een afspraak gemaakt voor morgen. Geen idee hoe lang het dan duurt voor de uitslag maar morgen zit ik op CD 13 en eisprong is meestal tussen CD 13 en 21 dus wil pas zaad laten inleveren als mijn ei geweest is. Maar ik neem aan dat dat geen probleem is? Met een beetje pech heb ik een laat ei dan zouden we pas over 1,5 week zaad inleveren en dan nog ?? dagen/weken wachten op uitslag. Verder vind ik die 6 weken wachttijd niet zo heel erg. In de tussentijd wordt er al bloed en zaad getest dus echt verloren tijd is het niet en kan ik me er een beetje op voorbereiden. Moet wel zeggen dat nu het allemaal een beetje in gang is gezet ik wel erg blij ben dat we de eerste stappen hebben gezet. Ik wil jullie dan ook allemaal bedanken voor jullie steun/hulp!

15. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    ♡ Kinderwens Agenda ♡

MvB83-33 jaar–1e Kindje
    Eerstvolgende Afspraak: 23-3 >intake en 1e echo

Eerstvolgende Afspraak: 03-04 bloeduitslag (progesteron)

Eerstvolgende Afspraak:
    2-3 > Afspraak HA vriendlief voor zaadonderzoek
    3-3 > bloeduitslag (Chlamydia)

suzies-33 jaar–1e Kindje

Eerstvolgende Afspraak:

Livoli-28 jaar–1e Kindje

Baby dream - 2e Kindje

16. Baby dream

Even kort...

Loeselein kan me voorstellen dat je het nu even bij je weg wilde zetten. Hebben jullie dan ook veilig gevreeën? Dat er helemaal geen kans in zit?

Nienid leuk dat je er weer bent. 2 weken overtijd.. en testen dus negatief. Wat balen die onzekerheid!

Nooortje wat balen zeg van je negatieve test :( en idd we proberen maar om de dag..

MvB het lijkt misschien nog een eeuw te duren 22 maart.. de eerste maanden gaan idd vrij langzaam. Maar probeer toch te genieten, want echt voor je het weet is je kindje geboren... en gaat hij naar school...zoals hier ;) tijd gaat zo ontzettend snel.

Hier stond het huilen vandaag nader dan het lachen. Ik ben zo ontzettend moe. Vandaag was mijn zoontje aan het brullen, janken, schreeuwen omdat iets niet gaat zoals hij wil. Hij heeft dit vaker die woede uitbarstingen en dat begint me echt op te breken. Verder krijgt vriendlief maandag een onderzoek in het ziekenhuis onder narcose, geen operatie gelukkig alleen een onderzoek (heeft niks met vruchtbaarheids onderzoek temaken) waarbij hij gedurende korte tijd in slaap wordt gebracht en ik heb dus géén idee hoelang het duurt voordat die stoffen uit zn lichaam zijn en of hij fit genoeg is om te klussen. Met een beetje pech heb ik dan pas mijn ei, dus we moeten er maar omheen borduren...misschien maandag ochtend dan even ofzo.. ik weet het ook niet :(

Verder zijn mn ovulatie testen nog niet positief en nog steeds geen vruchtbaar slijm. Het zit me niet lekker dit. Heb totaal geen symptomen en wordt er gek van. Ga morgen het ziekenhuis bellen en vragen of ik snel tussendoor morgen een follikelmeting kan krijgen zodat ik weet of er überhaupt iets gebeurd :( heb het idee dat alles weer plat ligt. :(

17. Baby dream

Ohja Steef, ik zou het ook plannen na je ei of ver vóór je ei. Meestal moet je wel een afspraak plannen want zulke.dagen zitten snel vol. Hier viel hij achteraf gezien echt tijdens ei omdat hij zo laat pas sprong. Wij hebben paar maanden geleden ook een semenonderzoek laten doen.

18. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hier weer even een uitgebreide reactie op (hoop ik ;)) iedereen, sorry als ik toch iemand vergeet.

@Suzies ik hoop zo dat dit jullie maand gaat zijn en dat IUI niet nodig blijkt.

@Baby dream kan het niet zo zijn dat je vanwege de utro misschien minder slijm hebt of zo? Hoop in ieder geval voor je dat je snel een eisprong hebt en ik zou zeker even het ZH bellen. Niet geschoten is altijd mis toch. En hopelijk hebben de kaarten goed nieuws voor je in petto ;). Zo niet, treur niet. Ik had een pendel voor september en ben toch echt nu zwanger!

@MvB nogmaals gefeliciteerd!! Hoever denk je nu dat je bent?

@Aanne en anderen op het wachtbankje, succes en hopelijk snel nog meer roze!!

@Loeselein mijn echo is inderdaad heel vroeg maar dat heeft een medische reden. Omdat mijn zwangerschap vorig jaar buitenbaarmoederlijk was willen ze dat nu zo vroeg mogelijk uitsluiten omdat ik een iets verhoogde kans heb. Vorig jaar had ik de eerste echo met ruim 8 wkn (pas). En ik ben het helemaal eens met je laatste opmerking! Het geeft gewoon goede hoop zo. Op naar volledig roze!

@Nienid wat spannend... Of je bent zwanger of het kan bijna niet kloppen dat je eisprong al op CD9 was lijkt me dan of niet..? Laat je het hier weten als je getest hebt?

@Steef hier kreeg mijn vriend gewoon een potje en een formulier mee en we mochten zelf kiezen wanneer we het kwamen inleveren, hebben het inderdaad ook even goed gepland. Uitslag duurde geloof ik maar een paar dagen, max een week.

@Iedereen met witte testen en ongesteldheid, een hele dikke knuffel en veel liefde! Ik voel jullie verdriet... :(

Voor de dames die bang zijn om met hun omgeving te delen dat ze al langer bezig zijn. Mijn ervaringen zijn eigenlijk alleen maar positief. En als er een mindere opmerking komt dan weet ik dat het goed bedoeld is en probeer ik uit te leggen waarom dat pijn doet en dat creëert alleen maar begrip. Ik haalde er in ieder geval heel veel steun uit! Zowel bij familie als vrienden, dus denk er toch nog eens over na zou ik zeggen...

@hier, ik kijk echt vol verwachting uit naar a.s. maandag, het komt gelukkig steeds dichterbij. Heb zeer gevoelige borsten, niet tepels maar echt borsten, vaak krampjes in mijn baarmoeder en sinds een paar dagen ook met vlagen zo'n misselijkheidsgevoel maar nog niet hoeven spugen o.i.d. over all mag ik dus niet klagen! Van het weekend hebben we het nieuws aan onze families verteld en dat was super fijn!

19. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Heel verhaal getypt en toen alles weg ;). Ik ga het gewoon opnieuw proberen.

Nooortje, nee voor mij ook geen alcohol in de wachtweken, maar daarvoor ook niet meer. Alleen weekend na menstruatie. Nu ik in de mmm zit wil ik echt er alles aan doen, maar van het weekend als ik ongi word dan ga ik weer voor goud. Wanneer moet is jouw NOD?

Nienid, wat vreemd. Je zou zeggen dat je of een positieve test moet hebben of ongesteld moet zijn geworden? Zou de gyn zich vergist hebben? Als ik jou was zou ik eventjes bellen, want is toch erg vreemd. Succes in ieder geval.

Steef85, nee ik ga niet eerder testen. Ik vind de witte testen zo killing en dan duurt het wachten op menstruatie zo lang. Test jij wel voor je NOD? Ik heb het wel eens gedaan hoor, maar word altijd zo verdrietig. Zie dat je man vandaag zijn eerste afspraak heeft bij HA, spannend. Je man mag dan afspraak maken bij het ziekenhuis en dan mag hij op een bepaald tijdstip met zijn productie komen. Wij gaan naar een kliniek dus wij hadden dezelfde dag nog de uitslag. Hoe dat in een ziekenhuis werkt weet ik niet.

@Babydream jeetje het is allemaal wat. Dikke knuffel!

@Manaolana, wat leuk! Heb je het gewoon verteld of nog op een andere manier of zo?

20. Baby dream

Nou meiden ik ga de komende tijd weer even wat minderen met zp, sorry. Het zit me echt tot hier. Ik wil het nu dus allemaal even gaan loslaten. Het liefst pleur ik alle testjes en pilletjes in de container en stop ik er mee.

Update; Mijn gevoel had het dus zoals gewoonlijk weer bij het rechte eind. Ik heb net een follikelmeting gekregen omdat mijn gevoel zei dat alles plat lag. En ja hoor het is om te janken. Zit nu op dag 18 en beide eierstokken zijn gewoon nog in de ruststand 😭 Alle follikels zijn nog klein, terwijl er normaal echt wel al wat aan het groeien is. Voelde de tranen al opkomen en toen zei de assistente tegen me 'volgens mij wordt je hier heel onrustig van'.. en hoppa daar zat ik te janken op de stoel in mijn blote kont met mn benen wijd. Oh echt wat wordt ik hier moedeloos van. Gewoon nog helemaaal geen eisprong in zicht. Wel zagen ze een grijs ding bij mn eierstok en dat willen ze aan de gyn laten zien. Een assistente dacht aan een oud bloedinkje van een oude eisprong wat niet helemaal goed is gegaan. Ik moet maandag terugkomen en dan gaan ze ook een afspraak plannen met de gyn. Denk en hoop dat ik toch vanaf volgende cyclus medicatie kan krijgen om de follikelgroei te stimuleren en de eisprong te vervroegen. Dit is gewoon niet leuk meer. Eerst ontiegelijk lang op je ei wachten en daarna nog lange tijd Utrogestan nemen om lf flink te verlengen... krijg nu wel een mega lange cyclus en trek het niet meer 😭

Ik trek me dus even terug.. Mijn lichaam laat me gewoon totaal in de steek. Haat het zo!! kom wel regelmatig spieken. Succes meiden!😘

Deel Deze Pagina