NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Baby dream, jeetje ik snap helemaal dat je je helemaal niet fijn voelt hierbij. Wel prettig dat je maandag mag terugkomen, ze nemen je wel serieus en gaan ermee aan de slag. Probeer dit weekend vragen die je hebt op te schrijven, zodat je deze kan stellen.

Hier heb ik ook al 2 dagen down dagen :(. Het wachten duurt allemaal zo ontzettend lang. Soms breekt je dat een beetje op.

Sterkte!!

2. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Ik heb bewust even afstand genomen van dit forum. Ik was er teveel mee bezig en genoot niet meer van de dingen om mij heen.
    En zeker na ongesteldheid was ik ook ff depri.

Ik ben uiteindelijk de nacht van woensdag op donderdag ongesteld geworden. Dus een hele dag in zenuwen gezeten of ik ongesteld zou worden.
    Uitslag bloedonderzoek was prima. Geen chamydia, pogesteron was goed. Alleen prolatine was verhoogd. Die kon door zwangerschap, stress of gezwel bij hypofyse komen, kan door medicatie opgelost worden, dus niet echt verontrustende dingen uitgekomen.
    Manlief heeft 2 pogingen gedaan om iets in te leveren, niet gelukt helaas. En hij geeft zichzelf nu daar enorm de schuld van. Vandaar dat we ook proberen te genieten van wat we wel hebben op het moment. Zelfs ff vakantie geboekt op korte termijn om er even tussenuit te zijn en samen te genieten zonder alle poespas.

Morgen hebben we onderzoek of er überhaupt sperma in mij zit na seks. Dus vanavond ff gezellig maken. Mocht dit niet zo zijn dan krijgen we waarschijnlijk een doorverwijzing naar een fertiliteitsclinic. En dan wordt het sowieso ivf traject als ze bij manlief via tese/mesa/pesa zaadcellen kunnen weghalen.

Dus het wordt nog een traject op zich...

Ik heb 2 vriendinnen en 2 collega's en de directeur verteld van onze kinderwens. Het is fijn om in je omgeving mensen tehebben die ervan weten. Kijk niet de hele wereld hoeft het te weten, maar het prettig om er wel met mensen over te hebben en gewoon je zorgen, frustratie en ongemakkelijkheden te kunnen delen.
    Familie weet er niet van, omdat door omstandigheden hun niet extra zorgen wil geven en alleen het positieve nieuws wil gunnen. Mocht het zo zijn dat we traject ingaan met alles erop en eraan dan overwegen we het om het wel te vertellen. Die hormonen zijn niet niets namelijk.

Ik heb alles gelezen en wil alle dames een dikke knuffel geven voor alle mooie en ook moeilijke momenten!! En heel begrijpelijk dat je afstand doet van het forum om welke redenen dan ook.

MvB: gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn dat het gelukt is en nu hopen dat alles blijft zitten. En voor nu lekker genieten!

3. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    ♡ Kinderwens Agenda ♡

Nienid–26 jaar–1e Kindje (1 stiefdochter)
    Ronde: 28 NOD:
    MMM: Ja
    Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag
    Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject

MvB83-33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 13 (ZWANGER)
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: 23-3 >intake en 1e echo

manaolana–30 jaar–1e Kindje
    Ronde: 18 (ZWANGER)
    Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn

Aanne88–25 jaar–1e Kindje
    Ronde: 15 NOD: 4 maart
    Eerstvolgende Afspraak: 03-04 bloeduitslag (progesteron)

Steef85–32 jaar–1e Kindje
    Ronde: 12 NOD: half maart
    MMM: Ja (beginstadium onderzoeken)
    Eerstvolgende Afspraak:
    2-3 > Afspraak HA vriendlief voor zaadonderzoek
    3-3 > bloeduitslag (Chlamydia)

suzies-33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 25 NOD: rond 18 maart
    Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie

SuperEendje-29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 14NOD: ?
    Eerstvolgende Afspraak:
    03-03-2017 > uitslag 2e bloedonderzoek en onderzoek
    27-03-2017 > manlief 2e afspraak Uroloog

Poolvos-28 jaar–1e Kindje
    Ronde: 16 (ZWANGER)
    Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ?

Livoli-28 jaar–1e Kindje
    Ronde: 11 (5e na MK) NOD:
    MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen
    Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact

Frummels-29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 24 NOD:
    Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie

Baby dream - 2e Kindje
    Ronde: 13 NOD: nog even datumloos; ei afwachten
    Hormonen: Ja > Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: Half jaar proberen met utro (t/m juni 2017)
    Bij geen zwangerschap weer terug naar de gyn

Nooortje–31 jaar–1e Kindje
    Ronde: 17 NOD:28-02-2017
    Hormonen: Ja, clomid 50
    Eerstvolgende Afspraak: bloed prikken; progesteron. Maandag 20-2.

Zaza258–33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari
    Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer.

Loeselein –29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 17 NOD: 6 maart
    MMM: Ja, IUI
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon 50 + Pregnyl 5000
    Eerstvolgende Afspraak: uitgangsecho voor start IUI 1 (poging 2)

♡ZWANGER♡: 3 uit 14

Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Tompoucen laten maken bij de Hema :D zie foto hieronder... was erg leuk!!

@Baby dream. Ik ben eind vorig jaar met een psycholoog gaan praten over het hele zwanger worden en alle emoties en onzekerheden er omheen. Het heeft mij ontzettend geholpen. Wellicht iets om te overwegen? Als je meer info wilt mag je me er ook over PB-en hoor. Sterkte in ieder geval!!

@SuperEendje wat heftig allemaal meid. Ik hoop echt voor jullie dat uit het onderzoek blijkt dat er wel zaadcellen in jou zijn na de seks! Hoe lang na de daadwerkelijke seks kunnen ze zo'n onderzoek nog doen?

5. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    @manaolana: wat een gave aankondiging!! En heel erg origineel!

Ze zei dat we de avond ervoor moesten vrijen en dan kon zij wel iets zien ofzo in het lab. Dus ik neem aan dat het niet op een uurtje aan komt... maar het gaat erom dat er iets zit, levend of niet.
    Maar we gaan er vanuit dat er niets zit en dus doorverwijzing krijgen, dus dan kan het altijd meevallen.

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Waanzinnig leuk!! Dat kan ik misschien doen voor ons bezoek aan nederland met pasen! :)

7. manaolana

Hihi ja we hadden ze veel mogelijk mensen tegelijk de tompouce gegeven en het was echt pricesless om te zien hoe het kwartje bij iedereen viel :D. Ze hadden het ook helemaal niet verwacht op dit moment omdat we natuurlijk net gestart waren in het ziekenhuis.

Goed om te weten. Je moet ze 2 werkdagen van te voren bestellen en kunt ze dan direct ophalen op de gewenste dag. Kosten 7,50 per zes en dat was het dubbel en dwars waard!

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw

Perfect! Ik was meteen om toen ik het zag! Zo gaaf!

9. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Spannend duurt nog even supereendje.

Wauw super leuk en lekker!!

10. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Even snel een berichtje. Is weer veel gekletst hier, wou beginnen met lezen en reageren maar toen besloten om het vanavond wat langer gezellig te maken :p Morgen zal ik alles even lezen en reageren.
    Vandaag naar HA van vriendlief geweest en verwijsbriefje voor zaadonderzoek gekregen. Meteen gebeld naar ZH en afspraak gemaakt voor 15 maart (paar dagen eerder moet mijn ei toch echt uiterlijk wel geweest zijn). Ook vandaag gebeld naar ZH voor afspraak bij gyn. Onze gegevens doorgegeven en krijgen dan binnenkort vragenlijst doorgemaild. Als we deze hebben teruggestuurd mogen we weer bellen voor afspraak bij gyn.

11. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    @ Steef85 Fijn dat er al vanalles in gang is gezet en super dat je je daar goed bij voelt. En ondertussen blijf je gewoon lekker proberen, wie weet lukt het bij jou ook gewoon alsnog spontaan!

@ manaloana Superrr leuke manier om te vertellen dat je zwanger bent zeg! Lijkt me een geweldig moment.

Wij hebben besloten om het pas te doen na de eerste echo. Maar dat duurt dus nog drie weken, aarghh (ben nu bijna 5 weken)... Wel veel mensen weten dat we in het zkh bezig waren, dus ben nu volop aan het liegen dat ik volgende week een HSG heb, haha. Vrij onhandig.

@ SuperEendje Snap dat je afstand hebt genomen. Het is nooit goed als je er te veel mee bezig bent! Heel goed dat jullie samen even weggaan, lekker van genieten hoor. Benieuwd wat er uit het onderzoek komt vandaag!

Ik vond het ook fijn om het wel aan wat mensen te vertellen. Natuurlijk weet je partner het, maar met vriendinnen is toch anders heb ik gemerkt. Kreeg ook alleen maar hele lieve, positieve reacties!

@ Aannee88 Sterkte met de down-dagen!! Vandaag uitslag van je bloed toch? Ik duim! En morgen NOD? Is er goede hoop dat het is gelukt?

@ Loeselein Fijn om wat van je te lezen! Begrijpelijk natuurlijk ook voor jou dat je afstand hebt genomen. De zin 'je moet het gewoon even loslaten, niet zo druk over maken' is echt de dooddoener van de eeuw. Dat kán gewoon niet! Dikke knuffel, ik hoop dat jullie snel weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen.

Ik weet niet of een echo met ruim 7,5 week vroeg is, onze praktijk doet het in ieder geval met 8 en 12 weken, en het kwam qua agenda's uit dat het nu ietsjes vroeger is. Ik vind het allang best, hoe sneller hoe beter!

@ Nienid Wat heerlijk dat je laatste werkdag in zicht is en je vol goede moed aan een nieuwe baan kunt beginnen. Lekker dat je tussendoor nog even op vakantie gaat! Waar ga je heen? En wat vaag dat je maar niet ongesteld wordt joh… Die 'tussenperiode' is altijd al zo vervelend en onzeker, laat staan als ie zo lang duurt. Denk wel goed dat je even de HA belt! En ondertussen blijf ik duimen voor je.

@ Baby dream Ik vind het zooo k*t voor je dat die eisprong niet lekker gaat. Daar begint het allemaal mee natuurlijk. Wel heel goed inderdaad dat ze je serieus nemen en je maandag mag terugkomen. Zou er zeker op aandringen dat je die medicatie kunt krijgen! Dikke knuffel in ieder geval!

Hier gaat alles nog oké. Heb wel heel gevoelige borsten en vlagen misselijkheid. Nog niet overgegeven gelukkig, want daar ben ik dus heel bang voor. Handig hè… NOT. Het gaat tot nu toe weg met kopjes thee, water en droge crackertjes. Hopelijk blijft dat zo!

12. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag geweest bij gyn. Mijn bloed was voor de 2e keer goed. Alles werkt en doet het goed. Ook slijm e.d. was in orde.
    Zaad is er niet gevonden in mijn van vriendlief. Wat we al verwacht hadden. Dus we hebben een doorverwijzing gekregen voor een fertiliteitsclinic.
    Het wordt dus nu orienteren op welke clinic we willen gaan en dan daar afspraken maken. Dus als iemand tips heeft, hoor ik het graag.

13. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Steef85, spannend. Hopelijk ontvang je de vragenlijst snel, dan kun je een afspraak inplannen. Spannend 15 maart. Hoe vind je vriend het?

MvB83, lief je berichtje. Ik word gebeld na half 5 en of het gelukt is.. ik weet het niet zo goed. Ga in ieder geval niet testen vandaag of morgenvroeg.

SuperEendje, wij zijn erg tevreden over Nij Geertgen in Elsendorp.

14. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    ♡ Kinderwens Agenda ♡[/SIZE][/COLOR][/B]

Nienid–26 jaar–1e Kindje (1 stiefdochter)
    Ronde: 28 NOD:
    Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag
    Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject

MvB83-33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 13 (ZWANGER)
    Eerstvolgende Afspraak: 23-3 >intake en 1e echo

manaolana–30 jaar–1e Kindje
    Ronde: 18 (ZWANGER)
    Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn

Aanne88–25 jaar–1e Kindje
    Ronde: 15 NOD: 4 maart
    Eerstvolgende Afspraak: 03-04 bloeduitslag (progesteron)

Steef85–32 jaar–1e Kindje
    Ronde: 12 NOD: half maart
    Eerstvolgende Afspraak:
    2-3 > Afspraak HA vriendlief voor zaadonderzoek
    3-3 > bloeduitslag (Chlamydia)

suzies-33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 25 NOD: rond 18 maart
    Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie

SuperEendje-29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 14NOD: ?
    Eerstvolgende Afspraak:
    03-03-2017 > uitslag 2e bloedonderzoek en onderzoek
    27-03-2017 > manlief 2e afspraak Uroloog

Poolvos-28 jaar–1e Kindje
    Ronde: 16 (ZWANGER)
    Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ?

Livoli-28 jaar–1e Kindje
    Ronde: 11 (5e na MK) NOD:
    MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen
    Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact

Frummels-29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 24 NOD:
    Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie

Baby dream - 2e Kindje
    Ronde: 13 NOD: nog even datumloos; ei afwachten
    Hormonen: Ja > Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: Half jaar proberen met utro (t/m juni 2017)
    Bij geen zwangerschap weer terug naar de gyn

Nooortje–31 jaar–1e Kindje
    Ronde: 18 NOD:30-03-2017
    Hormonen: Ja, clomid 50
    Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03.

Zaza258–33 jaar–1e Kindje
    Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari
    Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer.

Loeselein –29 jaar–1e Kindje
    Ronde: 17 NOD: 6 maart
    MMM: Ja, IUI
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon 50 + Pregnyl 5000
    Eerstvolgende Afspraak: uitgangsecho voor start IUI 1 (poging 2)

♡ZWANGER♡: 3 uit 14

Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.[/QUOTE]

15. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Zo.. eindelijk weekend en tijd om alles even goed te lezen en hierop te reageren. Ik ben inmiddels ongesteld geworden (woensdag al eigenlijk) en ook weer begonnen met clomid. Het goede nieuws is dat mijn cyclus nog nooit zo kort is geweest!

@Manaolana: wat een super leuke manier om je zwangerschap aan te kondigen, die ga ik onthouden!!
    @MvB83: kan ik me voorstellen dat je nog even wacht. Lastig lijkt me dat, moet je ineens gaan liegen. Nouja, dat kan er ook nog wel even bij :) Wel geruststellend al die klachtjes lijkt me? Nu maar hopen dat de slappe thee en droge crackers je blijven helpen..!
    @Poolvos: hebben jullie het wel al aan mensen verteld? Lijkt me bijzonder als jullie vanuit het buitenland komen met dit nieuws.
    @Babydream: wat ontzettend klote voor je. Zo zie je maar weer, je kent je eigen lichaam het beste. Gadverdarrie... Snap heel goed dat je er helemaal gek van wordt. Hoe is het met je?
    @Steef85: fijn dat het goed voelt! Hopelijk is het helemaal niet meer nodig en als wel, dan is er al een en ander in gang gezet.
    @Nienid: jemig, wat een helse wachtweken.. Hoelang kan het duren zeg, pffff...
    @Supereendje: hoe is het met jullie? Lijkt me heftig nieuws ook al hadden jullie het verwacht. Ik merkte dat toen ik eenmaal echt pillen moest gaan slikken ik er heel verdrietig van werd, toen was het echt zo.
    @Loeselein: dat is balen zeg die pijn.. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt zodat jullie verder kunnen. Snap goed dat je die afstand pakt, vooral doen wat goed voelt.
    @Annee85:spannend zeg zo op de vrijdagmiddag. Ben benieuwd! Mijn duimen draaien voor je :)!

Ik ga de komende dagen ook mijn zinnen verzetten. Ben even wat minder hier te vinden en ga proberen mezelf opladen voor deze nieuwe ronde.!

16. manaolana

Wij hebben het ook alleen nog maar aan ouders, broers en zussen verteld hoor! De rest van de wereld denkt dat ik maandag gewoon mijn HSG heb ;). Wel makkelijk ook. Had daarvoor al vrij gevraagd op het werk (waar ze op de hoogte zijn van ons traject) dus dat kon mooi blijven staan voor de echo :p. Maandag komt Moeders voor Moeders trouwens ook langs! Ga je daar ook aan meedoen?

Slokjes cola (niet te veel uiteraard) en verse gemberthee schijnen ook te helpen tegen misselijkheid.

@alle andere meiden. Vinden jullie het vervelend als het in dit topic over zwangerschapzaken gaat? Dat zou ik kunnen begrijpen namelijk en als dat zo is wil ik dat respecten en dan doe ik het niet meer! Liefde en babydust voor jullie in ieder geval!

17. manaolana

Ow SuperEendje ik had over jouw bericht heen gelezen... wat super heftig. Mijn hart breekt echt voor jullie. Ik heb helaas geen verstand van de klinieken dus daar kan ik jullie niet mee helpen. Heel veel sterkte 💚!

18. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Baby dream wat ontzettend heftig en begrijpelijk dat je even mindert op ZP. Dikke knuffel meid!

@manaolana thanks voor de peptalk, ik zal er eens goed over nadenken of en aan wie ik het zou vertellen als het over een tijdje nog niet gelukt is. Wat ontzettend leuk die tompoucen! Wat goed dat je mee gaat doen met MvM! Ik heb er eigenlijk nog niet gemerkt dat ik het vervelend vind dat jullie het over zwangerschapszaken hebben. Ik denk er nu pas over na dus dan zal ik het wel goed vinden. Ik denk dat dat ook komt omdat het mij hoop geeft. Jullie waren langer bezig dan ik nu ben dus er is nog volop hoop voor ons. Maar ik snap je vraag goed, kan me ook wel voorstellen dat er misschien meiden zijn die het niet prettig vinden er zijn hier meiden die nog langer bezig zijn.

@Aanne ik test ook niet voor NOD. Je had het over testdrang dus ik dacht mss wil je eerder testen. Hoe was je bloeduitslag? Ik duim voor je! Mijn vriend (maar ik ook) vindt het wel spannend dat zaadonderzoek.

@SuperEendje ondanks dat jullie er al vanuit gingen zal het toch ook wel echt een schok zijn geweest. Hoe gaat het met jullie nu jullie? Ik weet ook niet welke fertiliteitsklinieken goed zijn. Hele dikke knuffel! Wel fijn dat jullie lekker vakantie hebben geboekt.

@Poolvos ik ben het even kwijt en het staat niet in de lijst maar wanneer heb je echo?

@MvB lijkt me lastig om te liegen zeker omdat je super leuk nieuws hebt en iedereen denkt dat je HSG krijgt. Maar het is voor een goed doel!

@nooortje kl*te dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je cyclus korter was. Hopelijk kun je weer goed opladen voor de nieuwe ronde!

@Nienid hoe gaat het nu? Heb je nog gebeld of getest?

@Suzies hoe gaat het met jou? 18 maart NOD en half maart beginnen met IUI. Ik ben het even kwijt. Ik denk dat je 18 maart NOD hebt en als het dan niet raak is dat jullie daarna beginnen met IUI?

@Livoli en Zaza hoe gaat het met jullie?

@hier, we hebben de vragenlijst ontvangen, van het weekend even rustig samen invullen en dan maandag bellen voor afspraak. Ik heb vandaag ook gebeld voor bloeduitslag en die was goed! Niets van Chlamydia gevonden, had ook niet verwacht dat ze wel iets zouden vinden maar nu weten we het zeker.

19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @supereendje jeetje meid! Wat verschrikkelijk is het ook allemaal! Ik hoop dat jullie een goede kliniek vinden en snel de hulp krijgen die nodig is. We zullen niet té optimistisch zijn en zeggen dat deze lijst volgende maand roze is, maar hé.. volgend jaar moet toch kunnen! Ik blijf in ieder geval voor iedereen heel hard duimen en niet het minst voor jullie <3

Wij hebben het nog (bijna) niemand verteld. Komende week hoor ik wanneer de echo is, maar dat zal niet voor eind maart zijn. In week 11-13 is normaal, gecombineerd met nekplooi. We gaan met pasen naar NL en willen het nieuws dan persoonlijk brengen :)
    Ik voel me intussen ook beter, dankzij medicijnen. Flinke braakneigingen sochtends, maar niet meer dan 3-4x echt overgegeven. Dat voelt overigens sochtends op lege maag ook helemaal niet zo erg... 1x na het eten savonds gehad en dat ik verschrikkelijk -zoals we allemaal wel ooit hebben gehad met buikgriep-. Hopelijk is de misselijkheid snel helemaal weg, al is het intussen echt al veel dragelijker. Zelfs werken is weer gewoon leuk :)

20. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Meiden even snel een berichtje van mij. De progesteron waarde was 36 dus goed. Fijn om te horen!

Ik vind het harstikke leuk om te horen hoe het gaat met de meiden die zwanger zijn. Mij geeft het hoop! Dus ben benieuwd naar jullie verhalen over de zwangerschap...

Deel Deze Pagina