Ik vind hem ook nog vrij donker, al kan je slijm en buikpijn ook kort na de eisprong nog hebben. Hoe was je test vandaag?
Baby dream wat heb jij een gekke situatie zeg deze maand... pff om gek en onzeker van te worden. Fijn dat je volgende maand weer gevolgd gaat worden met echo's. Maar hopelijk is dat niet nodig natuurlijk! Loeselein fijn dat je deze keer niet te veel eitjes had. Wanneer is je officiële testdag? Ik zou waarschijnlijk ook bezwijken en eerder gaan testen . Steef ik snap dat je twijfels hebt over je kaartje zeg... Wat zegt RoGi er van, denkt zij dat het kruis nu goed staat? SuperEendje heel veel respect voor hoe je met deze situatie omgaat! Het lijkt mij echt super heftig. Maar tegelijkertijd wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is en dat er een plan van aanpak gemaakt kan worden. Hopelijk snel met resultaat! Noortje dat is inderdaad mega hoog progesteron!! Balen dat je zoveel last hebt van de clomid. Maar ik snap wel dat je toch niet voor prikken kiest als daar zoveel meer bij komt kijken... over je ovulatietest kan ik niet echt iets zinnigs zeggen. MvB ik kan het echt aanraden om je zwangerschap al voor de eerste echo met familie (en als je wilt hele goede vrienden) te delen. Ik heb dat met de BBZ gedaan en nu weer. Als het goed gaat kan iedereen veel langer genieten en als het mis gaat is het heel fijn om direct steun te hebben zonder eerst uit te moeten leggen wat er speelt. Hier helaas nog steeds oud bloedverlies :x. Wel minimaal, soms alleen met afvegen, soms een heel klein beetje in een inlegkruisje en soms zie ik wat vlokjes in de moeders voor moeders kannen zweven. Het is weinig maar helaas eigenlijk wel iedere dag. Ik houd dus echt sterk rekening met het 50/50 scenario en weet dat er nu toch niets is wat ik er aan kan veranderen. Voel me wel nog heel erg zwanger en heb ook echt kwaaltjes. En heb ook geen buikpijn of krampen, maar ja... Ik ben in ieder geval heeeeel blij dat het al weer bijna vrijdag is. Sorry als ik iemand vergeten ben!
manaolana Ik hoop dat je wel kunt genieten van je zwangerschap? Of is het het toch nog vooral de onzekerheid die overheerst? Noortje Ik weet helemaal niets van ovulatie testen helaas. Ik heb er wel een hoop geld aan uitgegeven, maar nog nooit een positieve of wat er in de buurt kwam gehad. Loeselein Fijn dat het is meegevallen zeg. Dat het mooi lenteweer was helpt denk ook wel met de energie. die scores, vertellen ze die of moet je daar na vragen? MvB83 Dankje dat hopen wij natuurlijk ook. Jij nog ruim een week wachten toch voor je eerste echo? SuperEendje Wat ik me eigenlijk afvraag... (sorry als je het al had verteld maar kon het zo nergens terug vinden) Wat is de reden geweest dat jullie dat onderzoek kregen? En hoe hadden jullie het idee dat er geen sperma in jou kwam? Steef85 Bij ons is ons seksleven al een tijd niet meer wat het is geweest hoor. We hebben het ook erg druk met de zaak en zijn vaak moe en hebben geen zin, maar we moeten van dag 9 t/m dag 19 om de dag. Soms hebben zo ontzettend lol dat het eigenlijk niet te doen is. Wij kijken natuurlijk ontzettend uit naar een zwangerschap, maar met stip op nummer 2 staat ook geen moetjes meer. We accepteren nu maar gewoon dat dat genieten wel weer komt. Heel af en toe slaan we ook over, het is gewoon niet anders. Ik weet ook nooit wanneer m'n ei is.
@SuperEendje fijn dat jullie een kliniek in de buurt hebben gevonden. Er wordt toch wel wat vergoed neem ik aan? Of zit de kliniek niet bij jullie verzekering aangesloten? @Nooortje wat raar dat je progesteron zo hoog was. En die ovulatietest lijkt mij positief (nooit ovulatietesten gedaan maar ik zie twee streepjes) @Baby dream fijn dat je geen bijwerkingen van de Utro had! Ja die confrontatie van alle kanten. Op straat, op tv, op internet, in je omgeving. Zo herkenbaar. @Loeselein wat ontzettend spannend eerste IUI! Wat ontzettend fijn dat je je goed voelt en vel energie hebt! @manaolana wat vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt gelukkig overmorgen echo daar ga je hopelijk heerlijk genieten en krijg je super nieuws! RoGi wist het ook niet zeker van mijn ei aangezien ik niet echt een duidelijke stijging heb gehad. Dus afwachten. @Suzies fijn om te horen dat wij niet de enige zijn die er af en toe geen zin in hebben. Vriendlief heeft vanmorgen zaad ingeleverd en a.s. maandag of dinsdag uitslag dus spannend. Mijn ei is deze maand ook een beetje onzeker wanneer hij was. Zelfs in het temptopic zijn ze er niet echt uit Ik ga dus maar uit van zo laat mogelijk dus dan zou mijn NOD a.s. maandag zijn.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-33 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 23-3 >intake en 1e echo ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 12 NOD: 20 maart MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 20-3 of 21-3 > Uitslag zaadonderzoek 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 25 NOD: rond 18 maart MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e Kindje Ronde: 13 NOD: nog even datumloos; ei afwachten MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Half jaar proberen met utro (t/m juni 2017) Bij geen zwangerschap weer terug naar de gyn ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer. ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: 27 maart MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50 en 33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: 1e IUI 13/3 ********************************************** ♡ZWANGER♡: 4 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Hi allemaal, Even een korte update, heb 't momenteel super druk.. Ben vandaag teruggegaan naar de gyn, er groeit toch nog 1 eitje (welliswaar heel langzaam) maar het slijmvlies slinkt. Dus opnieuw bloedgeprikt en vrijdag weer terug. Volgende maand vanaf dag 9 extra echo's. Heel vaag dit.. Arts geeft aan het momenteel niet te weten dus is er tijd nodig om te vergelijken en vooral om af te wachten wat er gaat gebeuren. Ik reageer morgen even op iedereen hoor!! Liefs
@Nooortje Owh wat irritant, ook al zo'n vaag ei! Grrr.. verdomde eieren altijd haha.. vreemd he, de ene keer super duidelijk en andere keer zo vaag.. jij dus ook weer veel echo's volgende ronde. Ik ook, maar laten we hopen dat het voor ons beiden niet nodig is maar dat we al lekker zwanger zijn! @Steef spannend het zaadonderzoek. Altijd even een -hart-in-je-keel momentje.. althans ik vond het rete spannend toen ik de uitslag kreeg. Vriendlief was aan het werk, ik kreeg het te horen in het ziekenhuis dus ik dacht als het slecht is moet ik hem dat gaan vertellen... Gelukkig was alles goed, hopelijk bij jullie ook! @manaolana heel vervelend die onzekerheid... zolang geen helderrood is het meestal niet erg. Succes vrijdag! @suzies en Steef: Wij 'maken' soms ook zin, helemaal in de vruchtbare dagen maar het gaat gelukkig nooit met tegenzin. En het vrijen is toch altijd wel weer fijn als we bezig zijn haha. Maar we hebben het zondag voor het laatst gedaan en sindsdien ook niet meer hoor, we hebben mn ei goed benut (áls die er al was..) en nu staat mijn hoofd er niet naar.
Ohja hier vrij weinig te melden.. stressvolle dagen achter de rug dus geen tijd gehad om op eventuele symptomen te letten. Soms wat lichte menstruatiepijn en thats it. Erg moe... twijfel nog wanneer te testen, volgende week dinsdag of woensdag.. had vorige week dinsdag positieve ovulatietest. Wil liever één keer testen en dan bij een witte testen stoppen met de utro.. dus weet niet wat wijsheid is, miss nog even overleggen met ziekenhuis.
Wat een rare eitjes hier allemaal! Helaas kan ik me daar ook bij aansluiten zaterdag Pregnyl gespoten, maandag inseminatie maar tot op heden volgens mij nog geen eisprong. Geen temperatuur stijging iig. Ook geen zere borsten, wat ik normaal gesproken meteen na mn eisprong heb. Vandaag drukkend gevoel bij mijn eierstokken dus ik heb het gevoel dat de eisprong echt nog niet geweest is en vandaag of morgen komt. Hoewel ik dus fanatiek reageer op een hele lage dosis Puregon, vraag ik me af of ik wel reageer op Pregnyl. Even afwachten dus en hopen op een temp stijging morgen! Al met al maakt het me wel heel onzeker en is het ontzettend frustrerend. Stomme eitjes ook... Kom op dames, de aanhouder wint! @ Suzies: die scores stonden op een papiertje wat klaar lag bij de inseminatie. Mocht het papiertje ook meenemen dus kon het later nog eens rustig doorkijken
Nou inderdaad, die eitjes doen maar waar ze zelf zin in hebben hier. Heel vervelend dat er geen peil op te trekken is! @ Loeselein Ik hoop dat jouw eitje snel springt zodat de inseminatie zin heeft gehad! Wat zegt het ziekenhuis hierover? Binnen hoe veel tijd na inseminatie moet het ei springen (in de ideale situatie)? @ Nooortje Wat vervelend om te horen dat de arts het ook even niet meer weet. Lijkt me dat je je dan al helemaal machteloos voelt. Goed dat ze je volgende cyclus (hoop nog steeds dat die niet nodig is ) wat beter in de gaten gaan houden, hopelijk dan meer duidelijkheid! @ Steef85 Goed dat de eerste testen zijn gedaan. Ik vond het wachten op de uitslag ook het spannendst. Ik duim voor je dat alles goed is! Wie weet krijg je maandag te horen dat het zaad helemaal in orde was en word je niet ongesteld! Dat zou nog eens tof zijn @ manaolana Morgen alweer een echo, yay! Hoop dat het wat van je onzekerheid kan wegnemen en je iets meer kunt genieten. @ suzies Wat onhandig dat je nooit weet wanneer je ei springt. Dat maakt het mikken wel heel lastig! Voor de IUI wordt je cyclus heel goed in de gaten gehouden toch? Zodat ze precies weten wanneer ze moeten insemineren? Hopelijk zet dat zoden aan de dijk voor jullie! Ik heb inmiddels wel aan mijn twee beste vrienden verteld dat ik zwanger ben. Ik had (naast mijn man) gewoon echt mensen nodig met wie ik erover kan praten. En als het mis gaat natuurlijk helemaal Het was zoooo leuk om te doen, hun reacties waren priceless. Ze wisten natuurlijk van onze gang naar het ziekenhuis, dus hadden het totaal niet verwacht. Volgend weekend (na de echo op 23-3 dus) willen we het ouders, broers/zussen en andere beste vrienden gaan vertellen. Ik voel me nog steeds hetzelfde: overdag gaat het prima met regelmatig eten en warme kopjes thee, maar de avonden en nachten vind ik erg pittig vanwege de misselijkheid (ook al heb ik nog niet overgegeven). Mijn extreme angst maakt het allemaal nog een tandje erger en dat is zo niet handig Bah.
Even snel.. ziekenhuis raadde aan ipv volgende week dinsdag, pas vrijdag of zaterdag te testen. Zit dan op cd 40/41. Maar zit dan wel écht zeker twee weken na ei. Ze zei liever paar dagen langer wachten en doorgaan met utro dan te vroeg testen en stoppen. Maargoed krijg dus wel weer lange cyclus nu. Maar ik heb er een hard hoofd in, heb momenteel wel wat pms klachtjes 'voel' gewoon dat ik richting menstruatie ga wordt dan ronde 14 alweer. Mijn hemel.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-33 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 23-3 >intake en 1e echo ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 12 NOD: 20 maart MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 20-3 of 21-3 > Uitslag zaadonderzoek 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 25 NOD: rond 18 maart MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e Kindje Ronde: 13 NOD: 24/25 maart MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Volgende ronde (14) weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer. ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: 27 maart MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50 en 33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: 1e IUI 13/3 ********************************************** ♡ZWANGER♡: 4 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Hier even een snel ego berichtje: alles was goed met de echo 😍! Goed gegroeid en het hartje klopte sterk.
@nooortje wat erg dat de gyn het nu ook even niet weet. Hoe was het vandaag? @Baby dream ja ik vind het ook wel erg spannend de uitslag! Bah die onzekerheid bij jou @Loeselein hoe gaat het met jou? Al een tempstijging ondertussen? Of de gyn al gesproken in de tussentijd? @MvB nog gefeliciteerd met je verjaardag. Zie in je handtekening ineens 34 jaar staan en in de lijst staat nog 33 dus zal niet zo lang geleden geweest zijn En volgende week al eerste echo! Wat leuk dat je het nieuws al met twee vriendinnen hebt gedeeld. @manaolana wat fijn dat de echo goed was! Nu lekker genieten! @hier, woensdagavond voordat ik naar bed ging licht roze bij afvegen en gisterochtend temp flink gedaald dus was er al bang voor en vanmorgen inderdaad ongesteld Welkom ronde 13 :x Ei was een beetje twijfelachtig maar als mijn kruis in FF nou wel klopt heb ik voor de tweede keer (vorige cyclus ook) een LF van 10. Waarom is hij opeens zo kort... Ben nu wel echt aan het aftellen voor de eerste afspraak bij gyn volgende maand.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 23-3 >intake en 1e echo ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: half april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 20-3 of 21-3 > Uitslag zaadonderzoek 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 25 NOD: rond 18 maart MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: half maart beginnen met IUI met stimulatie ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e Kindje Ronde: 13 NOD: 24/25 maart MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Volgende ronde (14) weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: ongeveer 15 februari MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: Hopelijk geen meer > ik zit op het wachbankje. Anders half februari weer. ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: 27 maart MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50 en 33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: 1e IUI 13/3 ********************************************** ♡ZWANGER♡: 4 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Steef wat balen zeg. Dikke knuffel. Oneerlijk soms dat sommigen binnen 2 maanden zwanger zijn en anderen zo lang moeten wachten. Een lf van 10 is nog oké hoor! Maar snap heel goed dat je graag naar de gyn wilt en daar naar uitkijkt. Hier sinds gisteren erg gevoelige rechterborst. Apart. Bij mijn zwangerschappen was dit ook een bekende kwaal; pijnlijke borsten. Voel soms mn baarmoeder en de zijkanten wat steken. Maar ben heus niet zwanger hoor. Heb net gewoon een lekker bakje tiramisu naar binnen gewerkt. Was sinds we bezig zijn altijd super voorzichtig, maar ben er nu wel klaar mee. Ik ga pas echt als zwangere leven als ik daadwerkelijk zwanger ben. Zie nu wel hoe lang het kan duren, zonde als het je leven beïnvloed. Probeer er toch wat losser in te worden en leef verder hartstikke gezond.
Meiden ik ben de laatste tijd wat afwezig geweest door drukte in m'n hoofd excuus. Mijn hysterscopie was niet goed er zat restweefsel van een eerdere miskraam. Hier ben ik gisteren aan geopereerd en er was te zien dat ik ook een afwijkende vorm baarmoeder heb wat een verklaring zou kunnen zijn voor mijn miskramen. Ik mag nu twee maanden niet zwanger worden want ik moet de wond laten helen en dan over 5 weken weer een hysterscopie (een gewone zonder narcose) om te kijken of het mooi geheeld is. Jullie mogen mij daarom vd lijst afhalen. Ik wil er even niet mee bezig zijn, zeker doordat ik nu twee maanden op pauze moet. Ik wens jullie allemaal het allerbeste en zal nog wel meelezen hoe het met jullie gaat. Voor alle zwangeren: gefeliciteerd, wat heerlijk dat het eindelijk gelukt is. Anderen: geef niet op! Tot spreeks en heel veel liefs Frummels
Jeetje Frummels ik heb echt met je te doen meid en je hoeft ook echt niet je excuses aan te bieden dat je afwezig bent geweest de laatste tijd. Heel veel sterkte en knuffels! Ik hoop dat je over 5 weken goed nieuws krijgt dat alles goed geheeld is en dat jullie daarna niet lang meer moeten wachten op meer goed nieuws!
Jeetje Frummels, heel veel sterkte gewenst. Klote zeg Steef, weer een nieuwe ronde in. Hier het eerste bruinverlies gespot, zal dan vanavond of morgen wel doorbreken. Op naar IUI!