Hoi dames, Helaas vanmorgen ongesteld geworden Wel precies op tijd zodat ik morgen nog voor de uitgangsecho kan. Woensdag even lekker op vakantie en de zinnen verzetten. Hoe is het met andere dames? Suzies, hoe gaat het met het prikken? Heb je last van de hormonen of merk je er weinig van?
Dat is wel slecht nieuws Loeselein. Ontzettend klote. Alvast een fijne vakantie, hoop dat je daar lekker kan ontspannen. Prikken gaat prima, ik heb wel elke dag hoofdpijn en wat steken soms in mn buik. Ik ben heel benieuwd naar woensdag.
Erg druk geweest afgelopen week maar dat kwam wel goed uit aangezien ik wachten op ei echt vervelend vind. Zonder het in de gaten te hebben dus alweer CD11. Hopelijk laat het eitje deze maand niet zo lang op zich wachten. MvB, Loeselein en Zaza bedankt voor jullie reacties. Het is echt even afwachten of ik wel of niet ongesteld ben maar zou wel knap zijn als ik wel ongesteld ben aangezien ik 48 uur ongesteld zijn voor mij de afgelopen maanden al lang is O ja ik weet niet meer precies welke dames het waren die hebben gezegd dat ze het fijn vonden om het te delen met andere mensen en dat ik het zou "moeten" overwegen en dat heb ik gedaan. Ik heb het er met een collega over gehad waarvan ik weet dat zij zelf ook in een traject hebben gezeten, dus ik wist dat er veel begrip zou zijn. Heb nu twee korte gesprekjes erover gehad (andere collega's hoeven het nog niet te weten vind ik) maar het voelt echt fijn om het te kunnen delen. Wat ik natuurlijk ook met jullie kan doen maar echt praten is ook echt super fijn. @zaza wat een mooie duidelijke test! Is het al een beetje doorgedrongen? Je hebt jezelf wel al mooi op roze gezet @Aanne wanneer heb jij eigenlijk je eerste echo? @MvB wat fijn dat de echo goed was! @suzies wat naar dat die arts zo vervelend deed over je gewicht. Gelukkig mochten jullie gewoon starten. Fijn dat het prikken mee valt, wel vervelend van de hoofdpijn. Succes woensdag met je FM! @Baby dream wat kl*te weer Stomme witte testen. Fijn dat de ongesteldheid snel doorgebroken is. Heb je vandaag nog een echo laten maken? @Loeselein jij ook al ongesteld Woensdag lekker op vakantie dat is een mooi vooruitzicht! Heel veel plezier! @manaolana wanneer is jouw volgende echo ook alweer? @dames die besloten hebben tijdelijk wat afstand te nemen en toch mee lezen ik denk aan jullie! @allemaal ik zat even naar de lijst te kijken en is het misschien een idee om de zwangere iets aan te passen? Ik kan niet alles onthouden en vind het wel interessant om te weten wie ook alweer hoe zwanger is geworden en wanneer ze uitgerekend zijn. Misschien zoiets van maken: naam ??jaar?e Kindje Ronde: ?? (ZWANGER) MMM: ja, IUI 1 Uitgerekend: ??-??-2017 Eerstvolgende afspraak: ??? Laat maar weten of jullie het iets vinden.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: half april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: nog onbekend MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: Woensdag 29 maart FM ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e Kindje Ronde: 13 NOD: 24/25 maart MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Volgende ronde (14) weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD: 27 maart MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50 en 33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: 1e IUI 13/3 ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: half april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: nog onbekend MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: Woensdag 29 maart FM ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e Kindje Ronde: 13 NOD: 24/25 maart MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Volgende ronde (14) weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 27 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: follikelmeting 3 april ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Korte update: vanmorgen uitgangsecho gehad en er zaten weer 2 kleine cystes, precies even groot als vorige maand. Net bloed geprikt om te kijken of ze hormonen produceren, krijg vanmiddag de uitslag. Misschien toeval, domme pech, of toch iets anders. Even afwachten maar weer...
Nou, het begint een klein beetje. Ik ben echt super blij, maar had me niet gerealiseerd dat je ook hiervan erg onzeker wordt. Die hele mmm schaadt toch een beetje het vertrouwen in je lichaam, en dat zet nu door: zou het wel allemaal goed gaan? Het is nog zó pril. Ik heb wel maar de stoute schoenen aangetrokken en mezelf op roze gezet en ook Moeders voor Moeders gecontacteerd. Ik hoop niet dat ik het daarmee jinx, maar goed. Ik moet toch iets aan m'n zelfvertrouwen doen Loeselein: wat een gedoe weer. En al dat wachten... Zo frustrerend. Hopelijk kun je wel gewoon door deze ronde. Cystes hoeven een behandeling lang niet altijd in de weg te staan. Ik ga duimen!
Dag lieve dames!! Ik ben er een tijdje niet geweest en er is heel veel geschreven. Ik hoop dat ik -nu ik eindelijk weer wat beter ben- weer lekker kan meelezen de komende tijd. De ups en downs meevolgen om vervolgens de hele lijst roze te zien kleuren is natuurlijk het doel! Hier vandaag de echo gehad. Precies 13 weken en uitgerekend begin oktober. Alles was goed en de combinatietest gaf ook laagst mogelijke risico (1:20.000). Zo heerlijk. We moeten er nu toch echt aan gaan geloven en gaan het iedereen nu ook vertellen. De baby was dwars en wilde niet op de foto. Ook de plooi meten duurde lang.. ...met als voordeel dat we bijna een heel uur van de beeb hebben mogen genieten Natuurlijk wel een fototje gekregen: Tot heeeel snel weer! 😘
Poolvos wat een mooi plaatje Vanochtend geweest voor fm. Rechts een eitje van 12mm en de linker eierstok kon hij niet in beeld brengen. Nog nooit eerder gehad. Ik moet nu doorgaan met spuiten en vrijdag weer fm.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: half april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: nog onbekend MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: vrijdag 31 maart 2e FM ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e Kindje Ronde: 13 NOD: 24/25 maart MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Volgende ronde (14) weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 27 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: follikelmeting 3 april ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.[/QUOTE]
Dank! Gek hè, dat het opeens niet lukt om het in beeld te brengen. Was bij mij ook toen ik 2jr geleden bij de miskraam een echo kreeg. Maar een week later juist makkelijk. Zo bizar. Wanneer verwacht je je ei?
Spannend! Hoe gaat het spuiten? Valt het mee of tegen? Merk je er verder veel van in je lijf? Haha, oeps. Het lijkt wel een kruisverhoor. Als ik te nieuwsgierig ben gewoon zeggen Hopelijk gaat het goed en komt je ei er snel aan!
Poolvos het spuiten gaat prima, geen problemen mee. Mijn vriend doet het meestal en soms ikzelf. Verder merk ik niet veel aan m'n lijf. Ik heb wel hoofdpijn ervan. Ik had afgelopen week wel wat steken links maar hij kon gisteren mij linker eileider niet in beeld brengen. Verder is het vooral psychisch Ik vind het allemaal wel zwaar worden, dit traject. Maar ik kan niet goed uitleggen wat dat dan is....
Fijn dat het spuiten meevalt. Hopelijk is de hoofdpijn ook wel dragelijk. Goed dat je verder in ieder geval niet teveel last hebt van de hormonen zelf. Ik snap heel goed dat het traject je zwaar valt. Voor ik nu weer zwanger werd had ik het ook echt zwaar en zat er soms flink doorheen. Dat zwanger worden klinkt zo vanzelfsprekend; maar opeens blijkt het dat toch niet. Ondertussen lijkt "iedereen" maar gewoon zo even zwanger te worden. Ik vond dat echt lastig en dat was nog zonder de onderzoeken en behandelingen die vele van jullie (hebben) doorstaan. Gelukkig lezen we hier óók regelmatig verhalen van dames die daarmee zwanger worden; hopelijk geeft dat dan weer een beetje motivering om door te zetten.
Poolvos: wat een mooie echo! Heerlijk om te horen dat alles goed is met de kleine! Het is je van harte gegund! Veel plezier bij het vertellen aan iedereen! Suzies: ik ben blij dat het spuiten meevalt. Maar wat betreft het psychische: het is ook nogal wat waar je mee bezig bent! Probeer wel altijd het doel voor ogen te houden. Dat heeft mij wel geholpen. Het doet mij ook altijd versteld staan hoe die emoties elke maand terugkeren: eerst verslagenheid en zo'n verdriet bij de menstruatie, maar vervolgens herpak je je ontzettend snel weer en gaat dapper naar het ziekenhuis, zet spuiten en ondergaat (in mijn geval) de IUI. Daarna komt het euforische gevoel: zo, als dát nu niet gelukt is! En daarna begint de onzekeheid weer... Wat voel ik nu? Had ik dat vorige maand ook? Etc. Maar het feit dat je je elke maand weer herpakt laat zien dat je veel sterker bent dan je ooit voor mogelijk hield! Ik hoop dat dit je een heel klein beetje moed geeft en vergeet niet, je bent echt niet alleen!
@Loeselein wat was de uitslag van het bloedprikken? @Zaza wat goed dat je je hebt aangemeld voor MvM! @Poolvos wat een mooie echo! Jullie gingen het met Pasen in Nederland vertellen toch? @suzies hoe was je FM vandaag? Konden ze je linker eierstok nu wel weer in beeld brengen? Ok ik heb denk ik nog iets ergers gevonden om wakker te worden na een droom. Ik heb al vaker gedroomd dat ik zwanger ben of net een baby heb en dan wordt ik wakker en bam niets van waar. Terug in de werkelijkheid. Maar nu heb ik gedroomd dat ik nieuws kreeg dat ik nooit kinderen zal krijgen... En dan wordt ik wakker en ben ik niet zwanger en dan begint het te malen in mijn hoofd stel dat dat echt zo is. Nou wil ik dat helemaal niet denken maar die droom voelde zo echt, wordt er gewoon bang van Hopelijk vannacht weer normale dromen.
@steef: heel herkenbaar die dromen. Sommige lijken zo echt dat het moeilijk is om ze los te laten. Ik droomde laatst dat je een inseminatie kon winnen met gratis zaad van een anonieme donor soms is het gelukkig heel duidelijk dat het niet echt is! @poolvos: mooie echo!! Uitslag van het bloed was goed, geen gekke dingen dus kon gewoon starten. Prik nu sinds woensdag nog maar 33 eenheden Puregon. Morgen follikelmeting dus ben benieuwd!
Vrijdag en vandaag fm gehad en morgen nr 4. Ik vraag me eigenlijk af of dit ei nou groeit door de Gonal-f of dat dat niets doet en dit de natuurlijke groei is? Hopelijk morgen genoeg verder gegroeid. Loeselein puregon is hetzelfde toch als gonal? En ja die dromen....