@Loeselein dat is een gekke droom een inseminatie winnen, zulke vreemde dingen heb ik (nog) niet gedroomd Fijn dat de bloeduitslag goed was! Succes morgen met je FM! Laat je morgen even weten hoe het was? @suzies wat heb je veel FM-en is dat normaal als je bezig bent met IUI? Laat je morgen ook even weten hoe het was?
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: half april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: 18 april, 14 dagen na iui MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 4 april iui ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e Kindje Ronde: 13 NOD: 24/25 maart MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Volgende ronde (14) weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 27 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: follikelmeting 3 april ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.[/QUOTE][/QUOTE]
Suzies: Puregon is volgens mij ongrveer hetzelfde als gonal. Ander merk denk ik...? Net FM gehad. Gelukkig had ik bij de uitgangsecho de foto's meegekregen, zo konden we ze mooi vergelijken met nu en was heel duidelijk te zien dat de 2 cysten er nog zitten. Ook 1 eitje van 12 mm. Morgen weer terug voor de volgende fm, kijken wat het doet. Steef: het aantal echo's ligt aan hoe snel je eitjes groeien. Vorige IUI had ik maar 1 follikel meting. Deze ronde worden het er meer. Suzies, hoeveel heb jij er deze ronde al gehad? Vandaag weer?
Nou hehe. Morgenmiddag de eerste iui. Ik weet eigenlijk niet of dat normaal is Steef zoveel fm. Heb je nu inclusief de uitgangsecho 5 gehad. Ik denk dat het eraan ligt hoe het groeit. Dit is natuurlijk ook de eerste keer. Ik hoop natuurlijk niet dat het nog een keer moet maar mss is het de volgende x anders. Loeselein Hoe was het bij jou fm? Babydream Hoe gaat het bij jou? Gebruik je nu Clomid?
Ben ik ook weer even. Ik lees wel steeds mee, maar heb het nogal druk met van alles en nog wat (huis herinrichten, werk, natuurlijk ook met mijn kindje die de nodige aandacht opeist bepaalde fase momenteel) dus ook wel even lekker om er wat minder mee bezig te zijn. Ben ook wel in een dip beland afgelopen week. Gelukkig wel opgeladen van een fijn romantisch weekendje samen met vriendlief. Was wel even fijn, even tijd voor elkaar. Is echt zoooo belangrijk om elkaar aandacht te blijven geven. @Loeselein; wat ontzettend rot dat je ongesteld bent geworden. Hoe was je vakantie? Je FM al gehad zie ik. 2 cystes, wat vervelend. Maar hopelijk groeit het eitje van 12mm mooi door! @Steef; wat fijn dat je je verhaal hebt kunnen delen! Lucht op he? En die dromen...jep ik heb ze ook. Het komt nu ook steeds vaker voor. Dan droom ik over positieve testen enzo. En dan wordt je wakker en bam, terug in de werkelijkheid. Al moet ik zeggen dat ik ze vooral de laatste maanden heb. @suzies; wat spannend zeg, bijna je IUI!! alvast heel veel succes. Deze maand heb ik dus weer cyclus analyse. Heb op cd 3 een echo gehad (bloedbad! ik bloedde echt ontzettend veel door de utrogestan) en moet woensdag weer op dag 12. Bij weer lange cyclus krijg ik volgende maand waarschijnlijk Clomid. Ik probeer mezelf vooral veel af te leiden want ik ben er gewoon ontzettend klaar mee. Als er niks mis is met ons, waarom duurt het dan zo ontzettend lang. Afgelopen week heb ik serieus nagedacht om alles opzij te zetten en zonder medicatie verder te gaan. Alleen we zijn nu al zover gekomen dus vind het zonde om nu te stoppen.... Fijne dag!
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: half april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: 18 april, 14 dagen na iui MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 4 april iui ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e kindje Ronde: 14 NOD: eerst even m'n Paas-ei opzoeken! MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Deze ronde weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid volgende cyclus. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 27 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: follikelmeting 3 april ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Oh spannend Suzies! Eindelijk de eerste IUI! Veel succes morgen! Steef85, het klopt wat Loeselein zegt: soms heb je heel veel FM's en soms maar weinig. Bij m'n eerste twee pogingen had ik al op dag 10 de IUI en heb ik ca. 4 FM's gehad. De laatste IUI was pas op dag 21, toen zag ik de gyn meer dan m'n partner Babydream, fijn om weer even een berichtje van je te krijgen. Ik snap je dilemma wel over het stoppen of juist nu doorgaan. Het kan fijn zijn om even geen medicatie te nemen en het los te laten, maar vraag je wel af of je het ècht los kan laten. Want als je dat toch niet echt kan, kun je misschien beter doorgaan. Ik ben in ieder geval blij dat ik de laatste maand weer braaf heb doorgezet met m'n IUI, want het was raak Maar de keuze is helemaal aan jou, jij bent de enige die de keuze kunt maken. Doe in elk geval wat goed voelt. Veel succes!!
@suzies spannend morgen eerste IUI. Succes en laat je even weten hoe het was? @Loeselein hopelijk groeit je eitje mooi door en vormen die cysten geen problemen. @Baby dream fijn dat je er wat minder mee bezig bent. Heerlijk zo een romantisch weekendje weg! Waarom/waarvoor krijg je de Utrogestan eigenlijk? Succes woensdag met je echo. NOD: eerst even m'n Paas-ei opzoeken! Leuk bedacht!
Hier ook een verschil in frequentie qua FM's. Ligt er ook aan hoe snel alles groeit @Zaza; het is ook lastig. Maar de wens om samen een kindje te krijgen is zo ontzettend groot.. ik heb dan al een kindje maar mijn partner nog niet. Het zou gewoon de kers op de taart zijn, een liefdesbaby Ik wil nog niet opgeven.. maar als ik een onuitstaanbare heks ga worden door de medicatie weet ik niet of ik door wil gaan of niet. Ik ben natuurlijk ook moeder en partner en wil niet dat mn gezin eronder lijdt of iets.. ben van mijn eerste ook gewoon zonder hulpmiddelen zwanger geraakt, ben wel gewoon,vruchtbaar alleen zijn de kansen schijnbaar gewoon iets minder groot. Hoe voel jij je? Met 6 weken begonnen bij mij de kwaaltjes wel te komen spannende tijd! @Steef; utrogestan = progesteron. Dit is een belangrijk hormoon dat zorgt voor een extra zacht bedje voor t eitje. En houdt ook het baarmoeder slijmvlies in stand. Mijn progesteron is nooit zo hoog dus zijn de kansen iets geringer dat ik zwanger raak. Vandaar de utro jij gaat 19 april naar de gyn? Spannend! Ik laat woensdag nog wel even weten wat er uit de FM komt. Ondertussen maken we het regelmatig erg gezellig (puur omdat we zin hebben, want ben toch nog niet vruchtbaar haha) dus missen is eigenlijk onmogelijk. Tot hoors!!
@Baby dream bedankt voor je uitleg. Inderdaad 19 april afspraak. Nog twee weken! Vanmorgen is mijn temp omhoog geschoten, maar laat in de ochtend opeens bloed... Bij het afvegen viel het op en ik kijk in de wc helemaal rood. Niet zoals ongesteldheid maar echt rood. Snel iets op het forum gezet en waarschijnlijk een ovulatiebloeding. Nog nooit van gehoord. Heb zelfs een maandverband in moeten doen maar nu lijkt het gestopt. Was echt gigantisch in de war daardoor. Hopelijk blijft het nu weg en mijn temp hoog, als dat zo is dan zit ik nu dubbel op het wachtbankje. Afwachtend op NOD en wachten op afspraak gyn
Ff snel een reactie; Wat raar Steef. Vandaag iui gehad, 6,5 was de score. dat was prima maar weet niet hoe prima. Mijn vriend heeft zelf de spuit leeg gedrukt.
Wat leuk dat je vriend de spuit leeg mocht drukken! Dan wordt hij er ook echt bij betrokken. Hoe was het verder? Viel het mee of tegen? Wat is dat die waarde 6,5? Of weet je dat niet? Sorry, lijkt wel een kruisverhoor maar ik kan me er maar moeilijk iets bij voorstellen en ben wel erg nieuwsgierig.
Steef het lijkt dan een ovulatie bloeding inderdaad. Al heb ik wel eens een sliertje bloed gehad met slijm tijdens ei maar niet zoveel rood! Het is dus rode afscheiding, of plas je echt rood dus je urine? Je bedoelt echt afscheiding toch? Even snel.. voor mijn doen een goede echo gehad. Links zit een follikel van 12,5 mm en baarmoederslijmvlies is 7mm. Zit nu op dag 12, meestal is alles dan nog rustig maar nu is er dus al iets aan het groeien. Moet zaterdag ochtend terugkomen en dan maakt de gyn zelf een echo. Maak me verder niet zo druk, een vroeg ei zal fijn zijn maar bij een laat ei krijg ik waarschijnlijk toch medicatie. Volgende week wordt ik besproken tijdens een overleg
Baby dream het waren geen sliertjes bloed maar echt rood water in de wc. Op wc papier ook verdunt rood bloed. Geen slijm niets. Ik had nog nooit van ovulatiebloeding gehoord, manaolana kwam er mee aan. Aangezien ik er nu wel vanuit durf te gaan dat mijn eisprong maandag was lijkt het echt wel op dat het een ovulatiebloeding was. Vanuit gaande van een LF van 13 dagen is mijn NOD 16 april. 3 dagen voor afspraak bij gyn. Dus wie weet is het nog raak voor onze afspraak Mocht ik toch ongesteld worden denk ik niet meer ongesteld te zijn aangezien ik meestal de derde dag niet meer ongesteld ben en alleen nog maar spotting zal hebben.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: 16 april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: 18 april, 14 dagen na iui MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 4 april iui ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e kindje Ronde: 14 NOD: eerst even m'n Paas-ei opzoeken! MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Deze ronde weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid volgende cyclus. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 27 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: follikelmeting 3 april ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Wat is het stil hier dames. @suzies hoe gaat het met jou? Moet jij in je de periode van eisprong tot NOD nog testen laten doen (bloedprikken oid) of is het echt twee weken afwachten? @Baby dream hoe was je echo vanmorgen? @Loeselein heb je nog meer FM-en gehad? Hoe zit het met de cysten? En groeit je eitje mooi? @SuperEendje je hebt aangegeven afstand genomen van het forum maar mss lees je nog mee. Ik wil je bij deze alvast veel sterkte/succes wensen met je afspraak dinsdag en als je wil laat je dan even weten hoe het was? @Zaza veel plezier maandag met je echo! Laat je weten hoe het was? Mijn temp nog steeds hoog. Al 5 dagen 37.0. Heb sinds donderdag bruinverlies en vind het maar vies. Daardoor ook geen zin om het gezellig te maken (niet dat het nodig is eitje is al gesprongen maar toch jammer).
@ Steef wat lief dat je het vraagt. Heel vervelend je bruinverlies. Hier vind vriendlief bruin nooit zo erg. Bij jou wel, of vind je t zelf niet prettig? Hier is follikel mooi doorgegroeid. Vanmorgen mega knallers van ovulatietesten. Op de echo vanmorgen was het ei 20mm. Vandaag of morgen eisprong. Donderdagavond laat geklust, vanavond ook maar weer. Duik er het liefst nu meteen bovenop word hier zo nerveus van.. maarja gaat lastig met een kindje..zal toch echt moeten wachten tot hij naar bed gaat. Ik zit nu op cd 15 dus supervroeg voor mijn doen! Heb ook weer utrogestan in huis en kan morgenavond beginnen. Eindelijk een mooie cyclus!