Ahh wat fijn dat je zo'n mooie cyclus hebt deze maand baby dream!! Hopelijk gaat dat ook veel geluk brengen veel plezier vanavond En steef: is bruinverlies voor jou gewoon? Heb je het ook gezellig kunnen maken voor je ei sprong? Ik vind t maar mooie tempen!
Wat super Baby dream een vroeg ei! Ik heb nog niet eerder bruinverlies gehad tussen eisprong en ongesteldheid. Maar die ovulatiebloeding van dinsdag was ook voor de eerste keer. Hier vindt vriendlief bruinverlies ook niet zo heel erg maar ik vind maar niets. Poolvos voor mijn ei en dag van eisprong nog genoeg gezellig gemaakt dus daar kan het niet aan gelegen hebben! Hoe gaat het met jou? Volgende week met Pasen ga je het in Nederland vertellen toch?
Baby dream wat fijn dat je een vroege eisprong hebt! Scheelt weer een stukje wachten en onzekerheid. Steef, bijzonder dat bruin verlies. Heb er geen ervaring mee dus kan er ook niets zinnigs over zeggen, sorry. Hier een drukke week achter de rug. Maandag de 1e FM, dinsdag de 2e en donderdag de 3e. Donderdag was duidelijk te zien dat 1 van de 3 'bollen' het eitje was en de andere 2 cysten. De cysten zijn een klein beetje gegroeid maar niet veel meer dan een mm van maandag tot donderdag. Het eitje was donderdag 19 mm dus s avonds Pregnyl gezet (wat een rot spuit zeg!) en vanmorgen inseminatie gehad. De zaad score was veel minder dan de vorige keer, van een vcm (na opwerking) van 26 miljoen vorige maand naar 8 miljoen vandaag... volgens de verpleegkundige nog steeds ruim voldoende voor IUI, maar toch bijzonder dat het zo veel minder is dan een maand geleden. Als het deze ronde niet raak is gaan we het onze ouders vertellen. We hebben het lang uitgesteld omdat we er niet zo'n ding van wilde maken, dat je dan het stel bent met de fertiliteitsproblemen. Ik zou het heel vervelend vinden als mijn problemen een gespreksonderwerp op een verjaardag zouden zijn bijvoorbeeld. Maar ik merk dat ik de steun ook wel goed kan gebruiken nu. Uiteraard hopen we dat we veel leuker nieuws met ze kunnen delen binnenkort maar eerst de killing wachtweken in. Fijn weekend dames!
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: 16 april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: 18 april, 14 dagen na iui MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 4 april iui ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e kindje Ronde: 14 NOD: eerst even m'n Paas-ei opzoeken! MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Deze ronde weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid volgende cyclus. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 22 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: voorlopig geen - wachtbankje ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
@ Poolvos dankjewel! @ Steef ik kan het me wel voorstellen hoor. Dat je het niks vind. Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Gelukkig is eisprong al geweest. @ Loeselein ik duim voor een mooie positieve test binnenkort! Onze ouders weten het ook al. Wel fijn als steun inderdaad. Je hoeft niks meer te verbergen enzo. Erg prettig. Nou pff ik heb het ff gehuild. Wat is het zwanger worden toch een stressvol iets. Vanmorgen dus de knaller van een ovulatietest en echo met grote follikel. Volgens gyn aspringt ie dus vandaag of morgen. Dus ik was de hele dag al wat onrustig, ik dacht zal je zien dat zoontje niet wilt slapen ofzo. Waren ook dagje weggeweest... en ja hoor meneer was doodmoe maar uitgerekend vandaag niet willen slapen. Ik wilde sowieso vandaag vrijen omdat we gisteren ook niks hadden gedaan. Dus wilde eigenlijk zo snel mogelijk... En dan precies vandaag zit het dan weer tegen en wilt meneer niet slapen. Ik stond echt op kookpunt. Pffff! Gelukkig sliep hij eindelijk en hebben we het erg gezellig kunnen maken. Last van me schouders. Misschien morgen nog en dan mag ik lekker vroeg op het wachtbankje. Fijn weekend!
Oo jee! Ik duim zo voor je dat dit iets goeds betekent! Ik wil je niet blij maken voor niks of false goop geven... maar ik had ook nooit bruinverlies behalve de ronde dat het raak was. Wat leuk dat je het onthouden had. Ja! Vrijdag zullen we het de meeste gaan vertellen Het gaat intussen ook veel beter. Geen medicijnen meer, soms nog misselijk maar niet vergelijkbaar met de eerste maanden. 15 weken alweer vandaag. Echt, als het eenmaal die 12 weken grens voorbij is vliegt de tijd! Haha baby dream! Zul je altijd net zien dat de kleine niet braaf gaat slapen als jij erop aan het wachten bent. Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is en dan maar weer op die verschrikkelijke wachtbank. Ik duim natuurlijk ook voor jou! 😘
Hebben jullie ook een fijn weekend gehad? Ik heb een heerlijk weekend, heerlijk genoten van het weer en kleine klusje in en rond het huis kunnen doen. Temp nog steeds 37.0 begon te twijfelen of m'n thermometer niet kapot is en alleen nog maar 37.0 kan aangeven dus heb vanmiddag even getempt en toen gaf hij 37.2 aan dus hij doet het toch nog @Loeselein had de verpleegkundige nog een verklaring dat er ineens veel minder zaad was? Of eventueel gezegd dat dat vaker voorkomt en volgende maand weer meer kan zijn? Ik hoop voor jullie dat het deze ronde raak is maar mocht het niet zo zijn dat jullie de steun bij jullie ouders kunnen krijgen die jullie graag willen hebben. @Baby dream dat zijn duidelijke testen! Lijkt me erg lastig als je al een kleine hebt maar fijn dat jullie het gisteravond nog gezellig hebben gemaakt! @Poolvos grappig dat jij alleen bruinverlies hebt gehad in de ronde dag je zwanger bleek te zijn. Ik zie het volgende week wel Gek genoeg ben ik al de hele week relaxed. Wachtweken nooit zo erg gevonden maar dit keer echt heel rustig. Misschien komt het wel omdat we een paar dagen na NOD afspraak bij de gyn hebben. Fijn om te horen dat je geen medicijnen meer gebruikt en dat het goed gaat. Veel plezier met het vertellen vrijdag!
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: 16 april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: 18 april, 14 dagen na iui MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 4 april iui ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e kindje Ronde: 14 NOD: testen rond 23 april MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Bellen bij zwangerschap of menstruatie voor nieuwe afspraken ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 18 NOD:30-03-2017 MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel meting 13-03. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 22 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: voorlopig geen - wachtbankje ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.
Hier ook rondom huis wat gerommeld Steef! was gisteren heerlijk weer Nou eisprong is hoogstwaarschijnlijk zaterdag of gisteren geweest. Ook braaf naar de gyn geluisterd en beide dagen gezellig gehad. Vandaag hoeft lijkt me niet meer. Aangezien ik zaterdagochtend vroeg knaltesten had en een follikel van 20mm. Denk dat in de nacht mn piek al begonnen is. Dan moet ie nu toch wel weg zijn dat ei? Morgenochtend heb ik een echo om te checken.
Hi allemaal, Ben er even een tijdje tussenuit gepiept en helemaal weer zen geworden. De spannende tijden breken voor ons allemaal weer aan zo te lezen. Steef85: oe wat spannend! Fijn dat je het van je af kunt zetten en gewoon je ding kunt doen zonder steeds te worden afgeleid. Loeselein: he, dat is gek. Is hij misschien niet zo fit, of ziek geweest de afgelopen weken? Dat heeft direct invloed namelijk. Maar, als een verpleegkundige aangeeft dat het goed is, dan is het gewoon goed! Wat een dappere beslissing om te gaan vertellen van dit traject. Steun is hartstikke belangrijk en kan zoveel goed doen. Al is het alleen maar om je hart te luchten zodat je weer verder kunt. Ik hoop voor je mee.. Babydream: yes, gesprongen dus!! En dat zo mooi vroeg in je cyclus. Heel erg lekker. Hebben ze iets genoemd over hoe het kan dat het steeds zo wisselend is? Ik denk dat vanavond niet nodig is, maar het kan natuurlijk geen kwaad. Gewoon doen wat goed voelt! Mijn duimen draaien hoor Ik heb inmiddels mijn kuur er weer bijna opzitten. Inmiddels nog amper klachten van de clomid, behalve dan opvliegers en vooral s'nachts. Mijn stemming is juist verbeterd, maar dat komt ook doordat alle aankondigingen en geboortes nu wat geland zijn. Ik merk dat ik ook wat mijn weg begin te vinden in het maken van keuze's op basis van een kinderloos leven met andere vrienden. Dat deed me eerder veel pijn, maar het geeft me nu juist energie. Aankomende vrijdag in elk geval de eerste meting weer en deze week gaat mijn man naar de huisarts voor zaadcontrole. Dat is namelijk nooit onderzocht wat we eigenlijk toch wel graag uitgesloten willen zien. Nu blijft het zo'n pieker ding (en er is valt al zoveel te piekeren). Ik ben benieuwd!! Liefs
Nooortje wat fijn dat je nu minder last van bijwerkingen hebt! En spannend het zaadonderzoek! De gyn zei dat de follikels de ene keer sterker kunnen reageren op FSH (follikel stimulerend hormoon) dan de andere keer. Vandaar dat de eisprong zo kan variëren. Dus eigenlijk een kwestie van geluk of ongeluk hoe snel gebeurd of lang het duurt.
Hey meiden, Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik lees nog altijd met jullie mee hoor! En gun jullie allemaal het allerbeste. @ suzies Wat bijzonder dat je man de spuit heeft leeggedrukt. Nu spannende tijden op het wachtbankje of gaat het je wel goed af? @ Steef85 Wat zou het tof zijn als het voor je afspraak bij de gyn toch raak blijkt te zijn! Ik duim voor je! @ Zaza258 Jij vandaag echo? Hoe was het?? @ Baby dream Wat een goede voortekenen heb jij! Dat moet een goed gevoel geven. Mijn duimen draaien ook voor jou! @ Poolvos Jij schiet al lekker op inmiddels! Fijn dat je je wat beter voelt en super leuk dat je het binnenkort aan je familie gaat vertellen. Dat heb ik inmiddels ook gedaan en dat was echt een van de mooiste dingen die ik ooit mocht doen. Geweldig, die blije reacties. @ Loeselein Begrijpelijk dat je het wil delen met geliefden. Je wilt er toch met mensen over kunnen praten als je daar behoefte aan hebt! Maar ondertussen hopen we gewoon dat het niet nodig is en het deze ronde raak is. @ Nooortje Fijn dat je weer helemaal zen bent! Wel apart dat het zaad van jouw man nooit gecheckt is? Bij ons was dat de eerste stap, omdat dat het makkelijkst te controleren is. Inderdaad fijn om dat uit te kunnen sluiten. Hier gaat alles wel goed. Overdag voel ik me nog steeds oké, maar s avonds en soms ook s nachts nog wel misselijk. Gelukkig nog niet gespuugd, wat voor mij als emetofoob erg prettig is, maar de misselijkheid en de angst dat het wel gebeurt zijn ook geen pretje. Hopelijk is het bij een week of 12 over! Ik wacht nu met smart op mijn termijnecho, die heb ik op 24 april. Liefs!
Steef ik moet echt 2 weken wachten. Hoe gaat het bij jou? Poolvos, ik heb wat gemist denk ik maar waar woon je eigenlijk in het buitenland? Loeselein ook alweer je inseminatie gehad. Wat lijkt dat dan snel te gaan bij anderen terwijl je drommelsgoed weet hoe langzaam het allemaal voelt/gaat. Zet je de Pregnyl spuit zelf? Baby dream wat jammer dat het dan nou net niet allemaal gesmeerd loopt als het even moet. Je cyclus is een stuk korter dus, succes morgen bij de echo Noortje heel fijn dat het zaad ook wordt nagekeken. Anders blijft het maar rondspoken lijkt me. Hier gaat het wel aardig. De spanning bouwt zich wel op deze week denk ik. Ik betrap mezelf er steeds op dat ik graag even wil testen. Om te kijken of de pregnyl er nog in zit. Maar dat ga ik niet doen, dat maakt me alleen maar gek denk ik. Maar toch komt het steeds een beetje in me op.
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: 16 april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: 18 april, 14 dagen na iui MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: 4 april iui ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e kindje Ronde: 14 NOD: eerst even m'n Paas-ei opzoeken! MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Deze ronde weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid volgende cyclus. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD:Onbekend; ergens begin mei waarschijnlijk MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel metingen vanaf 14-04-2017. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 22 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: voorlopig geen - wachtbankje ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.[/QUOTE]
♡ Kinderwens Agenda ♡ ********************************************** Nienid26 jaar1e Kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28 NOD: MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: 14-02-2017 > Bespreken verdere IUI > IVF traject ********************************************** MvB83-34 jaar1e Kindje Ronde: 13 (ZWANGER) MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 24-4 > termijnecho en gesprek over NIPT ********************************************** manaolana30 jaar1e Kindje Ronde: 18 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: 06-03 > 1e echo met 5.6 wkn ********************************************** Aanne8825 jaar1e Kindje Ronde: 15 (ZWANGER) MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef8532 jaar1e Kindje Ronde: 13 NOD: 16 april MMM: Ja (beginstadium onderzoeken) Eerstvolgende Afspraak: 19-4 > Eerste afspraak gyn ********************************************** suzies-33 jaar1e Kindje Ronde: 26 NOD: 18 april is 14 dagen na iui MMM: 1e ronde IUI Hormonen: Gonal-F & Pregnyl Eerstvolgende Afspraak: ik hoop geen meer maar ander weer op dag 3 ********************************************** SuperEendje-29 jaar1e Kindje Ronde: 14NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 11-04-2017 > intake fertiliteitsclinic ********************************************** Poolvos-28 jaar1e Kindje Ronde: 16 (ZWANGER) MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: Eerste echo: ? ********************************************** Livoli-28 jaar1e Kindje Ronde: 11 (5e na MK) NOD: MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Frummels-29 jaar1e Kindje Ronde: 24 NOD: MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: 24-02-2017 > hysterscopie ********************************************** Baby dream - 2e kindje Ronde: 14 NOD: eerst even m'n Paas-ei opzoeken! MMM: Ja Hormonen: Ja > Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: Deze ronde weer cyclus analyse gevolgd door gesprek met gyn na eisprong. Bij weer lange cyclus waarschijnlijk starten met Clomid volgende cyclus. ********************************************** Nooortje31 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD:Onbekend; ergens begin mei waarschijnlijk MMM: Ja Hormonen: Ja, clomid 50 Eerstvolgende Afspraak: follikel metingen vanaf 14-04-2017. ********************************************** Zaza25833 jaar1e Kindje Ronde: 19 (zwanger) MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: 10 april zwangerschapsecho ********************************************** Loeselein 29 jaar1e Kindje Ronde: 19 NOD: 22 april MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (33) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: voorlopig geen - wachtbankje ********************************************** ♡ZWANGER♡: 5 uit 14 Als je jezelf wilt toevoegen aan deze lijst > Quote de laatste Agenda, kopieer de laatste persoon en wijzig de gegevens naar jouw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de tekst [ QUOTE ] aan het begin en de tekst [ /QUOTE ] aan het eind weg te halen.[/QUOTE][/QUOTE]
Meiden, jullie hebben een oude lijst gebruikt haha. Ik had mijn nod er opnieuw ingezet en die is nu weg. Maakt verder niet uit, zal hem straks aanpassen. Net echo gehad. Baarmoederslijmvlies mooi dik, zo'n 11mm. Mijn ei is gesprongen, was te zien aan de structuur vd follikel. Alleen nu vult het blaasje zich weer opnieuw met vocht... en is MEGA groot.. echt een joekel. Ze mogen het geen cyste noemen maar dat is het dus eigenlijk wel. Geen idee eigenlijk wat het precies inhoudt maar hopelijk trekt het weg.
@Nooortje fijn weer iets van je te horen en dat je weer helemaal zen bent! Wat raak dat het zaad van je man nooit gecontroleerd is? Wat bedoel je met keuze's op basis van een kinderloos leven met andere vrienden? Dat je nu meer omgaat met vrienden die kinderloos zijn of dat jullie kinderloos zijn en dat je beter kan omgaan met vrienden die wel kinderen hebben? Spannend vrijdag alweer eerste meting, ben benieuwd! @MvB fijn om te horen dat je nog niet gespuugd hebt, hopelijk gaat dat ook niet gebeuren. 24 april is alweer bijna wat gaat het toch snel. Heb je het al aan familie/vrienden verteld? @suzies nog een week geduld en dan hopelijk fantastisch nieuws. Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten. @Baby dream wat fijn dat je baarmoederslijmvlies mooi dik is en het eitje al gesprongen is. Moet je binnenkort weer terug om te kijken of de cyste vanzelf weg gaat? Hier na 7 dagen achter elkaar 37.0 te hebben gemeten vanmorgen 36.9 nog net boven de coverline maar zou het fijn vinden als temp morgen toch weer stijgt
Hey meiden! Even terug van weggeweest. Vandaag afspraak in MCK gehad. Zal as vrijdag uitgebreid verslag van maken en alles bij lezen. Ik heb echt goed afstand genomen namelijk van het hele proces incl. forum. We hebben even de wens aan de kant gezet en genoten van elkaar, het huis e.d. Owja met mijn werk zijn we ook verhuisd naar nieuwe locatie. Wat een moeheid komt er nu allemaal uit.. maar goed vrijdag meer details en ben ik weer op de hoogte van iedereen's situatie. Er is weer een hoop geschreven! liefs!
Hoe gaat het met je temp Steef?? Supereendje heel begrijpelijk. Heel heftig allemaal.. hopelijk hebben jullie een fijn gesprek gehad!! Als ik soms zie hoe snel anderen zwanger raken.. vind het wel moeilijk hoor.. ronde 1 of ronde 4 ofzo... pff waarom hier niet.. ik besefte me van de week ineens dat ik zoals het nu lijkt op zn vroegst een baby zou kunnen krijgen in 2018.. Als ik nu zwanger zal zijn wordt het geloof ik ook januari.. Bizar idee