NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Kan mij niet voorstellen dat je lf daarvan korter wordt, dat heb ik iig nog nooit gehoord en denk niet dat een vrucht zoveel
    kracht heeft. Ik heb de WomanLog app. Ik ben zo fan dat ik nu zelfs de betaalde versie heb waar nog meer opties in zitten (samen gekocht met de Pregnancy app en de baby app van hetzelfde bedrijf).
    Ik gebruik deze samen met FF, omdat ik sommige dingen niet goed kwijt kan in FF.

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    Dames ik ben op het moment ontzettend druk want we zijn bezig met een nieuwe woning waar we maandag moeten laten weten of we het accepteren het spijt me echt dat ik zo afwezig ben kwam even snel spieken en @Frummels je bent zwanger ontzettend gefeliciteerd het is enzo ontzettend gegund!!!!!

Frummels vindt dit leuk.
  3. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook een sorry voor mijn lange afwezigheid. Ik probeer het allemaal wel nog bij te houden hoor!

@Frummels Wauw! Gefeliciteerd, ik ga heel hard hopen en duimen dat dít het kleintje is!

@Loeselein Wat fijn dat je eileiders goed toegankelijk zijn, dat is alweer een zorg minder, toch?

@Baby dream M.b.t. de utro: ik was heel blij toen ik ermee mocht beginnen. Ik had hier op het forum zo'n wonderverhalen gelezen over dames die vrijwel meteen zwanger raakten met utro. Aangezien ik een soort korte LF had (begon al op 7,8 of 9dpo te spotten) dacht ik dat dit dè oplossing zou zijn. Helaas was dat niet het geval, MAAR: het maakte me minder onzeker, omdat ik tenminste een lange LF had. Uiteindelijk is het ook in ronde 5 met utro (ronde 19 in totaal) wel gelukt, dus ik ben het in die zin eens met Frummels.

Alle andere dames: ik lees en duim nog steeds mee. We gaan voor een hele roze lijst!

Hier is trouwens alles goed, maar merk dat de onzekerheid die is voortgekomen uit de MMM nog steeds niet helemaal weg is:$. Ben nu 17 weken, maar ben toch weer opgelucht als de 20-weken echo straks goed blijkt te zijn. Maar beetje bij beetje begin ik er meer in te geloven en meer te genieten :)

4. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

@Zaza258 Leuk dat je er nog steeds bent. Wat gaat het snel, 17 weken. Jullie willen het geslacht nog steeds niet weten? En bedankt voor je Utro verhaaltje. Ik las ook veel wonderverhalen en ik heb het in totaal 3 maanden gebruikt zonder zwangerschap. Maar het deed zn werk wel want werd pas ongesteld als ik ermee stopte. Ik maak gewoon veel meer kans met utro en dat voelt ook goed. Dus ik ga weer vol vertouwen ronde 4 met utro in. Nu alleen mijn ei nog vinden..

5. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik lees ook nog trouw mee hoor! Duim heel hard voor jullie dat het binnenkort raak is. Heb er alle vertrouwen in!!

Lief dat je naar m'n 20 weken-echo vraagt @Steef85. Die heb ik idd woensdag gehad en alles was gelukkig goed. Vond het nog best spannend! Ook even bevestigd gekregen dat het echt een meisje is, dus ben dit weekend maar eens begonnen met (online) shoppen.

Ik voel me verder heel goed, alle misselijkheid is weg (even afkloppen) dus kan alles doen. Ook twee weekjes op vakantie geweest, wat heel lekker was. Nu in één ruk doorwerken tot m'n verlof begin oktober.

Succes met alles allemaal!

6. MvB83

MvB83 Actief lid

16 jan 2017
    198
    28
    28
    NULL
    NULL
    Kinderwens Agenda
    Nienid - 26 jaar - 1e kindje (1 stiefdochter)
    Ronde: 28, NOD: ?
    MMM: Ja
    Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag
    Eerstvolgende Afspraak:
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 16, NOD: 5 juli
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed
    Eerstvolgende Afspraak: 3 juli gesprek gyn
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 14, NOD: ?
    Eerstvolgende Afspraak:
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje
    Ronde: 11 (5e na MK), NOD: ?
    MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen
    Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact
    Baby dream - 2e kindje
    Ronde: 16, NOD: onbekend
    MMM: geen FM's voorlopig, wel medicatie
    Hormonen: ja, Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: rond september/oktober
    Nooortje - 31 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: juni
    MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:21 (4e ronde IUI), NOD: juni
    MMM: Ja, IUI
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250
    Eerstvolgende Afspraak:
    NewMomToBe - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 8, NOD: 16 mei
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50) + Pregnyl 5000
    Eerstvolgende Afspraak:

Brinsa - 24 jaar - 1e kindje
    Ronde: 14, NOD: 13 juli
    MMM: onderzoeken gehad, nog 2 maanden zelf proberen
    Eerstvolgende Afspraak:
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 27, NOD: ?
    MMM: Ja, IUI
    Eerstvolgende Afspraak: 27 juni controle mk en hoe en wanneer nu verder.
    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:

manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 18-7 > controle VK

Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    Eerstvolgende Afspraak:

Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

Frummels - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 29 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 05-03-2018
    MMM: niet echt, alleen medicatie
    Hormonen: Utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: 14 juli eerste echo

ZWANGER: 6 uit 16

Een sterretje om nooit te vergeten.
    Suzies *juni 2017

7. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Frummels ik zie dat je over 2,5 week de eerste echo hebt, wat spannend zeg. Ik blijf voor je duimen!!

Lief inderdaad Steef85 dat je er naar vraagt. Bij ons zag de 20-weken echo er goed uit en ook blij om te horen dat het nog steeds een jongetje is. ;) Je kon er echt niet omheen. Kleintje maakt er geen geheim van.
    Fijn dat jouw eisprong is geweest. Doen ze bij jou daarna niet testen op progesteron?

Babydream, hopelijk gaat de utro heeeel snel bij je werken! Ik duim voor je.

Frummels vindt dit leuk.
  8. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Hi allemaal,

Na een fijne vakantie ben ik weer terug! Ik heb helemaal niet meegelezen en zie dat er ontzettend veel geschreven en gebeurd is. Ik kan niet op alles reageren, maar probeer zoveel mogelijk toch even te bekijken hoe het met iedereen gaat!

Frummels: Yes!!! Wat hoop ik toch dat het deze keer helemaal goed gaat. Hoe voel je je?

Suzies: hoe is het met je? Ik ben benieuwd hoe het er medisch voorstaat, maar net zo belangrijk is hoe het mentaal met je gaat. Wat een heftige tijd heb je doorgemaakt. Na mijn miskraam en curettage merkte ik dat ik pas veel later voelde hoeveel impact het eigenlijk op mij gehad heeft.

Babydream: jemig, ik had echt het gevoel dat het weleens raak kon zijn bij jullie afgelopen ronde. Wat balen dat dat niet zo was. Ik lees dat je de beslissing hebt genomen om te gaan voor de combinatie van utro met homeopathie. Wat hoop ik dat door de rust en de beide behandelingen er een prachtige zomer aan komt. Hoe gaat het met de ovulatietesten?

Brinsa: Welkom! Wat een nare situatie. Ik hoop dat je hier wat steun kunt vinden. Ik snap heel goed dat het lastig is om de keuze te maken om wel/niet te starten met het traject. Wat zouden de opties zijn? Succes nu eerst met jullie huis :)

Steef85: wat spannend! Afgelopen week dus een positieve ovulatietest, eindelijk!! Nu die stomme wachtweken door zien te komen...

Loeselein: IUI nummer 5 alweer, bah. Ga je door met voetreflexologie?

Manolana, MvB83 & Zaza258: wat een heerlijk nieuws, mooie echo's voor jullie. Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. Ik kan me zo voorstellen dat een echte onbezorgde zwangerschap pas veel later komt door alles wat er gespeeld heeft. Hebben jullie mensen met wie je dat stuk ook kunt delen?

Sorry als ik over dingen heen heb gelezen en meiden vergeet: ik denk aan jullie <3

@hier: op vakantie ben ik ongesteld geworden en nu dus bezig in ronde 21. Ook ben ik jarig geweest en nu dus 32. Mijn eerste miskraam is bovendien precies een jaar geleden. Ongeacht een super fijne vakantie waren dit wel moeilijke momenten, die je gewoon meeneemt. Aan de andere kant, gelukkig waren we samen en los van alles! Ik vermoed dat ik aankomend weekend ongesteld wordt (liever niet natuurlijk). Ik heb geen testen gedaan en dus geen FM gehad, maar denk mijn eisprong te hebben gevoeld en had vruchtbaar slijm. Op vakantie hebben we bovendien gehoord dat het zaad van mijn man goed is. Weer een zorg minder zullen we maar zeggen!

We spreken elkaar, liefs Nooortje

9. Baby dream

Ik ga snel op jou uitgebreid reageren Noortje!

Nu even ego tussendoor. Mijn ovulatietest vandaag was aan het oplopen. Een na laatste test van vanmorgen en onderste eind van de middag. Clearblue gaf nog geen smiley en bij deze dipsticks was de teststreep nog wel wat lichter dan de controlestreep. Denk dus dat morgeb mn knaller is. Nu hebben we gisteren nog seks gehad.. dan is het het beste om vandaag over te slaan toch? Tot ik echt mn knaller heb zoals altijd, en dan weer doen? Hellup o_O Ik weet het altijd bij anderen maar word nu weet wat onzeker.. moet de dag na posi ovu starten met utro.

Bijgevoegde bestanden:

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Baby ik zou doen wat goed voelt. Heb je altijd een smiley? Want ik mis hem wel eens? Maar moeten seks is denk ik super getimed! En dan de dag erna nog een keer voor de zekerheid! :)

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar Noorje, de tijd die maar voorbij gaat en dat je ouder wordt, maar nog steeds niet blijvend zwanger bent. Fijn dat jouw man zaad in ieder geval goed is. Toch een zorg minder. Je zit nu na je eisprong dus?
    Ik merk dat ik erg angstig ben, maar doe mn best afleiding te zoeken en positief te blijven!

12. Baby dream

Ja ik heb altijd wel een smiley. En de dipstick was officieel ook nog niet positief.. dus denk dat piek nog moet komen. Gisteravond seks en sowieso morgen weer.. maar heb toch echt een duidelijke positieve ovulatietest nodig ivm utro.. dus hoop dat ie snel komt..

13. Baby dream

Bingo! Vanavond en morgen even heel gezellig maken en dan vanaf morgenavond aan de utro:)

Bijgevoegde bestanden:

MvB83, Frummels en Nooortje vinden dit leuk.
  14. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Yes!!!! Succes ;)

15. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Dat kan ik me heel goed voorstellen. Mij helpt (beetje suf) wandelen altijd heel goed, letterlijk de haren maar in de wind en het hoofd leeg maken. Heb je mensen om je heen waar je tegenaan kunt praten?

16. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Yess kei fijn babydream!!

Baby dream vindt dit leuk.
  17. Baby dream

@Aanne88 Fijn dat je 20 weken echo goed was! En dus toch een jochie! Leuk! Knulletjes zijn heel leuk kan ik je vertellen hihi:)

@Nooortje nog van harte met je verjaardag. Heel fijn dat het zaad van je man goed is. Hele geruststelling. Kan me voorstellen dat je nog last hebt van de miskraam. Valt niet mee. Ik duim voor je, dat je straks een mooie test in handen hebt! :)

Hier dus vanmorgen de knaller. Maar natúúrlijk wilde de kleine nu weer niet slapen vanavond.. En na een posi ovu ben ik altijd erg onrustig. Wil het liefst meteen van bil gaan maar dat kan hier eigenlijk nooit overdag natuurlijk haha. Dus áls het dan avond is wilen we er zo snel mogelijk werk van maken :p Maaargoed, eind goed al goed, hebben het een keer voor de verandering op de bank gedaan haha, hopelijk brengt het geluk :D Verder vandaag de extra utro opgehaald dus kan de komende maanden vooruit. Morgenavond start ik weer met de bollen!

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik wandel tegenwoordig ook vaak! Heerlijk. We hebben het nog niet gedeeld met bekenden, maar heb online wel dames met wie ik goed mn angsten en gedachten kan delen.

19. Baby dream

Deze knaller was van vanmorgen. Maar aangezien hij gisteren ook positief was, moet ik wel gewoon vanavond starten met utro van het zkh. Dag na positieve ovulatietest. Spannend weer.

Bijgevoegde bestanden:

20. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Yes! Volop in gang dus :) Vind je het spannend om weer met Utro te beginnen?

Deel Deze Pagina