@Baby dream ik zou zelf twee dagen na positieve ovu beginnen. De kans dat je dan op 1dpo zit is het grootste. Want dag na positieve ovu is de dag van eisprong en de dag erna 1dpo, meestal. Ik weet niet precies wat Gent adviseert (1 of 2 dagen na positieve ovu iig), ik doe zelf na temp stijging. Merk ook aan andere signalen dat mn ei geweest is. Met mij gaat het niet goed, ben op mm vijfde miskraam aan het wachten. Testen lopen af en sinds vanochtend gestopt met utro. Zal wel een paar dagen duren voor het op gang komt, hopelijk vanzelf.
Ah nee Frummels... wat een klote nieuws. Wat zul jij je ontzettend klote voelen. Ben je vandaag gezien? Veel sterkte.
Ach podverd*mme @Frummels.. dit meen je niet. Wat vind ik dit vreselijk voor je. En wat vind ik het lief en knap van je dat je op mijn vragen reageert en terwijl je je zelf zo klote voelt toch anderen wil helpen. Heb zo veel bewondering voor je. Ontzettend veel sterkte gewenst. Weet even niet wat ik moet zeggen. Had het je ZO gegund. Dikke knuffel lieverd!!
@Frummels wat verschrikkelijk, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen. Ik gun jullie zo erg een kleintje dat blijft plakken en na 9 maanden gezond op de wereld komt. Dikke knuffel en heel veel sterkte meid! @Brinsa gefeliciteerd, leuk een nieuw huis! @Baby dream dat bloedverlies vorige week was op 6 DPO, heb ik al eens eerder gehad dus zegt niets vind ik Ik vind temperaturen ook erg fijn. In het begin echt even wennen om ook in het weekend een wekker te zetten maar nu is het echt normaal en slaap ik zonder moeite weer in na het tempen. Je kan het natuurlijk altijd een keer proberen en gewoon goed noteren als je eruit bent gegaan snachts. Ik was in het begin ook minder secuur maar eigenlijk altijd mijn eisprong gevonden. @Baby dream ik ga heel hard voor je duimen dat eind volgende week een positieve test hebt! @Loeselein jeetje IUI5 alweer. Ik hoop dat jullie niet over hoeven op IVF. Fijn dat het zaad dit keer beter was. Alweer een lange week achter de rug nog een te gaan. Ik duim voor jou ook een positieve test! @Nooortje inderdaad erg spannende dag vandaag ik schrijf onderaan hoe het is gegaan. Jeetje alweer bijna 2 jaar... Als het niet meer goed voelt kun je maar beter overstappen. Hebben jullie al enig idee waar jullie naartoe willen? En die zwangerschapsaankondigingen Dikke knuffel meid! @hier vandaag afspraak met gyn. Progesteron was goed gestegen dus eitje was rijp bij eisprong Vandaag 12DPO en eigenlijk is alle keren mijn temp gedaald op 13DPO (een paar keer eerder en maar 1 keer op 14 DPO). Dus nog even spannend! Verder begon de gyn zelf weer over HSG en hebben we afgesproken dat we nog twee rondes zelf proberen en als ik dan weer ongesteld ben kan ik bellen voor HSG. Daarnaast ben ik gevraagd voor een studie. Ze zijn op zoek naar vrouwen die naast de HSG ook een foamecho laten maken. Zou zelfde effect moeten hebben en minder pijnlijk. Ik heb me er verder nog niet in verdiept (daar heb ik nog een week de tijd voor) maar ik dacht dat iemand hier laatst iets schreef dat ze zoiets heeft gehad, klopt dat? Dus eigenlijk ben ik met een heel tevreden gevoel vandaag bij de gyn weggegaan. Eitje was rijp en ze willen graag binnenkort HSG doen (hopelijk HSG niet nodig maar wel fijn dat ik weet dat er weer iets op de planning staat mocht ik aankomende twee maanden niet zwanger worden)
Ah frummels wat ontzettend kut zeg Heel veel sterkte... @Steef85 die foamecho was ik. 2 weken geleden gehad. Viel me 100% mee. Had van te voren pijnstillers gekregen. Geen pijn gehad. Beetje oncomfortabel, maar geen pijn. Duurt ongeveer 10 minuten. Met een vaginale echo kijken ze maar het schuim, wat heel wit oplicht op de echo.
Frummels wat ontzettend erg voor jullie! Hoe kan dat toch steeds? Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe samen.
@Steef85 hopelijk is een hsg niet nodig. Denk inderdaad dat een foamecho minder pijnlijk is dan een 'ouderwetse' hsg. Ik heb de hsg wel als pijnlijk ervaren, maar alleen het moment dat de vloeistof in mijn baarmoeder werd gespoten. Dat gaf weeën. Maar was ook heel snel klaar! Zou het zo opnieuw doen als het zou moeten. Maar is per persoon verschillend. Ik had het echt van te voren ingeschat als pure horror, dus het viel mij achteraf mee.
@Steef85 hoe is het? Jouw nod is morgen toch? Is je temp nog steeds hoog? Ga je testen of wacht je t af? Ben heel benieuwd! We kunnen wel weer wat positief nieuws gebruiken hier!
@Loeselein lief dat je er naar vraagt. Temp vanmorgen nog steeds hoog op 14DPO. Dit heb ik nog nooit gehad en gisteren had ik af en toe lichte steekjes bij mijn linker lies (ook nooit gehad). Dus vanmorgen durfde ik er wel een test tegenaan te gooien want ik had er gewoon een goed gevoel over. Ik had nog twee CB zwanger/niet zwanger testen liggen. Eerste kreeg ik een foutmelding.... Dus de laatste ook maar gedaan. Helaas niet zwanger Ik had zo een goede hoop vanochtend maar al mijn goede hoop meteen terug de grond in geboord. Sinds vanmiddag ook ongesteldheidskrampen dus zal vanavond of morgenochtend wel ongesteld worden. Ik ga heel hard duimen dat jij volgende week wel weer goed nieuws hebt voor deze groep! Heb jij alleen die foamecho gehad of ook HSG? Ik heb alles even rustig doorgelezen (lang verhaal) en ook even op internet gezocht maar kon geen risico's/nadelen vinden van de foamecho. Dus ik denk dat ik die ook ga doen.
Oh wat balen! Je temp is idd wel heel mooi hoog! natuurlijk is er nog hoop zolang je niet ongesteld bent, maar ik kan me zo voorstellen dat je de hoop het opgegeven deze ronde. Ik heb alleen de foamecho gehad. Er is ook niet over een hsg of iets anders gesproken. Is nog vrij nieuw geloof ik dus nog niet heel veel over te vinden. Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en dat we gewoon samen de lijst wat op kunnen fleuren
Dames, ik heb even een nieuw account aangemaakt. Ben even na gaan denken en heb mijn pb's doorgekeken en heb met sommige leden uit andere topics wel aardige persoonlijke dingen uitgewisseld dat het mij verstandig lijkt met een schone lei te beginnen Helemaal omdat hier veel intieme dingen op het forum gedeeld worden. Ander account laat ik wissen. Je kan nooit alles helemaal voor zijn, maar lijkt me toch beter dit. Zal mn naam in de lijst aanpassen!
Kinderwens Agenda ********************************************** Nienid - 26 jaar - 1e kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28, NOD: ? MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 16, NOD: 5 juli MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed Eerstvolgende Afspraak: 3 juli gesprek gyn ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 14, NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Livoli - 28 jaar - 1e kindje Ronde: 11 (5e na MK), NOD: ? MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 16, NOD: testen rond 13 juli MMM: geen FM's voorlopig, wel medicatie Hormonen: ja, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: rond september/oktober ********************************************** Nooortje - 31 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: juni MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:22 (5e ronde IUI), NOD: 11 juli MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (66) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250 Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** NewMomToBe - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 8, NOD: 16 mei MMM: Ja Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Brinsa - 24 jaar - 1e kindje Ronde: 14, NOD: 13 juli MMM: onderzoeken gehad, nog 2 maanden zelf proberen Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: Ja, IUI Eerstvolgende Afspraak: 27 juni controle mk en hoe en wanneer nu verder. ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 18-7 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Frummels - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 29 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 05-03-2018 MMM: niet echt, alleen medicatie Hormonen: Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 14 juli eerste echo ********************************************** ZWANGER: 6 uit 16 Een sterretje om nooit te vergeten. Suzies *juni 2017[/QUOTE]
Nou dames helaas, ik was er al bang voor en gisteravond begon het al lichtjes en vanmorgen is het echt doorgebroken Ondertussen alweer 1,5 jaar bezig zonder resultaat, wat duurt dat wachten lang.... Nog twee rondes en dan HSG en foamecho. Ik ga me daar maar even op focussen ik verwacht namelijk niet dat ik aankomende twee rondes opeens wel zwanger ben. @Frummels hoe gaat het met je? Heb je al een nieuwe afspraak in Gent? @Loeselein hopelijk kun jij volgende week weer voor roze op de lijst zorgen! Hoe voel je je? Kom je de wachtweken een beetje door? @Chocoladetaart welkom Hoe voel je je? Heb je weer wat meer rust in je hoofd nu je weet wanneer je eisprong was?
Kinderwens Agenda ********************************************** Nienid - 26 jaar - 1e kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28, NOD: ? MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: begin augustus MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed Eerstvolgende Afspraak: september HSG + foamecho ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 14, NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Livoli - 28 jaar - 1e kindje Ronde: 11 (5e na MK), NOD: ? MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 16, NOD: testen rond 13 juli MMM: geen FM's voorlopig, wel medicatie Hormonen: ja, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: rond september/oktober ********************************************** Nooortje - 31 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: juni MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:22 (5e ronde IUI), NOD: 11 juli MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (66) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250 Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** NewMomToBe - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 8, NOD: 16 mei MMM: Ja Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Brinsa - 24 jaar - 1e kindje Ronde: 14, NOD: 13 juli MMM: onderzoeken gehad, nog 2 maanden zelf proberen Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: Ja, IUI Eerstvolgende Afspraak: 27 juni controle mk en hoe en wanneer nu verder. ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 18-7 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Frummels - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 29 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 05-03-2018 MMM: niet echt, alleen medicatie Hormonen: Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 14 juli eerste echo ********************************************** ZWANGER: 6 uit 16 Een sterretje om nooit te vergeten. Suzies *juni 2017
Kinderwens Agenda ********************************************** Nienid - 26 jaar - 1e kindje (1 stiefdochter) Ronde: 28, NOD: ? MMM: Ja Hormonen: Ja > Gonal-F 150ie p/dag Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: begin augustus MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed Eerstvolgende Afspraak: september HSG + foamecho ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 14, NOD: ? MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Livoli - 28 jaar - 1e kindje Ronde: 11 (5e na MK), NOD: ? MMM: Nee, wel contact gehad maar nog geen stappen ondernomen Eerstvolgende Afspraak: In juli nog geen zwangerschap, dan weer contact ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 16, NOD: testen rond 13 juli MMM: geen FM's voorlopig, wel medicatie Hormonen: ja, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: rond september/oktober ********************************************** Nooortje - 31 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: juni MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:22 (5e ronde IUI), NOD: 11 juli MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (66) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250 Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** NewMomToBe - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 8, NOD: 16 mei MMM: Ja Hormonen Prikken: Ja > Puregon (50) + Pregnyl 5000 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Brinsa - 24 jaar - 1e kindje Ronde: 14, NOD: 13 juli MMM: onderzoeken gehad, nog 2 maanden zelf proberen Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: Ja, IUI Eerstvolgende Afspraak: 27 juni controle mk en hoe en wanneer nu verder. ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 30, NOD: ? MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utrogestan/kinderaspirine Eerstvolgende Afspraak: 20 juli nieuw behandelplan bespreken ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 18-7 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 16 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017
Kinderwens Agenda ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: begin augustus MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed Eerstvolgende Afspraak: september HSG + foamecho ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 16, NOD: testen rond 13 juli MMM: geen FM's voorlopig, wel medicatie Hormonen: ja, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: rond september/oktober ********************************************** Nooortje - 31 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: ? MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:22 (5e ronde IUI), NOD: 11 juli MMM: Ja, IUI Hormonen Prikken: Ja > Puregon (66) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250 Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Brinsa - 24 jaar - 1e kindje Ronde: 14, NOD: 13 juli MMM: onderzoeken gehad, nog 2 maanden zelf proberen Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 27, NOD: ? MMM: Ja, IUI Eerstvolgende Afspraak: 27 juni controle mk en hoe en wanneer nu verder. ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 30, NOD: ? MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utrogestan/kinderaspirine Eerstvolgende Afspraak: 20 juli nieuw behandelplan bespreken ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 18-7 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 12 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017
He dames, Hier gaat het niet zo goed vanwege mn miskraam. Is paar dagen geleden op gang gekomen. Zo moeilijk om vertrouwen te houden dat het goed gaat komen. Heb 20 juli weer een afspraak staan in Belgie, hopelijk dan een nieuw behandelplan. Steef wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Hoe ben je er nu onder? elke keer zo'n klap! Leuke nieuwe nickname Choco! krijg meteen trek haha. Ik heb ruim een maand geleden de dames die niet meer meeschreven getagd en vragen gesteld, maar nog steeds geen reactie dus ik heb ze eruit gehaald. Mochten jullie terug willen komen, dan zetten we ze weer in de tabel dacht ik. Zo blijft het overzichtelijk.
Hi ladies, @Steef85 Pfff wat balen altijd hè, menstruatie die doorbreekt. Dikke knuffel. Begrijp hoe je je voelt. Het is echt niet niks! @Frummels Wat ontzettend verdrietig meis. Nogmaals sterkte hoor. Ik begrijp heel goed dat je het vertrouwen kwijt begint te raken en ik hoop zo ontzettend dat jullie snel een kleintje mogen verwelkomen na al die ellende. Ronde 30 alweer, poeh.. Hier niet zoveel bijzonders. Ik ga waarschijnlijk donderdag een testje wagen. Zit dan als het goed is zo'n 14 dpo. Dus we wachten weer af. Hele pijnlijke borsten maarja dat komt ook door de utro..
Owja, inderdaad stuk overzichtelijker het lijstje nu. Sommige dames praten helaas al heel lang niet meer mee, mochten ze terugkeren kunnen ze er altijd weer bij op inderdaad