NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaolana

manaolana Niet meer actief

Bekijk bijlage 544238
    Oh hier juist suuuuuper slechte ervaringen met die testen. De eerste ronde na de BBZ een duidelijk streepje (zie foto) terwijl ik al aan het bloeden was. Meteen (max 1,5 uur na plassen) bloed laten prikken want streepje+bloed na BBZ = paniek. Uitslag bloedtest 0,5 hCG. Ik zou ze dus echt niemand aanraden.

Hier tevreden over de KV maar die wil @Chocoladetaart juist niet. Deze zwangerschap ook de early van action gebruikt en die vond ik ook fijn.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Je was me net voor ;).

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    De groen zijn de ovulatietesten, die gebruik ik ook, vind ik echt top, omdat ze opgedroogd ook nog heel duidelijk zijn.

Die zwangerschapstesten zijn die blauwe. Ik heb nog niet eerder gelezen dat deze valse streepjes gaven (wel de midstream testen) en bij mij is het ook nog nooit zo geweest. Ik vind ze heel betrouwbaar. Wanneer ik soms een lijntje had op kv, dan had ik die niet op de zwangerenkids en bleek ik ook niet zwanger te zijn. Ik ben groot fan! En ik heb al heel veel verschillende soorten testen versleten.

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Dat is inderdaad wel bijzonder! al lijk ik op die kv op je foto ook een licht lijntje te zien. Dus wellicht had je iets anders in je bloed (of het kwam door die 0.5 hcg) dat je testen toch heel licht positief uitsloegen?

Ik vind KV heel fijn en betrouwbaar als ik zwanger ben, maar ze hebben mij ook regelmatig valse tuurstreepjes gegeven bij niet zwanger en dat is nooit fijn als je rond 11 dpo zwaar hoopt zwanger te zijn, een streepje ziet en uiteindelijk blij bent met een dode mus. Maar aan de andere kant doe ik mezelf dat ook wel zelf aan door vroeg te testen, maar toch.

5. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ik lees geregeld dit forum, maar heb niet altijd zin of tijd om wat te plaatsen. Maar wat is het een proces zeg zo'n wondertje. En hoe mooi om te zien hoe iedereen er op haar manier mee om gaat.
    Ik geef iedereen een dikke knuffel en veel sterkte nog komende tijd!!

Hier is het een rollercoaster geweest. Mijn schooljaar is begonnen met een nieuwe directeur, op zich niet erg, maar het is allemaal zo vaag en daardoor chaotisch... anyway maakt niet uit verder. Maar tijdens deze start hebben we een afspraak gehad in het Erasmus, vervolg gesprek over het traject.
    We hadden eigenlijk vooraf dit gesprek besloten om toch naar het mck over te stappen. Het gevoel is gewoon niet goed bij het Erasmus. Dus we hebben het gesprek aangehoord. Ik hoef geen operatie voor de dermoidcyste te verwijderen, gelukkig. En we worden aangemeld voor de informatie avond voor november.... want zoals verwacht zal die van oktober al vol.
    Daarna zou het ongeveer 2 weken duren voordat je een gesprek hebt met de fertiliteitsarts om te bespreken wanneer we zouden starten. Dit was afhankelijk wanneer ze plek hadden voor het tese icsi behandeling en mijn cyclus. Dus ik moest rekening houden dat ik dit jaar geen poging meer kon doen.. we waren er beduusd onder...

Dus wij gelijk die middag mck gebeld, verhaal uitgelegd. En dinsdag erna konden we al terecht om vervolg te bespreken.
    Die dinsdag nogmaals verhaal verteld, weer begripvolle reacties, echt heel fijn. Moest nog keer bloedprikken ook laatste gegevens aan te vullen en van manlief wordt alles opgevraagd. Dus wat papierwerk ingevuld.
    En de transport van rietjes is in werking gezet. Een hoop papieren invullen en mailen. We laten de helft over komen en de andere helft laten we in het Erasmus. Meer omdat de kans bestaat dat mck de behandeling in de toekomst niet meer gaan uitvoeren. Dit is niet omdat het niet goed gaat hoor. Dus mochten we ooit een broertje zusje, als dat gaat komen en lukken dan kan het zijn dat we alsnog bij Erasmus moeten. Maar dat is ver toekomst praat... eerst ons eerste wondertje.
    Maar we hebben nu gelijk een afspraak halverwege oktober voor traject bespreking, dus behandelschema e.d. en prik instructies.
    In het mck is de kans groot dat we dit jaar wel een poging kunnen doen. Dus we hebben nu goede en veel hoop.

Heel verhaal... en voor ons ineens in een stroom versnelling na een jaar van wachten...

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.566
    113
    Lieve dames

Ik heb weer even gespiekt, wat jammer om te zien dat er nog geen roze bij is gekomen. Had zo gehoopt dat die positieve test ook echt was @Chocoladetaart wat ontzettend balen!

Er is erg veel geklets te afgelopen weken heb niet alles terug gelezen hoor meiden.

Ook fijn om te lezen dat met de zwangere alles goed gaat en wat spannend dat het voor sommige al tegen het einde loopt! Vind het leuk om ook van jullie dingen te blijven lezen hoor.

@SuperEendje wat fijn dat er nu beweging in komt en ook best snel zo te lezen. Nu hoop ik ook dat er niet veel behandelingen nodig zullen zijn.

@Frummels voor jou ook weer een spannende volgende stap. Ik hoop echt ontzettend dat Gent jullie geluk gaat brengen.

@Hier verwacht ik volgende week weer me eisprong. Hopelijk kunnen we er goed gebruik van maken rond die tijd. Maar ik heb me eigenlijk al ingesteld op de mmm in januari, puur omdat ik weet dat het niet heel realistisch is om te hopen op een natuurlijke zwangerschap. Maar we hebben nog 2 kansen dit jaar, deze maand en volgende maand. Daarna gaan we heerlijk 4 weken op vakantie en de maand ervoor en die maand mag ik niet zwanger worden ivm zika wat daar heerst. En dan in januari melden we ons weer in het ziekenhuis en gaat het echte gekkenhuis beginnen, maar hopelijk worst 2018 dan eindelijk ons jaar.

7. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Nooortje het is helaas geen kwestie van pas op cd13 mogen maar er was eerder gewoon geen plaats. Komt denk ik ook deels omdat er twee weekenden in zitten. Als ik op maandag ongesteld was geworden was er maar 1 weekend tot cd13. Ik hoop dat ik gewoon een laat ei heb en dat volgende week de schuimecho en HSG gewoon door kan gaan. Ik bereid me gewoon om een erg pijnlijke HSG voor dan kan het alleen maar mee vallen hoop ik. Met een foamecho spuiten ze schuim door de eileiders die te zien is op een echo en dit gebeurt gewoon bij de gyn. Dus geen vloeistof die te zien is met röntgen zoals bij HSG. Voordeel van foamecho is dat het (bijna) niet pijnlijk is vergeleken met HSG. Het is nog redelijk nieuw (al lees ik dat het met name in het buitenland al langer gebruikt wordt). Ze willen kijken of ze dezelfde resultaten kunnen zien (dus ook twee verschillende gyn die de testen doen). En of het qua kosten en pijn interessanter is om eventueel over te gaan naar foamecho ipv HSG. Vandaar allebei. De keuze was allebei of alleen HSG. Aangezien foamecho vele malen minder pijnlijk is dan HSG heb ik gekozen voor beide. Nadeel die wel kan zijn is als bijvoorbeeld 1 van de 2 zegt er is een of twee eileider dicht en de ander zegt beide zijn open dan gaan ze loten op welke van de twee uitslagen ze afgaan. Wat ik wel een beetje vreemd vind maar mocht dat het geval zijn en de uitslag van de loting bevalt me niet ga er dan wel achteraan.

@Frummels ik had me er al op ingesteld dat ik ongesteld zou worden. Ik denk niet dat het nog spontaan gebeurd wel heb ik nog hoop na HSG of andere MMM oplossingen. Waarom ik denk dat het niet meer spontaan lukt weet ik niet maar zal wel een soort zelfbescherming zijn tegen het rottige gevoel als je weer ongesteld wordt en het weer niet is gelukt. Mijn eisprong is niet altijd vroeg geweest pas de afgelopen paar keer. Daarvoor was hij altijd veel later tussen cd 15 en 24 Wisselde echt per cyclus. Net als mijn LF trouwens, erg fijn, niet dus :p
    Ik zie in je handtekening jouw blog stond die daar altijd al? Ga ik binnenkort eens rustig lezen.

@Chocoladetaart ik heb CB en kv2v5 gebruikt maar nooit positief. Test bijna nooit. Volgens mij zijn die testen ook wel erg persoonlijk bij de een werkt de ene test goed en bij de ander de andere test. Als ik het zo lees. Ben je al gestopt met de utro of slik je nog?

@Poolvos wat fijn om te horen dat het goed gaat en dat je nog echt aan het genieten bent! En natuurlijk hoor ik (maar ik denk de rest ook) graag als de kleine er is!

@SuperEendje fijn dat er eindelijk weer beweging in zit en jullie binnenkort weer verder kunnen. Naar dat jullie zolang moeten wachten in het Erasmus maar gelukkig dat het bij mck nu toch sneller kan. Laat je even weten hoe het gesprek half oktober was?

@Brinsa dat klinkt lekker 4 weken vakantie! Waar gaan jullie naartoe (als je dat wil vertellen)?

8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.566
    113
    @Steef85 ik lees dat er voor jou ook wat spannends aankomt. Ik wil je alvast sterkte wensen en hoop dat je hsg meevalt en je niet al te veel pijn hebt. En hopelijk krijg je goed nieuws dat alles gewoon helemaal goed door gaanbaar is!

Wij gaan naar Curaçao :D

9. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    @Steef85 Ik heb begin dit jaar ook een HSG gehad, het advies was om van te voren om wat pijnstilling in te nemen. Is mij ontzettend meegevallen na al die horror verhalen hier. Prettig is anders maar het duurt maar even en heb een uurtje buikpijn gehad en dat was het. Ik hoop voor je dat je ei dit keer wat later is en je deze ronde je onderzoeken kunt doen.

@Nooortje Ik heb echt met je te doen. Wat zou het een domper voor jullie zijn geweest om te horen dat jullie nog een jaar moeten wachten. Wel fijn dat je het hebt kunnen accepteren en het weer naar iets positiefs hebt kunnen draaien.

@Chocoladetaart Is het bij jou nu helemaal over deze ronde? Klote zeg.

@Poolvos Absoluut! Geniet van de laatste weken!!

@SuperEendje Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat hard binnen komt dat het dit jaar niet meer wordt. Ik hoop voor jullie dat het toch gaat lukken. En fijn dat er weer wat gebeurd.

@Brinsa Ik had dacht ik gelezen dat mannen 2 maanden moet wachten na het bezoeken van zika gebied.

Hier zitten we ondertussen alweer in iui 3 na de miskraam. In de wachtweken. En voel me heel onrustig. Aan de ene kant heb ik het volste vertrouwen dat het allemaal goed komt maar dan weer helemaal niet. Vind het een moeilijke tijd op het moment. De eerste iui was natuurlijk direct raak en dat geeft veel vertrouwen en zoals de arts al zei; Soms gooi je in één keer 6 maar meestal moet je daarvoor vaker gooien.

10. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Kinderwens Agenda
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: half/eind oktober
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed
    Eerstvolgende Afspraak:
    3-10 Foamecho
    4-10 HSG
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 18, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: ja, Clomid 50 mg
    Eerstvolgende Afspraak: follikelmetingen
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 25 NOD: ?
    MMM: Second opinion
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: HSG maandag 11-09
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:25, NOD: ?
    MMM: Ja, 1e ronde ivf
    Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho

Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 16, NOD: 18 september
    MMM: onderzoeken gehad, in december gaan we terug voor als het nog niet gelukt is.
    Eerstvolgende Afspraak:
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 30, NOD: rond 7 oktober
    MMM: Ja, IUI nr. 3 met gonal f (75) en pregnyl (5000)
    Eerstvolgende Afspraak:
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 32, NOD: 3 oktober
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison
    Eerstvolgende Afspraak:
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter)
    Ronde: 36, NOD: ??
    MMM: ja, IVF traject
    Hormonen: nu de pil, vanaf 19-09 Decapeptyl (0,5mg)
    Eerstvolgende Afspraak: eerst 3 weken de pil, zodra ongesteld weer langs

Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:

manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

ZWANGER: 5 uit 12

Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.566
    113
    @suzies klopt het is zelfs 3 maanden al raden ze in Curaçao zelf 4 aan. Maar je kan je laten testen of je geprikt bent dus dat is ook wat we gaan doen.

Wat spannend voor jou de wachtweken hopelijk is dat onrustige gevoel een goed teken.

12. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Ha Dames,

Ik ga proberen op iedereen een beetje te kunnen reageren :)

Eerst even algemeen: Ik ben inmiddels klaar met de pil en nu braaf elke dag decapeptyl aan het prikken, ik moet zeggen dat als je even niet geprikt hebt het toch weer een overwinning is om weer te beginnen :p Maar nu is het vast "prik" geworden en doe ik het zonder moeite. Voor mij is het nu wachten tot ik ongesteld ben om voor een uitgangsecho te gaan, zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden en dan na de uitgangsecho beginnen aan decapeptyl en Gonal-F en dan spannend....... Ik moet zeggen dat ik heel erg nieuwsgierig maar tegelijk ook best bang ben voor wat komen gaat... Horror verhalen over IVF en hoe pijnlijk dat kan zijn is allemaal geen pretje :( Maar ik kijk er aan de andere kant ook weer heel erg naar uit!!!! Want wat nou als... Het gewoon de eerste keer gelijk raak is :) Zoveel gemixte gevoelens blegh... En dan moet ik nog met Gonal-F gaan beginnen met prikken :p Heb nu al medelijden met mijn man :D

Dan even aansluiten op jullie verhalen:
    (Als ik iets over het hoofd heb gezien/gelezen sorry dames! Heb een drukke week gehad en niet super veel tijd om uitgebreid bij te lezen)

@Steef85 Ik heb een HSG gehad die niet goed verliep omdat mijn eileiders niet toegankelijk waren. Ik moet zeggen dat ik het een spannende ervaring vond vooral omdat ik totaal niet wist wat ik ervan moest verwachten en ik ook veel horror verhalen had gehoord.... Omdat in mijn geval de eileiders dus niet schoon waren bouwt de druk zich op in je baarmoeder en wat ik begreep van de arts kon je die pijn vergelijken met een zware wee, zodat ik alvast wist waar ik naartoe werkte ;) Het was vooral even een scherpe pijn bij mij en na rustig ademen en wegpuffen zakte die pijn gelukkig redelijk snel weg. Kortom: Nee het is geen pretje, maar als ik het nu weer zou moeten doen dan zou ik weten dat het achteraf eigenlijk best mee valt.... Ik hoop dat jouw eileiders gewoon schoon zijn en dat ze anders door de HSG even dat zetje extra krijgen om schoon te worden!! Heel veel succes!

@suzies die onzekerheid komt mij ook heel bekend voor, maar je moet positief blijven! Er zijn al zoveel dames voorgegaan waar uiteindelijk IUI de oplossing voor is. Ik duim mee dat 3e keer scheepsrecht is voor jullie!

@SuperEendje van MCK heb ik voor in de praktijk erg prettige verhalen gehoord! Wel spannend dat het allemaal ineens in de stroomversnelling gaat zeg! Ik hoop dat jullie snel aan de slag kunnen en dat het allemaal soepel verloopt!

@manaolana Klopt, inderdaad 1e IVF ronde dus erg spannend allemaal! Het is zo gek om te beseffen dat je ooit in onze schoenen hebt gestaan en jij gewoon nu met zwangerschapsverlof bent! Dat geeft een mens goede moed :) Geniet van de laatste weken en van het mooie wondertje wat in jouw buik zit!

@Chocoladetaart Pfffff frustrerend zeg die testen :( Begon na mijn laatste berichtje te lezen en werd eerst helemaal blij voor je... Ik hoop dat het gedoe met die cystes snel over is want het levert alleen maar extra ongewenste frustratie op lijkt mij!

@noortje Dat is inderdaad gek dat ze zeggen dat je kans op zwangerschap daardoor verminderd, ik had inderdaad ook meegekregen dat je andere eileider het werk dan gewoon over neemt! De mededeling krijgen dat je het nog een jaar moet proberen is natuurlijk niet wat je wilt horen.... is er niet een mogelijkheid dat je ergens anders wel eerder geholpen kan worden? Het staat mij niet helder wat voor onderzoeken jij/jullie al gehad hebben maar als er een eileider wel goed is zou dat toch genoeg aanleiding voor een ziekenhuis o.i.d. moeten zijn om er verder te kijken waarom het nog niet gelukt is en te helpen...? Of is dat protocol van de ziekenhuizen/zbc's waar jullie lopen?

@Frummels Hoe staat het er bij jou voor? Jouw ovulatie verwachte je rond de 18e toch?

13. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Oh ja @Loeselein hoe bevalt het prikken met decapeptyl jou? Ik heb het idee dat deze naalden dikker zijn dan ik voorheen gehad heb met menopur en Gonal :p

14. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    @Brinsa ik lees in jouw handtekening dat jullie 2018 jan starten met MMM, weet je al waar jullie mee startten? Als ik het goed lees is de kwaliteit van het zaad niet zo goed?

15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.566
    113
    Klopt, je kan het gerust dramatisch noemen. De laatste keer had de gynaecoloog het over icsi of ivf. Maar dat gaan we in januari wel horen.

Jij gaat de eerste ivf ronde in zo te lezen. Wat ontzettend spannend zeg! Hoop dat het ook meteen een geluks ronde Is!

16. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.566
    113
    Kinderwens Agenda
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: half/eind oktober
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed
    Eerstvolgende Afspraak:
    3-10 Foamecho
    4-10 HSG
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 18, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: ja, Clomid 50 mg
    Eerstvolgende Afspraak: follikelmetingen
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 25 NOD: ?
    MMM: Second opinion
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: HSG maandag 11-09
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:25, NOD: ?
    MMM: Ja, 1e ronde ivf
    Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho

Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 17, NOD: 16 oktober
    MMM: in januari starten
    Eerstvolgende Afspraak:
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 30, NOD: rond 7 oktober
    MMM: Ja, IUI nr. 3 met gonal f (75) en pregnyl (5000)
    Eerstvolgende Afspraak:
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 32, NOD: 3 oktober
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison
    Eerstvolgende Afspraak:
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter)
    Ronde: 36, NOD: ??
    MMM: ja, IVF traject
    Hormonen: nu de pil, vanaf 19-09 Decapeptyl (0,5mg)
    Eerstvolgende Afspraak: eerst 3 weken de pil, zodra ongesteld weer langs

Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:

manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

ZWANGER: 5 uit 12

Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Even een ego-post. Vandaag een licht positieve test op 10dpo. Nu ga ik heel hard hopen dat hij deze keer wel oploopt!

18. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43

Ik hoop het zo voor je!!! Duimduim

Frummels vindt dit leuk.
  19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.566
    113
    Wat een geweldige ego-post! Ik ga zo hard duimen dat ie oploopt en het een plakkertje is!

Frummels vindt dit leuk.
  20. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Spannend Frummels! Ik ga heel hard voor je duimen meid ik gun het je zo erg dat de testen oplopen en dat het een plakkertje is!

Ik heb je blog nog even doorgelezen. Erg mooi geschreven maar ook erg heftig. Natuurlijk heb je veel al hier gedeeld maar dat prikken op vaste tijden e.d. Je kan gewoon niet niet bezig zijn met zwanger worden of het even loslaten. Ik heb echt zoveel respect voor jou en alle andere dames die al zover in de MMM zitten.

Deel Deze Pagina