Jeetje wat rot om te horen dat je er zo doorheen zit. Ik weet dat je je hier wel weer doorheen slaat, maar dat maakt het er nu niet minder om. Heb je steun van iemand om je heen? Hopelijk een mooie positieve follikelmeting; dan zijn die bijwerkingen in ieder geval niet voor niets! *knuffel*!!!
Zo bij deze weer een langere reactie. @Brinsa dat klinkt lekker 4 weken Curaçao! @suzies hoe gaat het met je? Over een paar dagen NOD. Ik duim heel hard voor je meid! @Nienid wat spannend allemaal. Hoe waren de eerste keren Decapeptyl en Gonal-F prikken? Hoe voel je je? @Chocoladetaart wat een gedoe met die cyste. Blijft deze er nu zitten of kan deze nog vanzelf verdwijnen? Wat erg dat je niet lekker in je vel zit. Hopelijk morgen al een mooi ei te zien. Hele dikke knuffel meid! @Poolvos zo spannend. Ga je in het ziekenhuis/bevallingskliniek bevallen of wil je graag thuis bevallen? Thuisbevallen is volgens mij echt iets Nederlands dus ik weet niet hoe dat bij jullie is? @Aanne88 hoe gaat het met jou? @Frummels hoe gaat het met je meid? Komt het al vanzelf op gang? Heb je al contact gehad met Gent? En nog een keer een dikke knuffel! @hier, bedankt voor de vele reactie over jullie HSG ervaringen. Ik heb ondertussen alles achter de rug. Gisteren eerst FM en hierbij werd verteld dat zowel de foamecho als de HSG door kunnen gaan. Dus bedankt voor het vele duimen! Na de FM heb ik de schuimecho gehad. We konden mooi meekijken en het enige dat even minder prettig was was de eendenbek. Voor de rest echt niets gevoeld. Conclusie foamecho: beide eileiders open. Vandaag HSG, deze vond ik een stuk spannender aangezien je hiervan vaker leest dat dit pijnlijk kan zijn. De gyn was heel lief en vertelde precies wat ze ging doen en wanneer ik pijn kon gaan voelen. Ik heb wat menstruatiekramp gevoeld bij het plaatsen maar daarna bij het doorspuiten helemaal niets gevoeld. Dus dat was echt een meevaller. Conclusie HSG: beide eileiders open. Dus dat is goed nieuws! Ook hebben ze daarna de eileiders nog doorgespoeld met olie die ervoor zorgt dat ik aankomend half jaar meer vruchtbaar ben. Nu duimen dat het werkt!
Kinderwens Agenda ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: half/eind oktober MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed Eerstvolgende Afspraak: 20-10 evaluatiegesprek ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 19, NOD: nog onbekend MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Pregnyl, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: follikelmetingen ********************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 25 NOD: ? MMM: Second opinion Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: HSG maandag 11-09 ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho *********************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: 16 oktober MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 30, NOD: rond 7 oktober MMM: Ja, IUI nr. 3 met gonal f (75) en pregnyl (5000) Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 32, NOD: 3 oktober MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus MMM: ja, icsi traject Hormonen: nog niet Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject. ********************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 36, NOD: MMM: ja, IVF traject Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017 *oktober 2017
Wow! Zo fijn dat de onderzoeken je zijn meegevallen! Hoe kwam je uit kwa eisprong deze maand? Was er een follikel te zien? Ik beval in 't ziekenhuis - omdat hier de ziekenhuizen vaak ver weg zijn is thuisbevallen niet veilig (ofja; als er iets mis gaat kun je niet snel genoeg in t ziekenhuis zijn). Spannende dagen nu. Hopelijk dient ze zich snel aan zodat inleiden niet hoeft
Follikel was gisteren 15 mm. Ovulatietestjes lopen al wat op maar CB is nog negatief. Denk dat die morgen positief is of de foamecho en HSG moeten er nog invloed op hebben waardoor het misschien iets later is. Ik hoop ook dat inleiden niet nodig is! Vanaf wanneer gaan ze inleiden? Verschilt dat nog met Nederland? Vliegen je (schoon-)ouders over als de kleine er is?
Zoo fijn dat het in ieder geval niet net na je eisprong was - dan heb je ook deze maand nog een kans! Geduldig wachten op 't eitje nu dus.. Ze inleiden op exact 42+0, mits medisch niet eerder nodig is. 'T kleintje heeft dus nog een ruim weekje om 't zelf te doen. Mijn schoonouders vliegen over. En een paar weken later ook nog wat andere familie. Super leuk!
@Poolvos lief! Dankjewel! Ik heb gelukkig wel luisterende oortjes om me heen dus dat is fijn. Ik wens jou alvast een voorspoedige bevalling, heel veel succes! Ben ontzettend benieuwd. @Steef85 dank je meis! En wat fijn dat de HSG meeviel! Hier deed juist het doorspuiten zeer, gaf een soort weeënpijn. Hopelijk gaat dit voor jullie werken! Ik ben erg benieuwd morgen. Net nog even gezellig gehad dus we missen hem sowieso niet, mocht ie heel vroeg zijn. Maar ga er vanuit in het weekend of na het weekend een volgroeid eitje te hebben en de Pregnyl te krijgen.
@Steef85 Hopenlijk werkt het voor jou wel, dat extra vruchtbaar zijn de aankomende maanden. @Chocoladetaart vandaag weer meting gehad? @Poolvos spannend zeg... Hier ga ik wel door een grote dip heen. Het vertrouwen is helemaal weg op het moment. Heb nu voor het eerst getest om te kijken of de pregnyl eruit is. Negatieve test op dag 10 na iui. Vorige iui's was ik ongesteld op dag 12 en dag 13 na iui. het is vandaag dag 12, gisteren zijn de krampen ook al begonnen dus jullie snappen ook dat het aan begint te komen.
Wat is er veel geschreven sinds mijn laatste bericht!! @Frummels: neeeeee... niet weer. Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven wel wil ik je ontzettend kracht en sterkte wensen. @Chocoladetaart: ja die clomid is heftig he? Mij heeft het de 4 maanden dat ik het gebruikte volledig onderuit gehaald. Nu werkte het bij mij ook nogeens niet waardoor het alleen maar erger werd. Mijn arts zei hierover dat wanneer je een "off-day" hebt, clomid dit vermenigvuldigd. En dat is precies hoe ik het gevoeld heb destijds. Ik kan je alleen maar adviseren om heeeeel lief voor jezelf te zijn. @suzies: ow gadverdamme... Wat is dat toch zuur zo'n mega witte test en het bekende ongi gevoel weer te voelen. Echt klote, bah. @Nienid: spannend! Kan me goed voorstellen dat het nu wel heel dichtbij komt allemaal. Lukt het een beetje met spuiten? @steef: wat fijn dat je eileiders open zijn en dat het je meeviel!! Super dat je olie konden ispuiten, dat geeft je miscshien een extra beetje hoop? Hier: thx voor alle lieve berichtjes. Natuurlijk voelt dat jaar als zwaar, lang en vreselijk oneerlijk, maar ik probeer ook ergens rust te vinden. Het gaat nu even minder goed, drie vriendinnen zijn in een week tijd bevallen en dat is toch wel een beetje veel merk ik. Ik had bovendien vandaag weer een witte test, ik verloor afgelopen zaterdag wat bloed met daarbij erg "hoopvolle" steken. Ik vrees dat ik weer gewoon ongesteld ga worden. Nu kan ik alleen maar denken, nog 11 maanden; hoe ga ik dit volhouden?
Even snel tussendoor, vandaag cd 10 en een groot eitje van 18mm al! Clomid doet dus echt z'n werk want dit is ongekend vroeg bij mij Kwam echt onverwachts! Ovitrelle is gezet en nu dus binnen 36-38 uur mijn eisprong. Vandaag en morgen nog even van bil en zondag starten met utro!
Ik voel me top! Gonal is een dunne naald dus die voel ik haast niet en heb er ook weinig bijwerkingen van. De Decapeptyl is en een dikkere naald dus wat gemener maarja.. heb er alles voor over! Ben helemaal klaar voor de FM dinsdag ben er heel erg positief! Was dat lijnzaadolie? Ik had al eens gehoord dat ze dit soms deden en er schijnen echt verbazingwekkend veel mensen te zijn waar dit het extra zetje voor is en waar het mee lukt! Hoop het heel erg voor jullie!
Haha ik zou ik niet zijn om tóch even uit te testen of Ovitrelle nu al positieve resultaten geeft . Eerst ovulatietest die was knal. En ja hoor, daarna knal positieve zwangerschapstest. Zo gek. Je wacht 20 maanden op zo'n test, nu heb je hem alleen betekent het geen zwangerschap. Maar was zó nieuwsgierig na zo'n eerste injectie! Nouja, na al die witte testen weet ik in ieder geval dat het wel kán, een tweede streep. Hahaha
Ik wil je even een dikke knuffel geven. Wat een zware tijd zo met al je vriendinnen. Ik vind het trouwens echt belachelijk dat ze je een jaar laten wachten. Ik weet ook bijna zeker dat als je na een half jaar proberen boos of huilend opbelt en vertelt hoe lang je al bezig bent, dat ze wel eerder gaan doorpakken (als jullie dat zouden willen). Dus bedenk dat je dat altijd kan doen!
Heb je nog een follikelmeting gehad Steef? Want ik zie in je kaartje dat je geen positieve ovu hebt gehad maar al wel een hoge temp?
@suzies knuffel en liefde voor jou. @Frummels ja idd. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eind maart mag bellen. Tot die tijd proberen we zo goed en kwaad als 't gaat positief te blijven. En laat dat vandaag lastig zijn, ronde 26 () is een feit. Goede nieuws is dat mijn cyclus nu al een half jaar regelmatig is en niet meer zo über lang. Dat geeft in elk geval een beetje hou vast! Hoe is jullie weekend?