@Nooortje getsie weer ongesteld dus? Vreselijk elke keer weer hè. Fijn dat je cyclus zich wat hersteld heeft. Maar het valt niet mee allemaal. @suzies dikke knuffel.. @Frummels hoe voel jij je nu? @Steef85 ondertussen je eitje gehad? Hier is het de afgelopen dagen elke dag erg gezellig geweest dus hebben alle kansen benut. Ik ga 21 oktober testen, zit ik mooi 16 dagen na de Ovitrelle. Ik neem dus officieel plaats op de wachtbank!
Thx @Chocoladetaart ! Spannend voor jou!! Wat hoop ik dat alle nieuwe stappen (eindelijk) zorgen voor een mooi resultaat op de 21ste! Maar eerst die vreselijke weken weer doorkomen, pfff..
Kinderwens Agenda ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: half/eind oktober MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed Eerstvolgende Afspraak: 20-10 evaluatiegesprek ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 19, NOD: 21 oktober testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Ovitrelle, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: testdag afwachten ********************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 25 NOD: ? MMM: Second opinion Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: HSG maandag 11-09 ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho *********************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: 16 oktober MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 30, NOD: rond 7 oktober MMM: Ja, IUI nr. 3 met gonal f (75) en pregnyl (5000) Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 32, NOD: 3 oktober MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus MMM: ja, icsi traject Hormonen: nog niet Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject. ********************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 36, NOD: MMM: ja, IVF traject Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017 *oktober 2017
Kinderwens Agenda ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: half/eind oktober MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed Eerstvolgende Afspraak: 20-10 evaluatiegesprek ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 19, NOD: 21 oktober testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Ovitrelle, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: testdag afwachten ********************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 25 NOD: ? MMM: Second opinion Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: HSG maandag 11-09 ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho *********************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: 16 oktober MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 31, NOD: ? MMM: Ja, IUI nr. 3 met gonal f (75) en pregnyl (5000) Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 33, NOD: 31 oktober MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus MMM: ja, icsi traject Hormonen: nog niet Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject. ********************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 36, NOD: ? MMM: ja, IVF traject Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
Dat doe je goed meis, maart is nog te overzien. Wat balen dat het bij jou ook niet raak is meis...het zit ons allemaal niet mee. Ik had een heel leuk weekend met twee feestjes!
Ik duim voor je meis!!! Ga je dat volhouden zo lang niet testen en door met utro? Knap hoor ik doe dat je niet na! Hier alweer dag4, de krampen zijn zo goed als verdwenen en ik ben weer wat rustiger en weer vol goede moed naar de volgende ronde.
Succes met de wachtbank! Heb je een beetje afleiding de komende tijd..? Ik merkte altijd dat de wachtweken minder lang voelden/duurden als de sociale agenda wat drukker was
Elke ronde is een nieuwe kans om dichterbij het doel te komen, ik hoop zo dat het deze ronde gaat lukken! Voor ons allemaal!
Maart lijkt mij ook een mooie termijn, dan heb je het toch weer even zelf geprobeerd en misschien met de feestdagen en hectiek die het begin van een nieuw jaar soms mee kan brengen relaxter als je dan niet in een medisch traject stapt.... veel succes in ieder geval en we hopen gewoon dat het op de ouderwetse manier lukt Mijn weekend was top, heb afgelopen zaterdag mijn neefje de fles gegeven en hem verschoond. Ik ben zo in de wolken dat ik tante ben van dat manneke dat het me eigenlijk niet eens zo zwaar valt om het kleine omeletje te zien en vast te houden... Merk alleen wel dat als ik hem vasthoud ik ga dagdromen en me gewoon indenk dat ik met mijn eigen spruit de hele dag zo op de bank kan/wil zitten later Jij ook een leuk weekend gehad?
Hier morgen de follikelmeting, het afgelopen weekend goed de eierstokken gevoeld dus ik hoop dat ze hard (maar niet te hard ) aan het werk zijn! Ik zal laten weten wat de tussenstand is!
@Frummels Blij te lezen dat je je wat rustiger voelt. Het is niet niks wat je meemaakt allemaal. Heb je genoeg steun van je omgeving? Ik test bewust 16 dagen na de prik, omdat ik dan zo'n 14 dpo zit en meteen duidelijkheid heb. Wil niet weer van die stomme tuurtestjes en las dat Ovitrelle zelfs 12 dagen in je lichaam kan zitten. Misschien zelfs 14? Dus ik wil geen valse hoop, en ga het volhouden hoor! @Nooortje Ik duim ook voor jou! @Nienid Fijn dat je zo kan genieten van je neefje! Veel succes bij de fm morgen. Laat je het weten?
Heel knap! Ik hoop heeeeeel hard voor je! Ja veel steun gelukkig, we zijn er altijd ook heel open over naar de omgeving.
Wauw in mijn rechter eierstok 8 eitjes variërend van 10mm tot 12mm en links ook 8 maar die zijn iets kleiner 9mm a 10mm! Vrijdag terug voor vervolgens, meegenomen dat een eitje ongeveer 2mm per dag groeit zouden ze rechts dan minimaal rond de 16mm moeten zijn en dan komt een punctie snel dichterbij!! Ben er zo positief over!
Kinderwens Agenda ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: half/eind oktober MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed Eerstvolgende Afspraak: 20-10 evaluatiegesprek ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 19, NOD: 21 oktober testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Ovitrelle, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: testdag afwachten ********************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 25 NOD: ? MMM: Second opinion Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: HSG maandag 11-09 ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho *********************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: 16 oktober MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 31, NOD: ? MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) met gonal f (87,5) en pregnyl (5000) Eerstvolgende Afspraak: 18-10 fm ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 33, NOD: 31 oktober MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus MMM: ja, icsi traject Hormonen: nog niet Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject. ********************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 36, NOD: ? MMM: ja, IVF traject Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
@Chocoladetaart wat fijn dat je al zo snel een groot ei had! Hoe was het om de Ovitrelle te spuiten? Fijn dat jullie alle kansen benut hebben. Ik ga hard duimen voor een mooie test de 21ste. @suzies dikke knuffel meid had zo gehoopt dat het niet had doorgezet. @Nooortje geeft inderdaad wel wat extra hoop voor de komende rondes nu ze die olie hebben gespoten. Hoe gaat het met je? Waar zit je in je cyclus? @Nienid wow wat klinkt dat positief al die eitjes! Laat je vrijdag even weten hoe het was? Het was papaverzaadolie die ze erdoor gespoten hebben. Wat fijn dat je zo kan genieten van je neefje. En dat dagdromen ken ik ook, dat doe ik ook als ik een kleintje vast heb. @Frummels knap dat jullie er alweer vol goede moed er tegenaan gaan. Heb je nog contact met Gent gehad? Ik heb alleen een FM gehad voor mijn schuimecho. Toen was mijn follikel 15mm en gaf de gyn aan dat de schuimecho en de HSG de volgende dag beide door kunnnen gaan. Mijn temp is inderdaad gestegen. Wel langzaam maar momenteel heb ik echt al een paar dagen een na eisprong temperatuur. @hier, ik twijfel heel erg wanneer mijn ei was (als die al is geweest). Vorige week dinsdag was hij 15mm en volgens gyn kon ik de volgende dag gewoon de HSG doen. Vorige week maandag had ik een licht positieve test en dinsdag was deze iets donkerder maar CB gaf negatief aan. Ik heb woensdagochtend op mijn werk alleen de CB nog gedaan aangezien deze sneller is en ik niet zo lang op de wc wil blijven, negatieve test. Woensdagmiddag HSG. Ovulatietest daarna minder goed te zien dan een dag eerder. Vanaf donderdag helemaal wit. Temperatuur is begonnen met langzaam stijgen op donderdag. Dus als ik op de meest positieve ovulatietest afga (dinsdag) en daarna dat m'n temp begint te stijgen denk ik woensdag eisprong. Dus de dag van HSG.... Dat kan volgens mij niet goed zijn. Kan er nu toch niets aan doen dus wacht maar gewoon af tot volgende week maar denk dat het niets wordt deze ronde want die röntgen met je eisprong zal niet positief werken.
Kinderwens Agenda ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: half/eind oktober MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed Eerstvolgende Afspraak: 20-10 evaluatiegesprek ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 19, NOD: 21 oktober testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Ovitrelle, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: testdag afwachten ********************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 26 NOD; ergens begin november MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho *********************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 17, NOD: 16 oktober MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 31, NOD: ? MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) met gonal f (87,5) en pregnyl (5000) Eerstvolgende Afspraak: 18-10 fm ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 33, NOD: 31 oktober MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus MMM: ja, icsi traject Hormonen: nog niet Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject. ********************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 36, NOD: ? MMM: ja, IVF traject Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017
Hey dames, sorry voor mijn lange stilte telkens. Ik kom van tijd even kijken hoe het met jullie gaat en ik leef nog steeds met jullie mee! @Chocoladetaart Hoe gaat het op het wachtbankje? Wat vervelend dat je last bijwerkingen hebt bij Clomid, maar gelukkig lijkt het wel te helpen. Ik hoop echt dat het helpt! Je verdient het echt na al die tijd! @Nienid Ik ben blij dat je eitjes zich zo goed ontwikkelen. Nu hopen op een topopbrengst! Goed dat je zo positief bent in elk geval. @Steef85 Fijn dat je HSG en foamtest aangaven dat je eileiders open zijn, dat is wel geruststelling, toch? Alleen wel jammer dat je cyclus (daardoor?) een beetje van slag lijkt te zijn. Heb je wel nog kunnen vrijen? Want als dat gelukt is, heb je natuurlijk altijd kans, ongeacht de onderzoeken. Er wordt namelijk vaak beweerd dat dit soort onderzoeken de kans op bevruchting de maanden erna echt vergroten. Dus fingers crossed! @Frummels Wat lees ik nu? Potverdorie, alweer niet blijven plakken. Dit is telkens zo verdrietig; ik heb echt met je te doen Wel alle respect voor je dat je je telkens weer zo bij elkaar raapt en de schouders eronder zet! Super knap! @suzies Wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden en in een dip zit Blijft ook zo'n zwaar traject, telkens weer moed krijgen om door te gaan en die teleurstellingen hakken er diep in. Ik hoop dat je je na je menstruatie weer wat beter voelt en verder kunt gaan. Veel sterkte! @Nooortje Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar jij moet het nog een jaar zelf proberen voordat je met behandelingen mag starten? Wat was daar de reden van? Ik vind het namelijk wel lang zeg! Maar ik las dat je het zelf wilt proberen tot maart. Lijkt me verstandig om niet een heel jaar te wachten. @Poolvos Bijna tijd voor Zweedse beschuit met muisjes? Kan echt ieder moment gebeuren he? Veel succes!
@suzies en @Nooortje he wat balen weer meiden! Nog een jaar zelf proberen jeetje ik zou helemaal gek worden als dat tegen mij gezegt zou worden, ik zou inderdaad in maart gewoon weer terug gaan want het heeft al lang genoeg geduurd! @Chocoladetaart oh wat spannend zeg! Zo te lezen hebben jullie je kansen heel goed benut! Mijn duimen draaien flink voor je! @Frummels hoe gaat het met jou? @Steef85 ik zou eerlijk gezegt denken dat die 2 dingen ook niet samen gaan maar je weet het nooit. En anders is het voor de komende rondes wel beter doorgangbaar toch? Hopelijk dat het dan lukt! volgens mij heb ik bijna iedereen nu, maar zal vast wel weer iemand vergeten zijn. @hier vandaag weer ongesteld geworden maar dat wist ik al want me eisprong was extreem vroeg voor mijn doen wat ik dus helemaal niet door had en dus ook niet heb kunnen benutten. Nu nog 1 ronde de kans dit jaar, maar verwacht et niet veel van. Pff ik denk wel dat het nou eindelijk weer eens tijd wordt voor wat nieuw roze in de lijst!
Kinderwens Agenda ********************************************** Steef85 - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: half/eind oktober MMM: beginstadium onderzoeken gehad, alles goed Eerstvolgende Afspraak: 20-10 evaluatiegesprek ********************************************** Chocoladetaart - 2e kindje Ronde: 19, NOD: 21 oktober testdag MMM: Ja, OI en FM's Hormonen: Clomid 50 mg, Ovitrelle, Utrogestan Eerstvolgende Afspraak: testdag afwachten ********************************************** Nooortje - 32 jaar - 1e kindje Ronde: 26 NOD; ergens begin november MMM: Onderzoeken gehad; 1 eileider dicht. Hormonen: Nee Eerstvolgende Afspraak: 1 jaar zelf proberen; juli 2018 terug bij geen ZW ********************************************** Loeselein - 29 jaar - 1e kindje Ronde:25, NOD: ? MMM: Ja, 1e ronde ivf Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho *********************************************** Brinsa - 25 jaar - 1e kindje Ronde: 18, NOD: 10 november MMM: in januari starten Eerstvolgende Afspraak: *********************************************** Suzies - 33 jaar - 1e kindje Ronde: 31, NOD: ? MMM: Ja, IUI nr. 4 (na mk) met gonal f (87,5) en pregnyl (5000) Eerstvolgende Afspraak: 18-10 fm ********************************************** Frummels - 30 jaar - 1e kindje Ronde: 33, NOD: 31 oktober MMM: nee, alleen mediatie Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus MMM: ja, icsi traject Hormonen: nog niet Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject. ********************************************** NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter) Ronde: 36, NOD: ? MMM: ja, IVF traject Hormonen: sinds 19-09 elke dag Decapeptyl, vanaf 03-10 Gonal-F Eerstvolgende Afspraak: 10-10 Echo voor Follikelmeting ********************************************** Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017 MMM: Nee Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017 MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad) Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo ********************************************** MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE! Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017 MMM: Alleen beginstadia onderzoeken Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK ********************************************** Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN! Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017 MMM: Ja Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017 MMM: Ja, IUI 3 Eerstvolgende Afspraak: ********************************************** ZWANGER: 5 uit 14 Sterretjes sinds start topic: Suzies *juni 2017 Frummels *juli 2017, *oktober 2017